Avistaments curiosos de busos

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Creus que els avistaments d'aquest fil són tots curiosos?

Si, sempre
2
5%
Sí, però depenent de qui els veu, li pot semblar
15
38%
No, solen ser avistaments més o menys corrents
9
23%
L'altre dia vaig veure un AVE fent l'H6
13
33%
Altres (expliqueu)
1
3%

Vots totals: 40
Nen de Gràcia
N2
N2
Entrades: 13

Re: Avistaments curiosos de busos

Entrada Autor: Nen de Gràcia » Divendres 17/03/2023 19:40

Avui entre les 17:35 i les 17:40, un bus de TMB (crec que era el 1658 però no n'estic segur) ple de viatgers, amb les pantalles que indiquen la línia i el sentit mostrant una icona de bus i el nom de TMB com si no estigués en servei.
L'he vist a la cruïlla dels carrers Encarnació i Alcalde de Móstoles, per on circulen els V19 i 114 ascendents desviats de Pi i Margall per les obres d'aquest carrer. Com que era un estàndard i no un minibus, suposo que es tractaria d'un sarvei de la V19 amb sentit Pl. Sanlehy o Pl. Alfonso Comín.

oscar440
N7
N7
Entrades: 603
Ubicació: El Putxet i el Farró (Barcelona) / Massamagrell (València)

Entrada Autor: oscar440 » Dimecres 29/03/2023 1:35

Fa uns dies, vaig veure un Iveco Bus A70C17 Ferqui Sunrise, nº 453, de Transports Ciutat Comtal de Barcelona, a l´alçada del carrer d´Amilcar, amb la plaça de Santa Eulàlia. Sé que aquests cotxes, fan rutes per a minusvàlids per la ciutat, però mai havia vist un d´aquests per aquest lloc, i sempre cotxes més antics, com per exemple, els MAN NM223F Castrosua CS 40 Magnus. En conseqüència, no sé si és o no un avistament curiós de bus, el que és segur, que per aquest lloc, no hi passa cap linia de bus, i suposo que, només per aquest fet, ja és un avistament curiós de bus.

Fotografia propia:
Fitxers adjunts
IMG_20180922_122215.jpg
IMG_20180922_122215.jpg (98.48 KiB) Visualitzat 177 cops

iFercat
N7
N7
Entrades: 366

Entrada Autor: iFercat » Divendres 31/03/2023 21:13

oscar440 ha escrit:
Dimecres 29/03/2023 1:35
Fa uns dies, vaig veure un Iveco Bus A70C17 Ferqui Sunrise, nº 453, de Transports Ciutat Comtal de Barcelona, a l´alçada del carrer d´Amilcar, amb la plaça de Santa Eulàlia. Sé que aquests cotxes, fan rutes per a minusvàlids per la ciutat, però mai havia vist un d´aquests per aquest lloc, i sempre cotxes més antics, com per exemple, els MAN NM223F Castrosua CS 40 Magnus. En conseqüència, no sé si és o no un avistament curiós de bus, el que és segur, que per aquest lloc, no hi passa cap linia de bus, i suposo que, només per aquest fet, ja és un avistament curiós de bus.

Fotografia propia:
La de cops que he portat el 453 cuan treballaba a TCC, era el meu bus assignat cada mati, quins records...

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”