Fumeta a l'autobús

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
orig440

Re: Fumeta a l'autobús

Entrada Autor: orig440 » Dimarts 12/08/2008 18:12

Penseu que moltes de les persones que fumen no ho fan perquè els agradi o perquè tenen el vici (que n'hi ha) sino perquè no poden fer res mes perquè deuen tenir molts nervis ficats a dintre, sigui per les raons que sigui. Abans de denunciar o de jutjar primer s'ha de veure l'interior de tot plegat, no sé, és la meva opinió i el que veig.
Au revoir :hola .
Guigui ha escrit:Començo a pensar que, de la mateixa manera que una empresa d'autobusos mai admetria un alcohòlic com a conductor, haurien de començar a fer el mateix amb els addictes al tabac. És dur, però l'espècie humana no sembla merèixer cap altre tractament.
cristian26 ha escrit:Quina colla de carallots :aaa
buertu ha escrit:Tot just divendres m'hi vaig trobar amb un d'aquests conductors a la L77 d'Oliveras i mai no m'havia passat que algu fumés a l'autobús. Vaig quedar molt sorprés i crec que són actituds que s'haurien d'evitar a tota costa.
wefer ha escrit:Aquest matí (dilluns 30 de juny) a les 11:34 he agafat un autobús de la línia 14 de TMB al c/ Mandri, sentit Pl. Universitat.
L'autobús portava el número de calca 1745 i la matrícula era la 4713 FJK.
Quan ha arribat el bus he pujat, m'he quedat molt sorprès de veure que hi havia una persona fumant impunement, sense que ningú li digués res... però és que el més greu és que aquesta persona era el conductor!!!!
Per sort, els mòbils avui dia tots porten càmera i permeten deixar cosntància d'aquests fets, que així que pugui es traduiran en una queixa formal a TMB.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 12/08/2008 18:15

orig440 ha escrit:Penseu que moltes de les persones que fumen no ho fan perquè els agradi o perquè tenen el vici (que n'hi ha) sino perquè no poden fer res mes perquè deuen tenir molts nervis ficats a dintre, sigui per les raons que sigui.
Exactament el mateix es pot dir d'un alcohòlic, i no hi ha ningú amb dos dits de front que li donaria un volant amb desenes de persones sota la seva responsabilitat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 13/08/2008 10:03

orig440 ha escrit:Penseu que moltes de les persones que fumen no ho fan perquè els agradi o perquè tenen el vici (que n'hi ha) sino perquè no poden fer res mes perquè deuen tenir molts nervis ficats a dintre, sigui per les raons que sigui. Abans de denunciar o de jutjar primer s'ha de veure l'interior de tot plegat, no sé, és la meva opinió i el que veig.
El problema no és que fumi, sinó que ho faci a l'autobús.
Si seguim el teu raonament que dones, aleshores també haurien de deixar fumar als passatgers dels autobusos, als dels trens, als dels avions, als dels hospitals...
Qui vulgui fumar que ho faci, però allà on és permès. Si les lleis no es fan complir, aleshores per què serveixen?

Per cert, que TMB m'ha respost a la reclamació, al contrari del que fan altres empreses com Renfe:
TMBResponem a la vostra trucada al 010 (Nota: vaig presentar la reclamació a una oficina d'atenció, no trucant al 010 :? ), en que manifesteu el vostre malestar per l'actuació d'un conductor de la línia 14 d'autobús.
TMB considera que la correcta atenció als ciutadans és un dels aspectes fonamentals del seu servei. Per això, demana al personal que actuï seguint les indicacions rebudes de l'empresa i compleixi les obligacions del servei amb la màxima diligència.
Així mateix, quan es rep una queixa sobre l'actuació d'un empleat de TMB, duem a terme les gestions adients per tal d'identificar-lo. S'entrevista l'agent, s'analitzen els fets i s'adopten mesures disciplinàries, si es considera oportú.
Hem parlat amb el conductor al qual feu referència i li hem recordat que cal tenir cura de respectar la normativa vigent que prohibeix el consum de tabac al lloc de treball.

