Propostes de bus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Cal tenir una bona experiència prèviament per proposar d

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 30/05/2015 13:26

Carlos González ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
Carlos González ha escrit:No podrien fer que les línies urbanes de cada municipi del Vallès pogués tenir com 3 o 4 línies urbanes que no pas 6 o 7 i que fan el mateix recorregut algunes línies urbanes, vull dir que, per exemple a Sant Cugat n'hi hauràn com 7 o 8 línies urbanes, algunes fan el mateix recorregut i penso que tindrien que trobar una solució per que sigui 3 o 4 línies urbanes, així com (SG1, SG2, SG3)??????
Et coneixes "de pe a pa" la xarxa? O sigui, vius allà, tens l'experiència necessària per fer propostes bones?

Perquè el que no em puc creure és que gent que fa propostes de transport en municipis que ni tan sols els resideixen o que els han trepitjat quatre cops només ja les fan sense pensar tant. No sé si aquest és el teu cas, Carlos, però vull reiterar en aquest aspecte per hom.

En el meu cas, jo visc a Santa Coloma de Gramenet, i només em limito a proposar millores de les línies del meu municipi, perquè als altres no tinc ni ops! idea de com funciona!
No, no em coneix res de la xarxa de bus del Vallès, :( ni molt menys les de Sant Cugat, només sé que n'hi han moltes línies urbanes però qui sap, ja em dirien si estic en lo cert o estic massa equivocat, també és cert que no es pot proposar alguna cosa que no saps, i jo no sóc del Vallès, jo visc a Sant Boi de Llobregat. :D
Noi, doncs abans de proposar sense sentit pensa el que vas a escriure, que no donen punts per fer més propostes o escriure més missatges que els altres.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 30/05/2015 13:31

Carlos, vols una línia només pels teus interessos o la població del teu municipi també la reivindica?



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 30/05/2015 13:55

Renfe445 ha escrit:Carlos, vols una línia només pels teus interessos o la població del teu municipi també la reivindica?
Jo no sé perquè penses que és una línia dels meus interesos, però ho dic perquè molts municipis no fan connexió a la capital del Baix Llobregat, i alguns veïns y companys que conec desde Sant Feliu i a Sant Boi també, pensen en allò de que tindrien que haber una connexió ràpida desde allà (tampoc dic que no ho tenen que fer totes les ciutats i que arribi a Sant Feliu).


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 30/05/2015 14:03

Carlos González ha escrit:Jo no sé perquè penses que és una línia dels meus interesos, però ho dic perquè molts municipis no fan connexió a la capital del Baix Llobregat, i alguns veïns y companys que conec desde Sant Feliu i a Sant Boi també, pensen en allò de que tindrien que haber una connexió ràpida desde allà (tampoc dic que no ho tenen que fer totes les ciutats i que arribi a Sant Feliu).
Jo no sé com és la xarxa d'allí. Si la coneixes bé, doncs endavant!



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 30/05/2015 14:05

Renfe445 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Jo no sé perquè penses que és una línia dels meus interesos, però ho dic perquè molts municipis no fan connexió a la capital del Baix Llobregat, i alguns veïns y companys que conec desde Sant Feliu i a Sant Boi també, pensen en allò de que tindrien que haber una connexió ràpida desde allà (tampoc dic que no ho tenen que fer totes les ciutats i que arribi a Sant Feliu).
Jo no sé com és la xarxa d'allí. Si la coneixes bé, doncs endavant!
Una pregunta, tu que proposaries per les línies del Besòs?? ;)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 30/05/2015 14:16

