Propostes de noms de parades al Barcelonès Nord + mapa geogràfic

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Propostes de noms de parades al Barcelonès Nord + mapa geogràfic

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 18/11/2019 20:10

Això va lligat al projecte del plànol esquemàtic que podreu veure aquí.

Click per veure-la més gran o en PDF.
Imatge



Com podreu comprovar, en molts casos els noms oficials de les parades, encara que en un moment donat tinguin sentit, no sempre tenen una presència important, no són noms clars, no representen noms clau com barris, estacions de metro, places, parcs. També hi ha parelles de parades que tenen noms diferents i tot això resulta en una xarxa incoherent. A més, els rètols de destinació dels busos no corresponen als noms reals de les parades, així que més incoherent encara. A part, els noms oficials son molt llargs i no caben en el plànol esquemàtic.

L'objectiu és, això, proposar noms de parades més senzills, fàcils de recordar i que siguin coherents, i també establir grups clars de parades.

El problema és el següent, encara que porto anys pensant en aquests projectes, m'agradaria tenir una colaboració dels usuaris que es coneixen el seu territori, que siguin usuaris que visquin als municipis que conformen el Barcelonès nord i cercar el millor nom més adequat a les parades.

Qui s'anima? Aquí teniu el mapa (versió antiga). --cliqueu varies vegades a la imatge per fer-la més gran-- El que vull es que corregiu els noms de les parades que creieu que podrien tenir un nom millor
Condicions: han de ser noms que representin llocs públics i a ser possible, que siguin noms coneguts o senzills i fàcils de recordar.

Seria fantàstic poder difondre això per tal que més gent digui la seva. Gràcies.
Renfe445 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 05/05/2020 14:11, en total s’ha editat 5 vegades.



torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Dilluns 18/11/2019 20:24

Em sembla una molt bona idea i un projecte molt currat. No em conec suficientment bé la zona com per donar idees i suggeriments, però estaré ben atent a les propostes. Molta sort!


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 20/11/2019 0:07

torres997 ha escrit:
Dilluns 18/11/2019 20:24
Em sembla una molt bona idea i un projecte molt currat. No em conec suficientment bé la zona com per donar idees i suggeriments, però estaré ben atent a les propostes. Molta sort!
De moment he rebut un vistobueno. :)



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 09/12/2019 2:05

He estat dues setmanes treballant en aquesta versió del mapa més refinada. Aquí la teniu.
He redefinit alguns grups de parades i he canviat alguns noms, a més que ara està actualitzat a desembre del 2019. Què us sembla?

A veure si em fitxa la AMB... :D :D :D



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 05/05/2020 14:10

Canvi del traçat de les línies B 25, M 26, B 29, M 30, N 11 i C 10 per Marquès de Montroig.
http://fav.me/ddlxj44



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”