Reordenació de línies TMB a Nou Barris

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Citaro
N5
N5
Entrades: 93

Re: Reordenació de línies TMB a Nou Barris

Entrada Autor: Citaro » Dimarts 23/03/2021 11:11

62 de Gloríes a Vallbona según me dijeron. Para meridiana cambiar al 76.



premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Dimarts 23/03/2021 11:39

Eso afectaría de lleno a la 97, no? y seria una absorción en toda regla



França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dijous 25/03/2021 13:50

Y esperad, que vienen curvas. Para Meridiana el rollo ese de la 199 o el 76... Esto me huele a mí a D50 a CanCuiàs. Se veía venir. Por otro lado recortar la 62 a Glories nadie ha pensado que podría significar prepararla para nuestra querida y olvidada D60. Recordad que está línea seguía la Meridiana hasta Marina, bordeaba el parque Ciutadella por Pujades y bajaba Picasso hasta Plà de Palau. Que la hacen finalizar en Vallbona absorbiendo la 97? Bueno, no quedaría mal la idea. Así tendríamos:
D50 Metro Paralel-Can Cuiàs
D60 Plà de Palau-Vallbona

Me gusta la idea. Aunque sea a costa de cargarse 83, 62 y 97. Y la 76... ... ... Ya veremos.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 07/06/2021 14:57

https://ajuntament.barcelona.cat/premsa ... rris-nord/

Comença la campanya per explicar la reestructuració dels autobusos de Nou Barris nord
07/06/2021

El 14 de juny entren en servei les línies de TMB que substitueixen les de Bus Nou Barris, la modificació de la línia 62 i l’ampliació del transport a demanda

Aquesta setmana s’inicia el pla de comunicació, amb informadors a peu de carrer, banderoles, cartells diversos, fullets i cartes al veïnat

TMB i l’Ajuntament de Barcelona han començat avui la campanya informativa per explicar els detalls del desplegament de les tres noves línies d’autobús (180, 182 i 183) que substitueixen les gestionades per Sagalés amb la marca Bus Nou Barris (80, 81, 82 i 83) així com la modificació de la 62 i l’extensió del bus a demanda al sector de Vallbona nord.

Primer ho fan amb publicitat visual diversa, com ara banderoles, opis, bàners, bustiada a la ciutadania del districte de Nou Barris, i una pàgina web; a partir de demà també amb informadors, instruïts especialment per posar a l’abast dels usuaris els avantatges d’aquesta reorganització del servei de bus de la zona. Els informadors comptaran amb fullets específics a repartir a peu de parada, dins dels autobusos i zones d’influència com CAP, centres d’ensenyament, casals de gent gran, etc.

I és que les línies d’autobús del sector nord del districte de Nou Barris comencen a ser gestionades directament per TMB a partir de dilluns vinent, 14 de juny. Després de deu anys de gestió indirecta, es vol actualitzar i adequar el servei a la realitat de la demanda, l’evolució de la xarxa i els nivells de qualitat del conjunt del transport públic de Barcelona i la seva àrea.

Aquesta reorganització pretén també la millora de les freqüències de pas, la connexió dels barris entre si i amb la resta de la ciutat a través dels nodes d’intercanvi, tot evitant superposicions i potenciant els atributs de qualitat: accessibilitat, informació a l’usuari i resposta a incidències.

Així, TMB assumeix directament tot el servei d’autobús en els barris de Ciutat Meridiana, Torre Baró i Vallbona, finalitzat el contracte i les successives pròrrogues amb Sagalés (anteriorment el servei havia estat gestionat per Transports Lydia).



Millora de parades

La reorganització de les línies coincideix amb la millora d’un seguit de parades d’autobús a la zona nord. Des del districte de Nou Barris s’ha treballat amb l’àrea de Mobilitat i TMB per identificar les parades que han d’adaptar-se als requeriments definits per TMB tant des del punt de vista de la qualitat del servei com de la seguretat dels usuaris. El Districte ja ha començat l’execució de la inversió en aquesta primavera per poder tenir una primera llista de parades ja preparades a l’inici del nou servei.

La remodelació proposada ha estat contrastada i afinada en el diàleg amb el territori en un procés participatiu liderat per l’Ajuntament de Barcelona. Vol donar resposta a les reivindicacions veïnals dels barris de la zona nord del districte de Nou Barris que reclamaven una millora de la mobilitat implementada fins ara en aquesta zona. Aquest oportunitat de canvi ha estat possible gràcies a l’anàlisi actualitzada de les necessitats sobre mobilitat de la zona i a l’èxit del bus a demanda impulsat pel Pla de Barris.

