Les marxes dels busos
Ah, bueno... No me dí cuenta...
Ahora bien, de ahí podría sacar una encuesta con la pregunta: ¿Qué es lo mejor para la economía (en combustible) y para el motor en situaciones extremas?
1. - Kick-downs.
2. - Reducciones con bloqueo de marchas.
3. - Ir más despacio (ni 1 ni 2) pero tratando de aguantar la velocidad mínima...
Yo opto por la 1...
Ahora bien, de ahí podría sacar una encuesta con la pregunta: ¿Qué es lo mejor para la economía (en combustible) y para el motor en situaciones extremas?
1. - Kick-downs.
2. - Reducciones con bloqueo de marchas.
3. - Ir más despacio (ni 1 ni 2) pero tratando de aguantar la velocidad mínima...
Yo opto por la 1...
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
Añado una 4a: Ir rápido en la marcha que sea para que el motor "no se muera" pero tampoco esté en la banda roja (ya se que esta no es, pero bueno, es la más normal...)
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N7
- Entrades: 454
- Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
- Contacta:
Kick down, kick down!!!Rodalíes ha escrit:Ah, bueno... No me dí cuenta...
Ahora bien, de ahí podría sacar una encuesta con la pregunta: ¿Qué es lo mejor para la economía (en combustible) y para el motor en situaciones extremas?
1. - Kick-downs.
2. - Reducciones con bloqueo de marchas.
3. - Ir más despacio (ni 1 ni 2) pero tratando de aguantar la velocidad mínima...
Yo opto por la 1...
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3713
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Hi ha uns autobusos de l'empresa Bajo Aragon que porten marxes com un cotxe, i alguns fins a 10.
Comentari off-topic a Estrella de Galicia: Et sembla adequat en un fórum de transport p{ublic que se suposa que defensa la movilitat sostenible posar propaganda d'un cotxe com a firma? Encara, si fos d'un cotxe ecologic...
Comentari off-topic a Estrella de Galicia: Et sembla adequat en un fórum de transport p{ublic que se suposa que defensa la movilitat sostenible posar propaganda d'un cotxe com a firma? Encara, si fos d'un cotxe ecologic...
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5704
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Suposes malament, perquè la paraula "Públic" no surt enlloc al títol del fòrum.
La meva aportació a la causa automobilística:
La meva aportació a la causa automobilística:
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Hi ha un subfòrum de transport privat...Ecomobisostrans ha escrit:Comentari off-topic a Estrella de Galicia: Et sembla adequat en un fórum de transport p{ublic que se suposa que defensa la movilitat sostenible posar propaganda d'un cotxe com a firma? Encara, si fos d'un cotxe ecologic...
El fòrum exclusiu del transport públic és el de la PTP.
-
- N7
- Entrades: 454
- Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
- Contacta:
Por cierto, es necesario que las marchas estén en posicion "N" es que esta tarde.. al cojer el bus, siempre me fijo en lo de las marchas a ver cual lleva puesta, normalmente llevan la D, pero hoy, al frenar el bus, he visto que el codnuctor accionaba esa palanquita y al mirar lo de las marchas estaba en "N".Rodalíes ha escrit: Para eso ya está la palanca a la izquierda del panel de mandos del autobús (en general).
saludos
No, no és necessari. De fet, la H només es posa en parades breus, i bàsicament és per no haver d'aguantar el frè de peu. Fa el mateix efecte. Si veus que has d'estar una estona relativament llarga, aleshores poses el frè d'estacionament. Però si és una parada curta (semàfor, recollir pocs viatgers, etc.), aleshores poses la H i llestos. Si vols treus la marxa (posant la N) o si vols la deixes. Això és com quan dus un cotxe. Pots estar en un semàfor en punt mort o bé en primera aguantant amb l'embrague. Amb el bus, pots posar la H o no.
P.D.: (i afegit 2 hores després) UEEEEEE MISSATGE 3000!!!!
P.D.: (i afegit 2 hores després) UEEEEEE MISSATGE 3000!!!!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N7
- Entrades: 454
- Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
- Contacta:
Aquí tenen el mal costum de no treure la marxa, però posen el fre d'estacionament (el fre de mà). Acceleren però allò no es mou, es pregunten "I ara què passa? Ahh, el frè..."Altaria_Trianilla ha escrit:I a vegades passa que li donen gas sense haver tret la N .. com ha pasat avui, li dóna.. aai que no tira se sent "clac" de donar-li a la D i.. vámonos...aarongilp ha escrit: Si vols treus la marxa (posant la N) o si vols la deixes.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Y aquí algunos (y pasa muchas veces con los MAN NL263 y NG313) no les cogen el truquillo con el bloqueo H...
En los Mercedes que tenemos aquí, para desbloquear hay que darle a ese botón hacia arriba (hacia abajo se bloquea), mientras que los MAN con darle "abajo y arriba" se bloquea, y para desbloquear basta con pisar mínimamente el acelerador... y claro, en los primeros días que utilizaron estos buses el motor sonaba como si estuviese en N...
En los Mercedes que tenemos aquí, para desbloquear hay que darle a ese botón hacia arriba (hacia abajo se bloquea), mientras que los MAN con darle "abajo y arriba" se bloquea, y para desbloquear basta con pisar mínimamente el acelerador... y claro, en los primeros días que utilizaron estos buses el motor sonaba como si estuviese en N...
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)