En parte te doy la razon pero en cuanto a venderlo a otras ciudades o pueblos tambien podria ser otro pais o comunidad autonoma de España. Sinceramente no queria ofender solo que mea dado lastima porque ese bus me gustaba subirme en el cuando circulaba por la B31. saludos.Granolleri ha escrit: ↑Dimecres 28/04/2021 12:27Les persones que vivim fora de les grans ciutats també tenim dret a tenir autobusos nous, i no xatarra ex-AMB.David.F.C.M.B.1000 ha escrit: ↑Dimarts 27/04/2021 21:03 Es una lastima vayan a desguazar el 552 "Castrosua Tempus Hibrido" , es un bus que practicamente a circulado poco y creo que podrian venderlo ya que podria dar servicio en algun pueblo o ciudad pequeña donde no suba mucha gente
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Notícies de Tusgsal
-
- N6
- Entrades: 293
- Ubicació: barcelona
Re: Notícies de Tusgsal
-
- N6
- Entrades: 293
- Ubicació: barcelona
Porcierto sabeis que a sido del 558 el habit ex madrid, que fue el unico de los que se quedaron que circulaba exporadicamente ?, saludos.
Avui he vist un Volvo articulat a la B25 així que ja circula el 4rt i darrer model de la darrera compra.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Electrificació total de les cotxeres de Pomar
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 8&lawType=
Els busos diésel/híbrids quedaran a Les Guixeres.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 8&lawType=
Els busos diésel/híbrids quedaran a Les Guixeres.
Salvem l'Estació de França!
Avui s'ha posat en servei l'última tongada de MAN Lion's City EH a les línies B26 i B29. I, amb aquests, ja han sortit tots els nous cotxes del 2021.
Per cert, aquests amb seients força durs (munten els propis de MAN).
Per cert, aquests amb seients força durs (munten els propis de MAN).
Salvem l'Estació de França!
Molt estrany aquest moviment, sempre TUSGSAL ha muntat seients Fainsa, juraria que la darrera sèrie on van muntar seients propis varen ser els Citaro de l'any 2000.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Torna a sortir a concurs:
Servei públic de transport col.lectiu urbà de viatgers diürn i nocturn a Barcelona i altres municipis de l'àmbit nord de l'àrea metropolitana de Barcelona.(902073-2020)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 0&lawType=
Servei públic de transport col.lectiu urbà de viatgers diürn i nocturn a Barcelona i altres municipis de l'àmbit nord de l'àrea metropolitana de Barcelona.(902073-2020)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 0&lawType=
Salvem l'Estació de França!
Des del 31 de juliol s’incorporen autobusos híbrids i articulats a la línia M19. Per poder circular sense problemes, s’intercanvia el recorregut amb la línia B80 a la zona centre de Santa Coloma de Gramenet (Rbla. Sant Sebastià).
Nous vehicles híbrids i articulats a la línia M19: canvi de recorregut
La incorporació d’aquests vehicles, més sostenibles i amb més capacitat, fa necessària una modificació en el recorregut de la línia. Ara, els vehicles de la línia M19 circularan en línia recta entre la Rambla de Sant Sebastià i el Passeig Llorenç Serra (en ambdós sentits), enlloc de fer-ho per Irlanda, Av. dels Banús i Av. Generalitat-Av. Santa Coloma. Aquest trajecte quedarà cobert per la B80, que intercanvia el seu recorregut en aquest tram.
Canvi de recorregut i millora de servei: B80
La línia B80 intercanvia el seu recorregut amb la línia M19 entre la Rambla Sant Sebastià i el Passeig Llorenç Serra i ara dona servei als barris de Can Mariner i Santa Rosa.
També millora la freqüència de pas en diumenges i festius, que passa de 35 a 30 minuts.
M19: nou origen-final a l’Hospital Vall d’Hebron
Des del dia 24 de juliol, l’origen i final es trasllada a un nou espai més accessible i còmode per accedir al metro Vall d’Hebron (L3 i L5), ja que està situat a la rampa d’accés a l’estació (carrer Basses d’Horta). També permetrà la incorporació de vehicles articulats a la línia.
Clica per ampliar
http://tusgsal.cat/cat/8-noticies/459-n ... a-m19.html
Nous vehicles híbrids i articulats a la línia M19: canvi de recorregut
La incorporació d’aquests vehicles, més sostenibles i amb més capacitat, fa necessària una modificació en el recorregut de la línia. Ara, els vehicles de la línia M19 circularan en línia recta entre la Rambla de Sant Sebastià i el Passeig Llorenç Serra (en ambdós sentits), enlloc de fer-ho per Irlanda, Av. dels Banús i Av. Generalitat-Av. Santa Coloma. Aquest trajecte quedarà cobert per la B80, que intercanvia el seu recorregut en aquest tram.
