Linia de L'Hospitalet al Papiol

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Linia de L'Hospitalet al Papiol

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 10/01/2007 12:36

A la web de Gencat apareix aquesta linia de Autos Castellbisbal que va de l'Hospitalet al Papiol. Algu sap si existeix realment? I si es aixi, on s'agafa a Hospitalet?
http://195.214.44.143/cgi-bin/horaris.pl?1129



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 10/01/2007 14:44

És una línia que funciona almenys jo l'he vista els caps de setmana i a L'Hospitalet para a :

Avda Isabel la Catolica (sentit descendent) cantonada Avda Electricitat, crec que s'anomena Jardins Antonio Machado (molt a prop de Can Serra TMB L1) i també crec q para als voltants del Max Center LA FARGA, Avda Isabel la Catolica / C/Barcelona
Fitxers adjunts
PARADA_MACHADO.gif
PARADA_MACHADO.gif (16.24 KiB) Visualitzat 3720 cops
PARADA_CARRER_BCN.gif
PARADA_CARRER_BCN.gif (20.09 KiB) Visualitzat 3720 cops



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 11/01/2007 16:09

Acabo d'estar a la que va de St.Vicen} dels Horts a Terrassa i pel que m'ha dit el xofer, 3 de cada 4 viatges va buit. Es tracta d'unes linias caotiques que la majoria de parades no estan senyalitzades i el xofer no se sabia ni siquiera quines son o no parada ni quantes zones es paguen de Terrassa a St.Vicenc. Jo no he tingut propblema: He anat amb T-cuelas, per que la maquina no funcionava. Pero en altres linies com la de Molins a Rubi o la de Castellbisbal a Rubi passa el mateix. Ah, per cert, Autos Castellbisbal i TGO es fusionaran, de fet son del mateix dueño. Es veu que el dueño se jubila, a veure si ho agafa algu que tingui mes seny, per que deu ni do el caos que hi ha en aquestes linies



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Divendres 12/01/2007 11:38

Efectivamente, como decís esta línea de Autos Castellbisbal sí que existe y circula los domingos y festivos, una vez de ida y otra de vuelta desde/hasta el cementerio metropolitano de Roques Blanques. Lo que nunca he sabido es si acepta la tarifa integrada como las demás líneas de Autos Castellbisbal o no.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 12/01/2007 11:49

Integrada no, me dijo el conductor que va con un billete especial.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 14/01/2007 13:35

Ecomobisostrans ha escrit:Acabo d'estar a la que va de St.Vicen} dels Horts a Terrassa i pel que m'ha dit el xofer, 3 de cada 4 viatges va buit. Es tracta d'unes linias caotiques que la majoria de parades no estan senyalitzades i el xofer no se sabia ni siquiera quines son o no parada ni quantes zones es paguen de Terrassa a St.Vicenc. Jo no he tingut propblema: He anat amb T-cuelas, per que la maquina no funcionava. Pero en altres linies com la de Molins a Rubi o la de Castellbisbal a Rubi passa el mateix. Ah, per cert, Autos Castellbisbal i TGO es fusionaran, de fet son del mateix dueño. Es veu que el dueño se jubila, a veure si ho agafa algu que tingui mes seny, per que deu ni do el caos que hi ha en aquestes linies
Una pregunta,jo tinc intenció un dia a agafar aquesta línia?A Sant Vicenç,des de quin lloc surt i a quina hora?Quant costa?
Tant buit va,després la gent de la poca mobilitat que hi ha entre el Baix i el Vallès,quan els busos va buits,la R7 mig buida,jo no ho entenc :nose
Quantes línies de busos hi han que conectin el Baix i el Vallès Occidental?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 14/01/2007 18:19

Mako448 ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Acabo d'estar a la que va de St.Vicen} dels Horts a Terrassa i pel que m'ha dit el xofer, 3 de cada 4 viatges va buit. Es tracta d'unes linias caotiques que la majoria de parades no estan senyalitzades i el xofer no se sabia ni siquiera quines son o no parada ni quantes zones es paguen de Terrassa a St.Vicenc. Jo no he tingut propblema: He anat amb T-cuelas, per que la maquina no funcionava. Pero en altres linies com la de Molins a Rubi o la de Castellbisbal a Rubi passa el mateix. Ah, per cert, Autos Castellbisbal i TGO es fusionaran, de fet son del mateix dueño. Es veu que el dueño se jubila, a veure si ho agafa algu que tingui mes seny, per que deu ni do el caos que hi ha en aquestes linies
Una pregunta,jo tinc intenció un dia a agafar aquesta línia?A Sant Vicenç,des de quin lloc surt i a quina hora?Quant costa?
Tant buit va,després la gent de la poca mobilitat que hi ha entre el Baix i el Vallès,quan els busos va buits,la R7 mig buida,jo no ho entenc :nose
Quantes línies de busos hi han que conectin el Baix i el Vallès Occidental?
Aviam...