El nou esquema consisteix en la implantació de tres noves línies, l’extensió del bus a demanda –que opera amb la marca El Meu Bus– i la reestructuració de la línia convencional 62. Hi ha més detalls al web de TMB.

Nova línia 180. Amb un itinerari circular amb origen i final a Vallbona, aquesta nova línia d’autobús permet a l’usuari la connexió amb metro i línies troncals de bus a Trinitat Nova. Inicia servei a les 6 del matí i finalitza a les 10 de la nit de dilluns a dissabte, mentre que diumenges i festius l’horari serà de 9 a 22. L’interval de pas serà de 45 minuts, tant els laborables com els festius.

Nova línia 182. El seu recorregut és de Virrei Amat a Torre Baró. Circula de 5 a 23 h els feiners, de 5.20 a 23 els dissabtes i de 9.20 a 23 h els diumenges i festius. Els dies feiners passarà cada 20 minuts i els dissabtes i festius cada 40.

Nova línia 183. Amb un recorregut circular amb origen i final a Vallcivera, aquesta nova línia de bus permet la interconnexió entre Ciutat Meridiana, Torre Baró i Vallbona. L’horari és de 5 a 22.30 els feiners i dissabtes i de 9 a 22.30 els festius, amb intervals de pas de 15-17 minuts en laborable i de 30 minuts dissabtes i festius.

El Meu Bus. És l’extensió del servei de bus a demanda al sector de Vallbona Nord. L’horari és de 7 a 21 en feiners i de 9 a 21 en festius i el servei es pot sol·licitar amb l’aplicació o amb una trucada gratuïta. S’esperen com a mínim els mateixos resultats obtinguts de l’experiència al barri de Torre Baró, amb més de 860 usuaris registrats i valoracions i índexs de recomanació molt alts.

Línia 62. Amb una freqüència de pas d’un bus cada 15 minuts, connecta el Clot amb Ciutat Meridiana en un recorregut recte, sense bucle a Vallbona, barri que ja està cobert per la 183.

(Vol dir això que retallen el 62????)

A més de tot el servei reorganitzat esmentat, la zona compta també, pel que fa a línies de bus de TMB, amb la línia diagonal d’alta freqüència D50 (Paral·lel – Ciutat Meridiana) i les línies convencionals 76 (Sant Genís – Ciutat Meridiana) i 97 (Pg. Fabra i Puig – Vallbona).

Aquesta reestructuració del servei d’autobús a Nou Barris forma part del pla de millora del servei de bus a Barcelona, presentat en roda de premsa el passat 11 de maig, i que té com a eixos principals d’actuació la proximitat, l’adequació de la infraestructura, la digitalització i la reconversió ambiental.

El servei de transport públic amb autobús a Barcelona va assolir el 2020 un màxim històric en la satisfacció dels usuaris, amb una nota global de 8,17.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 07/06/2021 15:01

Doncs sí, ens retallen el 62 :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 07/06/2021 15:44

Els gràfics que han preparat els han fet amb el google mymaps i a part han fet gràfics en un fullet però no tenen molt detall.

Diagrama línia 180

Diagrama línia 182

Diagrama línia 183

Diagrama línia 62
62clot.png
62clot.png (181.55 KiB) Visualitzat 8298 cops
Diagrama línia taxi 199
199bus.png
199bus.png (246.41 KiB) Visualitzat 8298 cops
Més infos:
Web TMB
Brochure
Web Barcelona

Per últim dir que em fa gràcia que els mapes base que utilizen com a mínim tenen 28 anys!!



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 07/06/2021 16:33

Em sembla una autèntica vergonya que retallin la 62. Comunica la Zona Nord, StAP i tot l'eix Meridiana amb el centre de la ciutat... Almenys podrien haver-la dut fins a Glòries per poder fer enllaç també amb el Tram.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 07/06/2021 17:42

Adolescent barceloní ha escrit:
Dilluns 07/06/2021 16:33
Em sembla una autèntica vergonya que retallin la 62. Comunica la Zona Nord, StAP i tot l'eix Meridiana amb el centre de la ciutat... Almenys podrien haver-la dut fins a Glòries per poder fer enllaç també amb el Tram.
La veritat és que no hi ha hegemonia en quant a les línies que venen per la Meridiana. Unes acaben a Fabra i Puig, unes altres a Sagrera, altres a Clot, altres a Tetuan, etc. Les dues que sincerament tenen més sentit són Sagrera o Glòries. Sobretot Glòries perquè això quasi sembla un descampat i hi ha molt espai per a moltes coses.



