


Creo que es la primera vez que va a Barcelona desde que está en Sarbus, aunque el otro día estaba en cocheras y el BKB ponía A3 BARCELONA SERRAPARERA
Hora i data actual: Dissabte 08/02/2025 10:18
Entrada Autor: trainman » Dimarts 04/09/2007 14:09
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 05/09/2007 11:20
Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 05/12/2007 15:22
Entrada Autor: MiquelS » Dimecres 19/11/2008 15:21
Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 21/01/2010 23:55
Entrada Autor: trainman » Dijous 28/01/2010 23:42
Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 29/01/2010 19:23
Entrada Autor: pau5321 » Dijous 11/02/2010 23:42
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 12/02/2010 19:06
Entrada Autor: pau5321 » Dissabte 13/02/2010 0:45
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 13/02/2010 15:26
Entrada Autor: pau5321 » Dilluns 15/02/2010 3:15
No si això ja ho sabia, però sempre ho poso i em dona error, jo crec que és aquest ordinador que tinc, que el pobre era només un substitut i li estic donant massa canya al pobre degut a que el portàtil té per 3 mesos més (que això ja és un altre tema que aniria en algun fòrum de queixes d'aquest tipus jejejeGuigui ha escrit:És molt fàcil: només cal utilitzar el cercador, introduir-hi les paraules clau i el subfòrum on es vol publicar. Si en aquesta cerca no hi surt res adient, endavant; si hi surt un fil sobre el tema, només cal clicar i respondre-hi.
Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 16/02/2010 15:24
Aquest Pegaso 6420 (ex-5089 de TMB), juntament amb el MAN NL 202 (ex-8001 de TMB), fà 3 mesos que circula a diari per la C-10 de Casas. M'atreviría a dir que ja és titular de la línia, i no fa cap substitució. Així, ja tenim dos ex-TMB històrics a la C-10Fran-Ikarus ha escrit:Ara, en arribar al barri, m'he quedat literalment "flashejat" en veure, a la parada origen de la C-10, un Pegaso 6420 de Casas(1304, ex-112 de TCC i ex-5089 de TMB). Un autèntic "supervivent" de la Barcelona busística pre-olímpica (18/12/1991). Transferit de TMB a TCC el 1999. Curiòsament, un dels primers de la sèrie 50xx a causar baixa a TMB, n'ha estat l'últim supervivent que ha tornat a trepitjar els carrers de Barcelona.
A més, com que ja era fosc, i l'he començat a veure des de darrere (vermell), la primera impressió ha estat que els 6420 de TMB havien "ressuscitat"
Torna a “Autobusos i resta transport públic”