Olesa de Montserrat-Terrassa-UAB
Martorell-Terrassa-Sabadell

I diria que, a part d'aquesta, ja no n'hi ha més.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 14/01/2007 22:25

¿Serviría la línea urbana de Molins que llega hasta la Floresta?

Saludos



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 15/01/2007 15:49

trainman ha escrit:¿Serviría la línea urbana de Molins que llega hasta la Floresta?

Saludos
Pues sí, también lo sería, y, paradójicamente, es la que tiene mejor frecuencia. Cómo es tan nueva ya ni me acordaba de esa línea...



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 16/01/2007 9:45

Mako448 ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Acabo d'estar a la que va de St.Vicen} dels Horts a Terrassa ...
Una pregunta,jo tinc intenció un dia a agafar aquesta línia?A Sant Vicenç,des de quin lloc surt i a quina hora?Quant costa?
Quan baixes del tren a Sant Vicen} dels Horts surts per la sortida de la via dir.Manresa i alla hi ha una escola, doncs de davant de l'escola, a 20 m. del tren. Surt a les 10:oo. I de Terrassa surt de l'estacio d'autobusos (la part de darrere, venint de FGC) a les 11:10. EL billet es de 2 zones, i admet targetes integrades.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 16/01/2007 10:14

Comentaris sobre la meva experiéncia a la linia L'Hospitalet-Cementiri Roques Blanques: La vaig fer aquest diumenge amb els conductors David i Eduardo, els 2 molt amables, em van estar explicant algunes coses sobre la linia:
-Es una línia amb molta afluencia, per lo tant, directament porta 2 cotxes, 1 que surt de Can Serra, para a Av.Carrilet i d'allá directe al cementiri i l'altre que va de Av.Carrilet al cementiri parant a tots els llocs d'entremig. Cadascun dels autobusos quan arriba l'entrada del cementiri s'atura 15 minuts per si algu vol anar a comprar flors. Despres surt cap a dalt del cementiri fent 4 parades. A cap d'1 hora torna a passar per aquestes 4 parades per recollir a la gent i se'n torna cap allá d'on ha vingut. Aquesta linia no esta integrada, sino que es paga un billet (máxim 1,80 de l'Hospitalet al Cementiri, mínim 1,20 del Papiol al cementiri). No admet viatgers entre parades, nomes amb origen i desti al cementiri. M'han comentat de manera no oficial que la volen escursar i que vagi nomes del Papiol al cementiri. Si fan aixó seria una putada a tothom qui l'agafa, ja que tindrien que agafar el tren i despres l'autobus, i la majoria d'ususaris es gent molt gran que te prolblemes de movilitat. Lo que es tindria que fer es integrar la linia, que pugui donar servei tant al cementiri com a les poblacions intermitges i señalitzar les parades que la majoria no ho estan. I a mes donar-li un numero a la linia, ja que circula per llocs on hi ha moltes mes linies.

Un dels xófers em va comentar que viu a Palleja i per anar fins a la feina a la cotxera de Castellbisbal te que agafar el cotxe per que les combincions de transport son dolentissimes:
#Bus Soler i Sauret fins molins de rei+ renfe fins castellbisbal+bus urba
#FGC fins Martorell-Enlla}+caminada de 10 minuts per Martorell+RENFE fins Castellbisbal+ bus urba.
I aixo si a l'hora que entra hi ha bus urba, que a vegades no.

A Castellbisbal sembla que volen ampliar el bus, i posar-ne 3, per que l'estona que va a Can Santeugini deixa el poble 2 hores sense bus. (A veure si prenen exemple a Berga, que es el doble de gran que Castellbisbal)


Aprofito el fil per un comentari sobre unes parades de TMB: AL paral.lel es veu que an camviat la señalitzacio d'algunes parades i s'han deixat el 157



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dimarts 16/01/2007 12:16

La vez que yo vi circular esta línea se hacía con un busito bastante nuevo, con la trasera TPC igual que el que sirve para el L67 de las 9 de la noche. No sé si será el mismo. ¿Qué otro vehículo se usa?



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”