Renfe445 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Jo no sé perquè penses que és una línia dels meus interesos, però ho dic perquè molts municipis no fan connexió a la capital del Baix Llobregat, i alguns veïns y companys que conec desde Sant Feliu i a Sant Boi també, pensen en allò de que tindrien que haber una connexió ràpida desde allà (tampoc dic que no ho tenen que fer totes les ciutats i que arribi a Sant Feliu).
Jo no sé com és la xarxa d'allí. Si la coneixes bé, doncs endavant!
Ara també es cert, que ja que n'hi ha una connexió de Sant Boi, Sant Feliu que és la L61 que dona volta al municipis de Sant Boi, Santa Coloma de Cervelló, Sant Vicenç, Molins, Sant Feliu, Sant Just i Barcelona com a final del recorregut i després torna cap a Sant Just i tots aquests, i potser no l'agafaria molta gent aquesta línia que proposo de Sant Boi, Sant Feliu o a lo millor sí (qui sap). També es podria millorar les freqüències (vull dir que intentin que els busos vagin més ràpids, sense tràfic, així com un carril bus, que només passin els busos) de les línies de BaixBus, les del Vallès, i també les del Besòs.
Carlos González l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 31/05/2015 10:06, en total s’ha editat 1 vegada.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 30/05/2015 14:52

Carlos González ha escrit:Una pregunta, tu que proposaries per les línies del Besòs?? ;)
Home, podrien recuperar la B20, la B28, la 35, la B22, i la B16 i la B21, per exemple.



ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Entrada Autor: ferran6420 » Diumenge 31/05/2015 0:05

Carlos González ha escrit:No podrien fer que les línies urbanes de cada municipi del Vallès pogués tenir com 3 o 4 línies urbanes que no pas 6 o 7 i que fan el mateix recorregut algunes línies urbanes, vull dir que, per exemple a Sant Cugat n'hi hauràn com 7 o 8 línies urbanes, algunes fan el mateix recorregut i penso que tindrien que trobar una solució per que sigui 3 o 4 línies urbanes, així com (SG1, SG2, SG3)??????
Jo visc a Sant Cugat del Vallès i et puc dir que si que és cert que algunes línies coincideixen en recorregut però és perquè Sant Cugat té pocs carrers en doble sentit o molts peatonals o hi ha el cas de les L1/L11 que es compaginen entre si per reforçar-ce l'una a l'altre. De fet la L11 es va crear per connectar Mira-sol amb Can Mates però també perquè els habitants de Mira-sol tinguin més freqüència de pas (les dues funcionen a 30 minuts i estan muntades perquè el recorregut que tenen en comú a Mira-sol la freqüència sigui de 15 minuts). Ara la pregunta potser seria: perquè no han posat més vehicles a la L1? Doncs és ben fàcil, Sant Cugat no és que vagi bé de cotxes urbans (ja s'han colat varis cops Citaros de l'A4/B7/B8 o el 2071 o el 2330) i els veïns reivindicaven aquesta L11 i així han matat dos ocells d'un tret. A més totes les línies són necessàries: L1: única línia que connecta el centre amb Mira-sol, L2: única línia que connecta el centre amb el Colomer i Can Mates, L3: única línia que connecta el que és el poble de Sant Cugat amb els barris apartats de La Floresta i Les Planes, L4 i L5: funcionen com a proximitat per moure els habitants de La Floresta i Les Planes respectivament pel barri i connecten amb les estacions més properes d'FGC (la mobilitat per la zona no és fàcil precisament), L7: única línia que connecta el centre amb Can Sant Joan i els col·legis del polígon (inclús a la tarda han de posar un bus de reforç degut a que no dóna més de si), L8: única línia que connecta ESADE amb FGC, L9: única línia que connecta el centre, el Centre Comercial, el Parc empresarial de Via Augusta i l'estació d'FGC de Volpelleres (aquesta és la línia que més cotxes interurbans ha tingut en servei), L10: única línia que connecta el centre amb el barri de Can Trabal i L11: única línia que connecta Mira-sol, Can Mates, L'IES Leonardo Da Vinci i El Colomer. Així que tota aquesta varietat està justificada ;) . Espero que us hagi servit la meva "classe" :) .



