Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 07/10/2014 18:52

colomenc ha escrit:ja l'he començat a agafar aquesta setmana i, de moment, sempre arriba uns 10 minuts tard. El servei, en aquest sentit, ha empitjorat força, però a veure si ho arreglen o s'hauran de posar les queixes reglamentàries.

Els serveis directes ara ja no són tan directes i paren a totes les parades, tret de les d'Àlvarez de la Campa.

En teòria s'ha obert una nova parada a la zona PIF (Ca l'Arana- Cal Coracero) i avui tractaré d'agafar el bus allà, a veure cóm va.
La "marca de la casa" de Monbús (Hispano Igualadina) ha arribat a la línia 88... si és que hauria estat millor que l'operés TUSGSAL o haver continuat TCC...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 07/10/2014 19:13

Renfe451 ha escrit:
colomenc ha escrit:ja l'he començat a agafar aquesta setmana i, de moment, sempre arriba uns 10 minuts tard. El servei, en aquest sentit, ha empitjorat força, però a veure si ho arreglen o s'hauran de posar les queixes reglamentàries.

Els serveis directes ara ja no són tan directes i paren a totes les parades, tret de les d'Àlvarez de la Campa.

En teòria s'ha obert una nova parada a la zona PIF (Ca l'Arana- Cal Coracero) i avui tractaré d'agafar el bus allà, a veure cóm va.
La "marca de la casa" de Monbús (Hispano Igualadina) ha arribat a la línia 88... si és que hauria estat millor que l'operés TUSGSAL o haver continuat TCC...
Millor que hagués continuat amb l'explotació TCC.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 07/10/2014 20:52

Des d'ahir, una novetat important al servei de la línia 88: han entrat en servei dos Citaro L de 15 metres, de 3 eixos! ;)

Imatge
FOTO: Joan Salmerón PEU DE FOTO: Sorpresa d'avui a la L88 o apunt per prestar servei. El primer Citaro de tres eixos de Catalunya.

N'Eduardo Fuentes, a AutobusesBCN, ens amplia la informació: N'hi han 2 i fan els reforços per als serveis directes. Provenen de l'extranger. També son els 2 primers de MonBus. :ok


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 07/10/2014 22:27

Déu n'hi do, quins bitxos! Soler i Sauret també té un parell d'urbans de 15m i tres eixos, i fa por de veure com agafen les rotondes.



colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Entrada Autor: colomenc » Dimecres 08/10/2014 9:39

La nova parada a la zona PIF (Ca l'Arana- Cal Coracero) està activa i sembla que va tot bé en el sentit PIF --> PARAL·LEL

En canvi, en el sentit PARAL·LEL --> PIF seguim amb els 10 minuts de retard sense explicació (com a mínim al servei directe de les 8:05) i la gent ja està molt emprenyada, o sigui que començaran a caure les queixes ben aviat.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 10/10/2014 17:44

Porto desdel primer dia agafant el 88, i mai he trobat un bus molt a deshora. Aquesta setmana he agafat dues vegades el de les 8.05 i, és veritat, mai surt a la seva hora. Deu pasar alguna cosa especial, ja que el cotxe surt de cotxera directament, o sigui o agafar molt tràfic a la GranVia o surt tard de la cotxera perque el conductor no pugui sortir abans.

Aquesta setmana estan posant noves parades al port, incloent aquelles que no estaven senyalitzades. Ahir no havien acabat.

Monbus per ara, està operant bé la linia, encara que té varis problemes que penso que intentaran solucionar. A les 8.35 són 3 cotxes a la vegada a Paral·lel, i venen de Zal junts. També de personal, els serveis especials del matí el fan amb gent que treballa a la tarda.



colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Entrada Autor: colomenc » Dijous 23/10/2014 13:58

Confirmo que han millorat molt el servei durant aquestes setmanes. Algun dia arriben tard a les 8.05 a Paral·lel, però ara estan arribant bastant puntuals.

Això sí, un dia vaig enviar un email a l'adreça de sugerències que surt a la web i no m'han respost. En qualsevol cas, això és un altre tema.



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Divendres 27/04/2018 9:23

Hola, bones. Una pregunta... La línia 88 està intregada? Vull dir que si es poden utilitzar els bitllets i abonaments del sistema tarifari integrat, en el meu cas una T-Jove. Més que res, perquè aquesta tarda haig d'anar a Morrot i m'estalviaria la caminata de Paral•lel fins allà.

Merci!



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 27/04/2018 15:03

Està completament integrada. ;) Pots utilitzar qualsevol abonament de l'ATM.