França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dilluns 07/06/2021 17:54

Y esperad a ver la joya de la corona...
Aparte de que el 62 ya no pasa por Vallbona, fijaros detenidamente en el 183.
¿Qué veis de raro y qué echáis en falta?
Pista: CIUTAT MERIDIANA :cop :cop :cop


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 07/06/2021 22:49

Ja s'han carregat el troç de Roquetes! >:( Amb lo costerut que es només els hi falta això. Si que també hi ha el 127 però va per altres carrers.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 730
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 07/06/2021 23:18

La 82, que es reemplaçarà per la 182, veig que continua amb l´origen/final a pl. Virrei Amat. No es volia retallar el seu recorregut amb origen/final a pl. de la República? O és un error???



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 08/06/2021 0:23

Ecomobisostrans ha escrit:
Dilluns 07/06/2021 22:49
Ja s'han carregat el troç de Roquetes! >:( Amb lo costerut que es només els hi falta això. Si que també hi ha el 127 però va per altres carrers.
La veritat és que la 127 és el millor substitut per al recorregut de tornada de la 81 però en lloc de passar pels carrers Briquets i Artesania passa pel carrer Rodrigo Caro (i espera que abans d'enfilar aquest carrer passa per Mina de la Ciutat). A més la 127 em sembla una línia més adequada per Roquetes ja que crec que la 81 (i la 80) està més pensada per als usuaris de Torre Baró i Ciutat Meridiana.

Aquí crec que cal veure el paper que exerceixen cadascuna de les línies de la xarxa.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 08/06/2021 8:47

Adolescent barceloní ha escrit:
Dilluns 07/06/2021 16:33
Em sembla una autèntica vergonya que retallin la 62. Comunica la Zona Nord, StAP i tot l'eix Meridiana amb el centre de la ciutat... Almenys podrien haver-la dut fins a Glòries per poder fer enllaç també amb el Tram.
La podien haver deixat al menys com al principi, fins a Tetuan, ja ni això, fins a Clot, on la L1 no està adaptada ni hi ha cap previsió per remodelar-la i fer-la accessible tant pel carrer com per transbordar amb la L1. Jo ho veig molt clar, la van retallant com han fet molts cops temps enrere amb altres línies per tal que deixi de tenir utilitat, i amb l'excusa de què no té prou passatge, eliminar-la, força ruin...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 08/06/2021 10:56

Citaro ha escrit:
Dimarts 23/03/2021 11:11
62 de Gloríes a Vallbona según me dijeron. Para meridiana cambiar al 76.
Mireu, és que ni això! Al menys Glòries està adaptada i connectaria amb el Tram, però que jo no veig el sentit a retallar el 62, la veritat, es complementa amb el metro.

M'agradaria saber si el recent creat "Consell Assessor" ha dit la seva sobre un tema com aquest...



França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 08/06/2021 15:20

Quejas de la 62, quejas de la 62 y quejas de la 62. De verdad, qué fácil es desviar la atención, cuando el destrozo está en Nou Barris Nord. La 180 te deja tirado en el Mercadona de Nou Barris y allá te las apañes con el metro o con el 127. La 62 se come Vallbona por la cara, y TMB te vende em caramelo de lá m**** del bus a demanda y se quedan tan anchos. Pero lo del 183 es de traca. Si antes iba cada 20 minutos cómo consigues frecuencia cada 15 con los mismos coches??? Recortando el recorrido. En Ciutat Meridiana hace lo mismo que el D50: pasar por la Renfe, subir al Polideportivo y prou. Vosotros os creéis que los de Ciutat Meridiana y Vallbona, los de Roquetes y Nou Barris en general se van a preocupar de si el 62 llega a Glories con el destrozo que han hecho arriba??? Es que flipo. Donde tendrían que liarla gorda es con las nuevas líneas y sus frecuencias, pero por arriba. Da igual si el 62 llega o no llega a tal o cual sitio del Eixample, si en nou Barris quitas buses por la cara te importa tres pepinos dónde te dejé el 62, el problema es que en vez de esperar menos um bus tienes que esperar mucho más. Y esto afecta a cinco barrios del distrito.