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 31/05/2015 14:48

La línia L61 no connecta Sant Boi i Sant Feliu, malgrat que passa per ambdós municipis. Recordem que el tems de viatge és de 65 minuts i la freqüència de pas és d'una hora. A més a més, tot i que tant Sant Boi com Sant Feliu es troben a la zona 1, cal pagar bitllet de dues zones, en passar per la zona 2 de Santa Coloma en amunt.

La veritat és que efectivament, la connexió entre les dues bandes del Llobregat és pèssima i és quelcom a millorar.

I continuant amb la proposta d'en Carlos, jo crearia una línia Sant Feliu - Sant Just - Esplugues - Sant Boi - Aeroport, i ampliaria la L77 de forma que quedés Sant Feliu - Sant Joan - Cornellà - Sant Boi - Aeroport.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 31/05/2015 15:34

Una puntualització, per anar de Sant Boi a Sant Feliu amb la L61 diria que es requereix un títol de 3 zones. Es creuen 3 zones (zona 1 - zona 2B - zona 1). Crec que és l'unic trajecte on no es pot utilitzar la tarjeta B1 de 2 zones. D'aquí que no s'itilitzi. Amb trasbord a Cornellà només és un zona.

La prolongació de la L77 fins St.Feliu és una bona idea.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 31/05/2015 16:23

sag470 ha escrit:Una puntualització, per anar de Sant Boi a Sant Feliu amb la L61 diria que es requereix un títol de 3 zones. Es creuen 3 zones (zona 1 - zona 2B - zona 1). Crec que és l'unic trajecte on no es pot utilitzar la tarjeta B1 de 2 zones. D'aquí que no s'itilitzi. Amb trasbord a Cornellà només és un zona.

La prolongació de la L77 fins St.Feliu és una bona idea.
Aquesta idea de la prolongació de la L77 no havia caigut, jjajajajajajjajajaaj :)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 31/05/2015 16:24

Javi M ha escrit:La línia L61 no connecta Sant Boi i Sant Feliu, malgrat que passa per ambdós municipis. Recordem que el tems de viatge és de 65 minuts i la freqüència de pas és d'una hora. A més a més, tot i que tant Sant Boi com Sant Feliu es troben a la zona 1, cal pagar bitllet de dues zones, en passar per la zona 2 de Santa Coloma en amunt.

La veritat és que efectivament, la connexió entre les dues bandes del Llobregat és pèssima i és quelcom a millorar.

I continuant amb la proposta d'en Carlos, jo crearia una línia Sant Feliu - Sant Just - Esplugues - Sant Boi - Aeroport, i ampliaria la L77 de forma que quedés Sant Feliu - Sant Joan - Cornellà - Sant Boi - Aeroport.
Així s'hi milloraria el transport del Baix Llobregat :D ;)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Diumenge 31/05/2015 18:15

Javi M ha escrit: La veritat és que efectivament, la connexió entre les dues bandes del Llobregat és pèssima i és quelcom a millorar
Què me'n dieu d'arribar al Prat des de Sant Feliu i voltants? Sense tenir en compte la L10, que el trajecte seria d'unes 2h, o la L77, que et deixa a l'aeroport, avui en dia el més ràpid és anar a Barcelona i agafar Rodalies. Tot i així, es triguen 45min...

Cal fer una línia que aprofiti els enllaços de l'autopista, sinó no es millora el temps de trajecte actual.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 31/05/2015 19:43

local ha escrit:
Javi M ha escrit: La veritat és que efectivament, la connexió entre les dues bandes del Llobregat és pèssima i és quelcom a millorar
Què me'n dieu d'arribar al Prat des de Sant Feliu i voltants? Sense tenir en compte la L10, que el trajecte seria d'unes 2h, o la L77, que et deixa a l'aeroport, avui en dia el més ràpid és anar a Barcelona i agafar Rodalies. Tot i així, es triguen 45min...