Per cert, s'està preparant el nou concurs de la línia pel proper any. Aquest cop sortirà per a 8 anys:

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... p=28027859&
http://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri ... ML&tabId=1


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 04/10/2019 20:10

Surten a concurs, conjuntament, les línies 88 i PR4. :ok L'AMB unifica així ambdues concessions Port-ZAL.

Surten per un període d'1 (+1) any; posposant-se la licitació del missatge anterior (per 8 anys) per a la propera renovació.

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 1&lawType=

Com a principal novetat, algunes expedicions d'ambdues línies arribaran a la Terminal Prat (BEST) del port. Seran 5 exps./sentit de la 88, i 2 exps./sentit de la PR4.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 05/10/2019 23:11

Per més inri, els serveis Best s'apropa fins al moll d'inflamable sense posar una trista parada, sent la zona del port més allunyada del transport públic.

A prioi el concurs... no veig molta lluitar.
Posibles operadors:
- Moventis, amb TCC: li seria fàcil aportar el 15 cotxes sense molta inversió per un any. Crec que es presentarà amb una oferta poc arriesgada economicament, per si per casualitat li toca.
- Monbus: a priori, la més fàcil d'aportar cotxes perque pot utilitzar la majoria, pero està força escarmentada i no crec que vagi per totes economicament per renovar.
- Baixbus, amb Oliveras: podria ser una oportunitat estrategica per si no continuen amb el concurs de Sant Boi. No li costaria treure 15 cotxes, ni que sigui de segona mà o procedent de Casal.
- Direxis, Alsa, Soler i Sauret... no veig cap empresa més perque no tenen instlaciones properes, i és risc ampliar instalación per un contracte d'un any.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 07/02/2020 20:38

MonBus renovarà la concessió del 88 i es queda amb la PR4. :ok Ha estat l'única oferta presentada:

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn

Tot i així, el concurs ha estat recorregut per l'ACCO (el creu restrictiu i només a l'abast de grans empreses) i ara el TCCSP haurà de decidir si l'anul·la o no.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 08/06/2020 17:41

El pasado viernes 5 se adjudicó el nuevo concurso a UTE L88 y LPR4 (grupo Monbus), por lo que en tres meses empezará el nuevo contrato con nueva flota.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=3



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 08/06/2020 19:22

Es renova tota la flota amb 12 Citaro Hybrid. Dels quals, 3 són de segona mà (rematriculats):

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=59593299

Els Citaros dièsel s'en van a d'altres serveis de MonBus per les Espanyes.
m.h.t. l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 08/06/2020 19:43, en total s’ha editat 1 vegada.


Salvem l'Estació de França!

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 08/06/2020 19:37

Y a ver dónde asignará TCC los buses que tiene destinados a la PR4.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 08/06/2020 21:00

m.h.t. ha escrit:
Dilluns 08/06/2020 19:22
Es renova tota la flota amb 12 Citaro Hybrid. Dels quals, 3 són de segona mà (rematriculats):

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=59593299

Els Citaros dièsel s'en van a d'altres serveis de MonBus per les Espanyes.
Són 9 nous, i els 3164, 3166 i 3168 de Alcalábus.

Els TCC només és el 612, i segurament es quedi reforçant el PARK, Cruise i Tibibus.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 09/09/2020 19:29

El proper dilluns 14 entra en servei el nou contracte i horaris:



Imatge


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 14/09/2020 23:51

Fotos de la visita a la prolongació del 88 fins a la terminal Best:




Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 07/06/2022 20:17

Servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers a l'àrea portuària de Barcelona i a la zona d'activitats logístiques (ZAL). (901321/22)

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 4&lawType=


Es desdobla la 88 en dos línies (88 i 89) i la PR4 s'escurça al Metro ZAL. La nova concessió queda així:
  • 88 (Paral·lel - Port - Metro ZAL)
  • 89 (Paral·lel - Port - Metro ZAL - PIF - BEST)
  • PR4 (El Prat Estació - Pratenc - Metro ZAL)

Es racionalitza el pas pel Polígon Pratenc (avui massa voltes) i totes 3 línies confluiran al metro ZAL | Riu Vell (L10).

El servei comptarà amb 7 estàndards i 4 articulats, tots híbrids. :ok


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 17/01/2023 17:51

Monbus i Moventis es disputen el servei Port-ZAL

Sarbus ha ofert un preu/km més baix que Monbus, però els gallecs ofereixen un cost d'inversió en cotxes més econòmic. Cosa que em fa pensar que Sarbus vol comprar híbrids purs i Monbus els mild-hybrids de sempre. :roll:

Pel que fa als cotxes inicials, Sarbus presenta els híbrids ex-EMT de Madrid, mentre que Monbus ofereix MB Citaro C2 com de costum. ;)

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn


Salvem l'Estació de França!

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”