Atentament,
Rafael Ojeda Rey
Responsable del Servei d'Atenció al Ciutadà



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dimecres 13/08/2008 11:25

Me habéis hecho pensar en las reclamaciones que pongo, de tanto en cuando, en La Vallesana, sobre el mal servicio que a veces dan… Y me refiero a libro de reclamaciones.

Te llega carta certificada del PTOP, que disculpe ud. las molestias, se le llama la atención a la empresa, bla bla bla… no se hasta que punto son eficaces las reclamaciones, peor seria no hacerlas, por eso las hago, pero no se… Por lo que tengo hablado con algunos conductores de la Valle, la gente llama quejándose a la oficina de sarbus, y no es que hagan mucho tp.

Mucho de cara a la galería, pero quisiera saber la realidad de todo…



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 13/08/2008 14:16

Marçal, la resposta sona a la típica copy-and-paste (sobretot per això del 010)... :?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimecres 13/08/2008 18:08

Dubto fins i tot que hagin parlat amb la persona en qüestió, veient la resposta, almenys n'han enviada una :? .
Au revoir :hola .



Ismael_BCN
N5
N5
Entrades: 95
Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)

Entrada Autor: Ismael_BCN » Diumenge 25/08/2013 16:40

Bus Mercedes Benz Citaro 3004 en linea 67 llegando al terminal de Plaza Cataluña con el cigarrillo en la boca

Imatge

Bus Iveco Noge Cittour 6703 en la linea 28, en el terminal de Gran Vista fumando dentro del vehiculo

Imatge



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 25/08/2013 17:38

Se us escapa un petit detall dels conductors fumadors.

Mes d'un cop m'he preguntat perque hi ha conductors que corren molt, van rapid sense motiu aparent, sembla que en comptes d'un transport public portin quelcom mes proper a un cotxe de competició, i perque n'hi ha que no, sempre habia pensat que cadascu condueix diferent etc.. etc.. pero he observat alguna cosa mes.

No se si es la resposta a totes aquestes situacions, pero de vegades sembla que aquests conductors que son fumadors, tinguin presa per arribar a la fi de la linea i que els hi sobri temps abans d'iniciar de nou el recorregut, per fumar, quan mes temps sobri doncs mes cigarretes cauen i fins tres he vist jo.

Evidentment si fumen al aire lluire no hi ha cap problema, pero el problema es el anar rapid perque a la fi de la linea els "hi sobri" temps, i despres hi ha la pregunta de si esta en condicions algu que es fumador i que porta de vegades tres quarts d'hora sense fumar i que en 10 minuts es fumi "del tirón" tres cigarretes.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 25/08/2013 18:06

I els nocturns de Tusgsal? No sé si fumaran o no, però que van com si els carrers fossin el circuit de Mònaco i els conductors pilots de la F1 ho sabem tots.

PD: sabeu per què dic "circuit de Mònaco", oi?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 26/08/2013 3:09

Fa poc, un conductor de la N12 va parar davant d'un bar, on no hi havia parada, i va sortir corrents a comprar un paquet de tabac. En tornar, dirigint-se a mi (que seia al costat del conductor) va dir: "Lo siento. Como se enteren se me cae el pelo" o alguna cosa de l'estil.

El millor de tot és que uns dies abans, el mateix conductor va "aprofitar" un semàfor per a baixar un moment a una benzinera. Vaig pensar que l'home es deuria d'estar pixant i no es podia aguant més, però va tornar amb una llauna de RedBull!

Per a ser justos, crec que també he d'afegir que ambdues parades van ser molt breus i no es va perdre la puntualitat.

Les dues vegades vaig veure'm fortament temptat a agafar el volant i provar l'experiència "circuit de Mònaco" :D



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 26/08/2013 11:13

Javi M ha escrit:Fa poc, un conductor de la N12 va parar davant d'un bar, on no hi havia parada, i va sortir corrents a comprar un paquet de tabac. En tornar, dirigint-se a mi (que seia al costat del conductor) va dir: "Lo siento. Como se enteren se me cae el pelo" o alguna cosa de l'estil.

