Baixbus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1702
Ubicació: Muntanyola

Re: Baixbus

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 12/10/2021 0:47

Només es repintarien a partir del 1348, aquells que es subroguen.

Amb Avanza a més deuen desapareixer les L81, L87, reforcen les L80, E81, L86, E86, N17, N18, la modificació de la N16, N17 i la posada en marxa de la N19.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1702
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 12/10/2021 20:39

m.h.t. ha escrit:
Dilluns 27/09/2021 17:23
El proper 19 de desembre s'efectuarà el traspàs de les concessions de Mohn, SL a Avanza, sota la marca AvanzaBaix.

Les concessions afectades són la BCN-Gavà, BCN-Castelldefels i NitBus Llobregat, unificades per l'AMB en una de sola.

Per tant, Mohn, SL queda només amb la línia 902 (BCN/Gavà-Begues/Olesa de Bonesvalls), que depèn de la DGTM. :|
Segons contracte s'inicia el 26/12/2021. https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=2
Entraran en servei 21 coches eléctrics, 24 híbrids i 2 híbrids LE que aporta la AMB.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 1935

Entrada Autor: albert28 » Divendres 15/10/2021 18:16

Vist que amb el canvi de concesionaria del Aerobús a Monbus ja tenen una convocatòria de vaga al desembre , a veure com funciona les noves Avanza i Monbus (en aquest cas, en litigis per si li donen o no la d'Oliveres).

Tampoc és que amb BaixBus estiguin amb un estat acceptable, però una mica de por fa aquestes empreses grans ja que en altres llocs del estat no es que tinguin molt bones opinions.



hola04
N3
N3
Entrades: 30
Ubicació: Entre L’R2 i L’R4

Entrada Autor: hola04 » Divendres 15/10/2021 20:23

¿I la AMB no pot crear una empresa pública o aprofitar TMB per evitar aquests problemes i que la gestió passi a ser pública?



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1948
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 18/10/2021 18:18

hola04 ha escrit:
Divendres 15/10/2021 20:23
¿I la AMB no pot crear una empresa pública o aprofitar TMB per evitar aquests problemes i que la gestió passi a ser pública?
Precissament és allò que l'AMB no vol: totes les línies de gestió pública.

Els hi fa pànic una "TMB massa gran".... :roll: Per això van privatitzar el NitBus i força línies metropolitanes ara fa 30 anys.

Arribats a aquest punt, penso com tu: TMB hauria de gestionar totes les línies de l'AMB. Però, abans s'hauria d'aprimar la companyia pública elimant-ne alts càrrecs, duplicitats, "pijades", auto-bombos innecessaris, i àrees no relacionades amb el TP.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1484
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dilluns 18/10/2021 18:56

Completament d'acord, gestió de TMB, però neta, completament neta. Ja ens entenem. Salut!



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”