Cal fer una línia que aprofiti els enllaços de l'autopista, sinó no es millora el temps de trajecte actual.
Es pot desde el Prat a Sant Feliu, però a Sant Boi no, i tindria que tenir una bona connexió que en aquest cas, també les ciutats de Viladecans, Gavà i Castelldefels no poden anar directament, vull dir que no hi ha gaire connexió lo que seria per així dir-ho "l'altre part del riu Llobregat" per dir-ho d'alguna manera.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 31/05/2015 21:16

Una pregunta, des del Prat quines conexions mancan, de tipus més imprescindible? Trobo bona connexió amb Castelldefels, Viladecans i Gavà desde l'autovia o sino amb la L78 amb trasbord a la L96 a Sant Boi. Amb l'Hospitalet i Barcelona és prou bona. Amb Cornellà és ràpid mitjançant L78+L74/L75. Crec que amb menys d'una hora es pot arribar a qualsevol d'aquests llocs.
No crec que faci falta tot amb tot, sino tenir un bon servei al trajecte més demandats, i la resta a través de trasbords ràpids.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 02/06/2015 19:43

Javi M ha escrit:La línia L61 no connecta Sant Boi i Sant Feliu, malgrat que passa per ambdós municipis. Recordem que el tems de viatge és de 65 minuts i la freqüència de pas és d'una hora. A més a més, tot i que tant Sant Boi com Sant Feliu es troben a la zona 1, cal pagar bitllet de dues zones, en passar per la zona 2 de Santa Coloma en amunt.

La veritat és que efectivament, la connexió entre les dues bandes del Llobregat és pèssima i és quelcom a millorar.

I continuant amb la proposta d'en Carlos, jo crearia una línia Sant Feliu - Sant Just - Esplugues - Sant Boi - Aeroport, i ampliaria la L77 de forma que quedés Sant Feliu - Sant Joan - Cornellà - Sant Boi - Aeroport.
La línia que proposes tinc dubtes entre l'Aeroport, però desde Sant Fe, Sant Just, Esplugues i Sant Boi estic d'acord, he fet un dibuix de com podria ser la línia que proposes, el nom li posaría L60 o L73.

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... SlpFrrxILQ


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimecres 03/06/2015 10:52

Totes les últimes propostes que llegeixo són de l'Àrea Metropolitana, que ja té el seu fil de propostes... :roll:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 03/06/2015 11:59

Hi ha un fil per a Barcelona (entès com a ciutat) i un altre per a la RMB (entès com a tota la regió metropolitana fora de la ciutat de Barcelona). En principi, la divisió és força clara, amb les interferències temàtiques gairebé inevitables.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimecres 03/06/2015 13:33

Una cosa, heu vist el mapa o no? Dieu-me què es pot millorar en aquesta línia de bus que he dibuixat i que proposava en Javi ;) , una línia de bus desde Sant Feliu, passant per Sant Just i Esplugues i arribant a Sant Boi, l'únic fall és que no veig un camí viable per anar a Sant Boi a l'Hospital d'Esplugues :( :'(


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 04/06/2015 21:25

Carlos González ha escrit:Una cosa, heu vist el mapa o no? Dieu-me què es pot millorar en aquesta línia de bus que he dibuixat i que proposava en Javi ;) , una línia de bus desde Sant Feliu, passant per Sant Just i Esplugues i arribant a Sant Boi, l'únic fall és que no veig un camí viable per anar a Sant Boi a l'Hospital d'Esplugues :( :'(
No li veig el sentit a anar de Sant Feliu fins a Esplugues per l'antiga carretera, i després tornar a baixar fins a Sant Feliu per la B-23 abans d'anar cap a Sant Boi. Més valdria començar el recorregut a Esplugues i anar fins a Sant Feliu per l'antiga carretera, i allà prendre ja l'autopista cap a Sant Boi. Aquesta línia seria com una L79 lenta.

Amb la meva proposta em referia més aviat a quelcom similar a això: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Javi M l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 04/06/2015 22:06, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”