El millor de tot és que uns dies abans, el mateix conductor va "aprofitar" un semàfor per a baixar un moment a una benzinera. Vaig pensar que l'home es deuria d'estar pixant i no es podia aguant més, però va tornar amb una llauna de RedBull!

Per a ser justos, crec que també he d'afegir que ambdues parades van ser molt breus i no es va perdre la puntualitat.

Les dues vegades vaig veure'm fortament temptat a agafar el volant i provar l'experiència "circuit de Mònaco" :D
Doncs, a TUSGSAL, recordo que vaig agafar la B27 direcció Oliveres i a l'alçada del carrer Sicília el conductor va parar per comprar coses :x .



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 26/08/2013 16:07

Fa uns mesos anava en un bus de la línia 20 de TMB i després de girar en una cantonada (crec que deixant Pg. de Sant Joan) va començar a pitar desesperadament sense que portéssim cap cotxe davant. A mig carrer, para davant d'una botiga de conveniència i en surt corrents el paquistanès de torn, amb una ampolla a la mà, que va recollir el conductor fel bus.
Ni les assistències del Tour de France, oiga.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 11/02/2014 13:22

Eliana González ‏@ElianaGonzalezS

En una parada Origen/Final de bus @TMB_Barcelona teniendo que tragar el humo del tabaco que fuma el conductor dentro del bus!! Que fuerte :(


TMBinfo ‏@TMBinfo 1 h

@ElianaGonzalezS Hola, Eliana! Puedes dejar todos los datos de lo ocurrido en este formulario http://ow.ly/tv83D . Gracias!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 11/02/2014 15:16

Doncs aniria bé que algú els "piqués la cresta" una mica, ni que fos ja per pura empatia amb els companys conductors de metro (per exemple), que es passen hores ficats allà baix, fent les pauses sota terra, i òbviament sense poder fumar.

Ja que tenen la sort de poder fer les pauses entre viatge i viatge a l'aire lliure, que fumin a fora del bus, que a dins no s'hi pot.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 11/02/2014 16:08

Ja el que faltava, que fumi el conductor de l'autobús ja és un "catxondeo", quan a més ha de ser ell que hauria de donar exemple d'un bon comportament als busos. Actituds com aquestes haurien de ser sancionades per part de TMB.



Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dimarts 11/02/2014 23:49

Fran-Ikarus ha escrit:Doncs aniria bé que algú els "piqués la cresta" una mica, ni que fos ja per pura empatia amb els companys conductors de metro (per exemple), que es passen hores ficats allà baix, fent les pauses sota terra, i òbviament sense poder fumar.

Ja que tenen la sort de poder fer les pauses entre viatge i viatge a l'aire lliure, que fumin a fora del bus, que a dins no s'hi pot.

A les cabines del metro, també s´hi fuma....
Es mes fàcil, ja que ningu ho veu.... peró s ´ensuma...



iFercat
N7
N7
Entrades: 387

Entrada Autor: iFercat » Dimecres 12/02/2014 3:56

Jo fa unes setmanes tambe ho vaig comunicar al twitter de tmb, pero en aquell cas el conductor estava fumant mentre conduia, totalment intolerable.

Aquest isatge es el que vaig posar.
@TMB_Barcelona @TMBinfo ara mateix, conductor de la línia V17 destinació carmel, bus 5209, fumant al bus mentre condueix, intolerable.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 27/08/2014 16:17

Avui una parella junkie ha vingut a fumar al bus. Per sort, s'han equivocat de línia i han baixat inmediatament. Es creien que era una línia de TUSGSAL. :o :) Els individus s'han posat a la part del darrera del bus perquè el conductor no pugui ensumar el fum. Després, un home ha volgut esbroncar al conductor, però un altre va tranquilitzar-lo. Sort que l'aire condicionat va expulsar l'aire fastigós.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”