Notícies de Tusgsal
Re: Notícies de Tusgsal
Electrificació total de la M28 amb articulats amb pantògraf l'any 2024.
Electrificació parcial de les línies B7 i B80 (2022), B3 i B22 (2023) i total de la M6 (2024). S'entén, doncs, que les línies B3, B7 i B80 tornaran a usar estàndards.
A partir del 2028, s'introdueixen midis elèctrics a les línies M1, B5, B14 i B18.
Salvem l'Estació de França!
L’ACCO considera que la licitació del servei de transport públic col·lectiu urbà de viatgers diürn i nocturn a Barcelona a l’àmbit nord de l’AMB, és restrictiva de la competència
Després d'una primera anàlisi de la documentació relativa a aquesta licitació, l'ACCO considera que el disseny de la mateixa limita de manera molt significativa la capacitat dels operadors eventualment interessats de poder-s'hi presentar. Cal recordar que, de la manca de competència i de concurrència d’operadors en una licitació pública, no només en resultarà perjudicat el funcionament competitiu del mercat, sinó també la pròpia Administració Pública licitadora (i, per tant, els contribuents) que amb molta probabilitat pagarà un preu més elevat.
Enllaç
Després d'una primera anàlisi de la documentació relativa a aquesta licitació, l'ACCO considera que el disseny de la mateixa limita de manera molt significativa la capacitat dels operadors eventualment interessats de poder-s'hi presentar. Cal recordar que, de la manca de competència i de concurrència d’operadors en una licitació pública, no només en resultarà perjudicat el funcionament competitiu del mercat, sinó també la pròpia Administració Pública licitadora (i, per tant, els contribuents) que amb molta probabilitat pagarà un preu més elevat.
Enllaç
No es podia saber.
Unificar ambdues concessions (diürna i nocturna) ho trobo un error considerable. El mateix han fet amb les concessions de Mohn, i em sembla igual una bestiesa.
No sé en què pensen els de l'AMB creant aquestes concessions gegants. Una cosa és que una mateixa empresa s'emporti més d'una (legítim), però concentrar tantes línies en un sol concurs és anti-competitiu.

No sé en què pensen els de l'AMB creant aquestes concessions gegants. Una cosa és que una mateixa empresa s'emporti més d'una (legítim), però concentrar tantes línies en un sol concurs és anti-competitiu.
Salvem l'Estació de França!
El Consell Metropolità ha acordat SUSPENDRE la licitació
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
Salvem l'Estació de França!
No sé si ja ho he dit però veient les especificacions del contracte, més concretament, els recorreguts de les línies, em sembla que segueixen estant plenes de pegats que porten 20 anys obsolets (fins i tot incorporant encara més pegats). A més que no consideren les línies de TMB (H 10, H 14, V 33, 60). D’acord que son concessions diferents però em sembla que això pot provocar errades de planificació greus.
Penso que s’ha de començar des de 0.
Penso que s’ha de començar des de 0.
-
- N3
- Entrades: 20
Ja sabem el que ha passat. TUSGSAL ha presentat recurs per poder incloure que sigui obligatori presentar cotxeres a l'oferta (clar, ells les tenen amb la nova nau que van comprar i amb les Guixeres), ja que per ells això es un avantatge.Volen tornar a formar bronca com amb el Nitbús del 2012. També pretenen blindar que tota la cúpula directiva sigui subrogada, com si no en tingessin prou havent enfonsat a l'empresa en un cas de colusió en el cas Aerobús... Això és de pena, i mentrestant a seguir xupant del bote...
Així doncs, la B25 ja pot portar articulats en laborables.
Salvem l'Estació de França!