Respecto a dejar morir el 62, pongámonos a exigir un D50 a Can Cuiás y la creación de un D60. Esto solucionaría el problema de raíz. Pero en vez de eso, nos ocupamos de quejarnos por el servicio de dos líneas (62 y 76) que pasan cada 20 minutos en el mejor de los casos en lugar de pedir ampliación y creación de líneas que pasarían cada 7 minutos. Lo mismito, vaya.

Y en Roquetes, igual. Si pedimos el 127 cada 10 o 15 minutos me salta el busero de turno a la yugular diciendo que esa línea no necesita más frecuencias. Pues nada... Como Nou Barris sobra en el mapa de BCN, a tostarse al sol en la parada esperando líneas con frecuencias irrisorias.
De eso es de lo que tendría que responder el consejo asesor en vez de preocuparse de hasta dónde llega el 62.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 08/06/2021 16:41

França451 ha escrit:
Dimarts 08/06/2021 15:20
Quejas de la 62, quejas de la 62 y quejas de la 62. De verdad, qué fácil es desviar la atención, cuando el destrozo está en Nou Barris Nord. La 180 te deja tirado en el Mercadona de Nou Barris y allá te las apañes con el metro o con el 127. La 62 se come Vallbona por la cara, y TMB te vende em caramelo de lá m**** del bus a demanda y se quedan tan anchos. Pero lo del 183 es de traca. Si antes iba cada 20 minutos cómo consigues frecuencia cada 15 con los mismos coches??? Recortando el recorrido. En Ciutat Meridiana hace lo mismo que el D50: pasar por la Renfe, subir al Polideportivo y prou. Vosotros os creéis que los de Ciutat Meridiana y Vallbona, los de Roquetes y Nou Barris en general se van a preocupar de si el 62 llega a Glories con el destrozo que han hecho arriba??? Es que flipo. Donde tendrían que liarla gorda es con las nuevas líneas y sus frecuencias, pero por arriba. Da igual si el 62 llega o no llega a tal o cual sitio del Eixample, si en nou Barris quitas buses por la cara te importa tres pepinos dónde te dejé el 62, el problema es que en vez de esperar menos um bus tienes que esperar mucho más. Y esto afecta a cinco barrios del distrito.

Respecto a dejar morir el 62, pongámonos a exigir un D50 a Can Cuiás y la creación de un D60. Esto solucionaría el problema de raíz. Pero en vez de eso, nos ocupamos de quejarnos por el servicio de dos líneas (62 y 76) que pasan cada 20 minutos en el mejor de los casos en lugar de pedir ampliación y creación de líneas que pasarían cada 7 minutos. Lo mismito, vaya.

Y en Roquetes, igual. Si pedimos el 127 cada 10 o 15 minutos me salta el busero de turno a la yugular diciendo que esa línea no necesita más frecuencias. Pues nada... Como Nou Barris sobra en el mapa de BCN, a tostarse al sol en la parada esperando líneas con frecuencias irrisorias.
De eso es de lo que tendría que responder el consejo asesor en vez de preocuparse de hasta dónde llega el 62.
¿Acaso tú tienes autoridad para decir de qué se puede o no quejar la gente? Que tú conozcas mejor una zona para explicar qué funciona mejor o peor de acuerdo, con argumentos, pero no puedes venir aquí y decir que otros usuarios no pueden decir nada del 62 porque a tí te apetece más hablar de las otras líneas . Todo es complementario y aquí se viene a hablar de lo que uno quiera sobre el transporte. ¡Vive y deja vivir!

Sobre el 62 (si, es mi tema favorito :yo ), evidentemente que ha de incrementar su frecuencia, pero si te venden que la incrementan, recortando la línea, pues es una tomadura de pelo: no añaden autobuses, no hay mejora por ningún lado. No cuesta tanto reconvertirla en una NXB, con frecuencias decentes, y no como han estado haciendo hasta ahora, sino es el negoci del Robert i les cabres.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 09/06/2021 2:58