Canvi de recorregut i millora de servei: B80
La línia B80 intercanvia el seu recorregut amb la línia M19 entre la Rambla Sant Sebastià i el Passeig Llorenç Serra i ara dona servei als barris de Can Mariner i Santa Rosa.
També millora la freqüència de pas en diumenges i festius, que passa de 35 a 30 minuts.
M19: nou origen-final a l’Hospital Vall d’Hebron
Des del dia 24 de juliol, l’origen i final es trasllada a un nou espai més accessible i còmode per accedir al metro Vall d’Hebron (L3 i L5), ja que està situat a la rampa d’accés a l’estació (carrer Basses d’Horta). També permetrà la incorporació de vehicles articulats a la línia.
Clica per ampliar
http://tusgsal.cat/cat/8-noticies/459-n ... a-m19.html
Un altre cop el concurs suspès, degut a sengles recursos d'ALSA i TUSGSAL:
Suspensió del Procediment TCCSP
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=85361498
D'altra banda, l'ACCO li ha tornat a imposar prohibició de contractar per 24 mesos a TUSGSAL, a la segona sentència de l'afer Aerobús. L'operador ja ha anunciat que tornarà a recórrer la sanció.
Suspensió del Procediment TCCSP
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=85361498
D'altra banda, l'ACCO li ha tornat a imposar prohibició de contractar per 24 mesos a TUSGSAL, a la segona sentència de l'afer Aerobús. L'operador ja ha anunciat que tornarà a recórrer la sanció.
Salvem l'Estació de França!
-
- N2
- Entrades: 17
El TSJC 'perdona' a TusgsalEnQuèEtPucAjudar? ha escrit: ↑Dilluns 02/08/2021 17:05 https://cronicaglobal.elespanol.com/bus ... 5_102.html
La justicia concede medidas cautelares a la transportista y la devuelve a la pelea por el contrato del NitBus
Estrenat el Solaris Urbino 12 ex-Munich a la B3:
Salvem l'Estació de França!
La línia B3 ja s'explota amb estàndards des d'aquesta setmana.
S'hi han assignat Iveco CityClass que han deixat de dur d'altres línies, tot i que manté alguns MAN Lion's Midi.
S'hi han assignat Iveco CityClass que han deixat de dur d'altres línies, tot i que manté alguns MAN Lion's Midi.
Salvem l'Estació de França!
Aviat hauria d'arribar la comanda dels 35 (33 hibrids, 2 micro) pel 2022, oi?
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
-
- N9
- Entrades: 2359
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Me he perdido en la noticia de marzo de este año: si suspenden la concesión, significa que, excepto los cambios de laM19 y B80 no van a aplicar ningún cambio más en el resto de líneas?
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Els que apareixien a la nova licitació? Donat que es va anular, no tinc massa fe. Potser si adelanten les millores de les B22, B15, B23, B80, M19, M27, N0, N5, N9, N10, N29, que eren per aixó.
TMB ha licitat nous híbrids per l'AMB, per no demorar les renovacions, fins que sortin els nous concursos.
Gresca i xerinola a la seu d'ALSA....
Salvem l'Estació de França!
Sant Tornem-hi a convocar el concurs. Vejam quan triguen a anul·lar-ho de nou:
Servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers diürn i nocturn a Barcelona i altres municipis de l'àmbit nord de l'àrea metropolitana de Barcelona. (900539/22)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 0&lawType=
Servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers diürn i nocturn a Barcelona i altres municipis de l'àmbit nord de l'àrea metropolitana de Barcelona. (900539/22)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 0&lawType=
Salvem l'Estació de França!
Ja al propia web...
Durada del contracte:
7 anys
Àmbit geogràfic:
Sant Just Desvern
Termini de presentació d'ofertes:
29/04/22 14:00 h
A principis de 2023 arribarán 18 electrics i 8 hibrids.m.h.t. ha escrit: ↑Dilluns 28/02/2022 16:30 Sant Tornem-hi a convocar el concurs. Vejam quan triguen a anul·lar-ho de nou:
Servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers diürn i nocturn a Barcelona i altres municipis de l'àmbit nord de l'àrea metropolitana de Barcelona. (900539/22)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 0&lawType=
En resum la nova licitació:
- Canvi a estandar a la B7, B18 i B80 amb incorporació d'electrics.
- TAD B12 tanatori i TAD B3 Cementiri.
- B15 festius a cementiri
- 4 reforços a la B81
- B24 i B25 a metrobus
- 4 reforços a la M30
- Nou recorregut N2
- N99: TAD N9
- N28 fins Forum
2n periode:
- Nova B22 prolongació B2
- Reducció interval B15, B23, B80, M19, M28 i N0
- Nova N29
- Restructuració N5 i N9
3r periode:
- B29 a metrobus
- Millora interval B5 i M28.