Pel troç de Roquetes s'hauria de veure com va ara la 127, si ja va plena una de dos, o se li augmenta la freqüència, o encara millor, s'allarga alguna de les que acaba per allà prop (122, 132, 185...) pel recorregut que deixa la 81. Dic encara millor perquè a barris tant costeruts (i a sobre amb les escales mecàniques i ascensors constantment espatllats) és més important el que et deixi ben aprop que el tenir una millor freqüència a la parada, i més ara que amb les aplicacions pots saber quan vindrà cada un.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 09/06/2021 4:03

Ajá! Ja deu haver hagut les primeres queixes i fan la primera xapusseta amb el 127! Deu ser improvisat d'última hora perquè només surt si rebusques: https://www.tmb.cat/es/servicio-metro-b ... avis?l=127
14.06.2021 - Modificación del recorrido

A partir de esta fecha, la línea 127 cambia el recorrido definitivamente en la calle Rodrigo Caro. Paradas alternativas: 2979 - Rodrigo Caro - Fornells, 3786 - Pla de Fornells - Cantera, 3787 - Rodrigo Caro - Turó de les Roquetes y 3788 - Cantera - Baixada del Pedregar.

Imatge



iFercat
N7
N7
Entrades: 384

Entrada Autor: iFercat » Dijous 10/06/2021 13:18

França451 ha escrit:
Dimarts 08/06/2021 15:20
Quejas de la 62, quejas de la 62 y quejas de la 62. De verdad, qué fácil es desviar la atención, cuando el destrozo está en Nou Barris Nord. La 180 te deja tirado en el Mercadona de Nou Barris y allá te las apañes con el metro o con el 127. La 62 se come Vallbona por la cara, y TMB te vende em caramelo de lá m**** del bus a demanda y se quedan tan anchos. Pero lo del 183 es de traca. Si antes iba cada 20 minutos cómo consigues frecuencia cada 15 con los mismos coches??? Recortando el recorrido. En Ciutat Meridiana hace lo mismo que el D50: pasar por la Renfe, subir al Polideportivo y prou. Vosotros os creéis que los de Ciutat Meridiana y Vallbona, los de Roquetes y Nou Barris en general se van a preocupar de si el 62 llega a Glories con el destrozo que han hecho arriba??? Es que flipo. Donde tendrían que liarla gorda es con las nuevas líneas y sus frecuencias, pero por arriba. Da igual si el 62 llega o no llega a tal o cual sitio del Eixample, si en nou Barris quitas buses por la cara te importa tres pepinos dónde te dejé el 62, el problema es que en vez de esperar menos um bus tienes que esperar mucho más. Y esto afecta a cinco barrios del distrito.

Respecto a dejar morir el 62, pongámonos a exigir un D50 a Can Cuiás y la creación de un D60. Esto solucionaría el problema de raíz. Pero en vez de eso, nos ocupamos de quejarnos por el servicio de dos líneas (62 y 76) que pasan cada 20 minutos en el mejor de los casos en lugar de pedir ampliación y creación de líneas que pasarían cada 7 minutos. Lo mismito, vaya.

Y en Roquetes, igual. Si pedimos el 127 cada 10 o 15 minutos me salta el busero de turno a la yugular diciendo que esa línea no necesita más frecuencias. Pues nada... Como Nou Barris sobra en el mapa de BCN, a tostarse al sol en la parada esperando líneas con frecuencias irrisorias.
De eso es de lo que tendría que responder el consejo asesor en vez de preocuparse de hasta dónde llega el 62.
Me encanta como te acuerdas de mi :D
Eso si luego responder los comentarios cuando te rebato algo ni uno. Tu sueltas tu sermon y adios muy buenas, no eres capaz de escuchar las otras opiniones y debatir.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 11/06/2021 14:06

Si algú els vol dir alguna cosa...



https://ajuntament.barcelona.cat/premsa ... rris-nord/

Rosa Alarcón i Xavier Marcé atenen als mitjans sobre l’entrada en servei de la reestructuració del servei de bus a Nou Barris nord
11/06/2021

Dilluns 14 de juny, a les 10.00 hores (al costat de la parada “Av. Rasos de Peguera – Pl. Roja” de Ciutat Meridiana, codi 2330), la regidora de Mobilitat i presidenta de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), Rosa Alarcón; i el regidor del districts de Nou Barris, Xavier Marcé, valoraran les primeres hores de funcionament de la internalització de la gestió i la reestructuració del servei d’autobús al nord del districte de Nou Barris, que ha donat lloc a les noves línies 180, 182 i 183, l’extensió del bus a demanda i un nou recorregut de la línia 62.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”