Desdoblament de la C-17
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Desdoblament de la C-17
No sé cuánto tiempo lleva ese tramo en obras. Tengo muchas preguntas acerca de esa carretera.
Primero: si es una autovĂa entre Ripoll y Centelles, ÂżPor quĂ© la limitaciĂłn de velocidad está a 100?
Segundo: ÂżA que se debe exactamente quĂ© la concesiĂłn de autovĂa sĂłlo se hiciera en el tramo Centelles-Ripoll? Hay obras entre La Garriga y Centelles: mucha pavimentaciĂłn y mucha mandanga pero de habilitar el tramo para autovĂa, ni papa. Si mal no recuerdo, al menos hasta Granollers Sud Ă©s carretera con dos carriles por sentido.
Tercero: ¿A qué se debe el cachondeo ese de cambiarle los cartelitos cada mes entre la Garriga y Granollers, al menos? Antes, aunque tampoco acertaban, estaban más o menos medio bien puestos. Las entradas a Granollers eran, Caldes-Granollers Nord-Canovelles, BV 5nosecuantos Lliçà de Vall-Lliça d'amunt y C155 Granollers- Lliçà de Vall.
Ahora se han sacado de la manga incluir Matarò en el desvĂo de Granollers Nord, debat sĂłlo Lliçà d'Amunt con Granollers Centre y meter un pisto de poco sentido en Granollers Sud: Matarò, Lliçà de Vall, Granollers Sud y Pol. El plĂ , ynprou. Y en ninguna de las tres entradas pone claramente el nombre de la carretera a la que sales. De hecho la entrada sur es de libro: encima de las interminables obras, saliendo de C17 no tienes ni papa de a dĂłnde vas, porque el letrero si has visto los dos anteriores, no se diferencia mucho de los otros. Al tomar el desvĂo sĂ te sale C352 Granollers y Matarò a la izquierda y C155 Lliçà de Vall a la derecha, pero de nuevo los muy burros ponen Granollers Pol el Pla y nada más, y se quedan tan anchos. SĂłlo al tomar el desvĂo y cuando te juntas con el desvĂo que procede de Granollers indica en un letrero antiguo Barcelona 17 a la izquierda y SABADELL 20 a la derecha.
Espero que cuando pase a autovĂa el tramo de marras, tengan la decencia de incluir C352 y C155, por lo menos. Lo suyo, aunque indiques los pueblos del medio y el polĂgono serĂa hacer como en la 352 viniendo de Granollers, C155 Sabadell, y prou. Pero creo que eso ya es pedir mucho para las ingentes mentes pensantes de esa carretera. Lo que me molesta Ă©s que cada vez que cambian los letreros, aparte de liar a la gente, cada vez te indican las cosas peor, y si no te sabes los desvĂos te pierdes. Me parece perfecto que indiquen los polĂgonos de los centros de Amazon, de Gaes y de Manolo el del Bombo, pero que los pueblos y destinos de las carreteras se indiquen correctamente, marcando el nombre de la carretera y el municipio hasta donde llega, como se ha hecho toda la vida en los sitios. Y no el popurrĂ de pueblos que meten en la C-17. Otra igual: Balenyá centro y Centelles en la salida 46 tampoco indica C1413b, y de Sant Feliu de Codines tampoco sale nada. Otra que te has de aprender de memoria.
Supongo que me dirĂ©is que en todas las carreteras y autovĂas pasa igual: el centralismo imperante sĂłlo le interesa marcar bien los centros de Amazon, vinted y Wallapop y Barcelona, y al resto que le den.
Menos mal que las comarcales al menos no han perdido el clásico español, que puede ser mejor o peor pero me parece más acertado: pueblo hasta donde llega la carretera, kilometraje y pueblos intermedios importantes o próximos al punto de cruce.
Un pequeño off topic, re
Primero: si es una autovĂa entre Ripoll y Centelles, ÂżPor quĂ© la limitaciĂłn de velocidad está a 100?
Segundo: ÂżA que se debe exactamente quĂ© la concesiĂłn de autovĂa sĂłlo se hiciera en el tramo Centelles-Ripoll? Hay obras entre La Garriga y Centelles: mucha pavimentaciĂłn y mucha mandanga pero de habilitar el tramo para autovĂa, ni papa. Si mal no recuerdo, al menos hasta Granollers Sud Ă©s carretera con dos carriles por sentido.
Tercero: ¿A qué se debe el cachondeo ese de cambiarle los cartelitos cada mes entre la Garriga y Granollers, al menos? Antes, aunque tampoco acertaban, estaban más o menos medio bien puestos. Las entradas a Granollers eran, Caldes-Granollers Nord-Canovelles, BV 5nosecuantos Lliçà de Vall-Lliça d'amunt y C155 Granollers- Lliçà de Vall.
Ahora se han sacado de la manga incluir Matarò en el desvĂo de Granollers Nord, debat sĂłlo Lliçà d'Amunt con Granollers Centre y meter un pisto de poco sentido en Granollers Sud: Matarò, Lliçà de Vall, Granollers Sud y Pol. El plĂ , ynprou. Y en ninguna de las tres entradas pone claramente el nombre de la carretera a la que sales. De hecho la entrada sur es de libro: encima de las interminables obras, saliendo de C17 no tienes ni papa de a dĂłnde vas, porque el letrero si has visto los dos anteriores, no se diferencia mucho de los otros. Al tomar el desvĂo sĂ te sale C352 Granollers y Matarò a la izquierda y C155 Lliçà de Vall a la derecha, pero de nuevo los muy burros ponen Granollers Pol el Pla y nada más, y se quedan tan anchos. SĂłlo al tomar el desvĂo y cuando te juntas con el desvĂo que procede de Granollers indica en un letrero antiguo Barcelona 17 a la izquierda y SABADELL 20 a la derecha.
Espero que cuando pase a autovĂa el tramo de marras, tengan la decencia de incluir C352 y C155, por lo menos. Lo suyo, aunque indiques los pueblos del medio y el polĂgono serĂa hacer como en la 352 viniendo de Granollers, C155 Sabadell, y prou. Pero creo que eso ya es pedir mucho para las ingentes mentes pensantes de esa carretera. Lo que me molesta Ă©s que cada vez que cambian los letreros, aparte de liar a la gente, cada vez te indican las cosas peor, y si no te sabes los desvĂos te pierdes. Me parece perfecto que indiquen los polĂgonos de los centros de Amazon, de Gaes y de Manolo el del Bombo, pero que los pueblos y destinos de las carreteras se indiquen correctamente, marcando el nombre de la carretera y el municipio hasta donde llega, como se ha hecho toda la vida en los sitios. Y no el popurrĂ de pueblos que meten en la C-17. Otra igual: Balenyá centro y Centelles en la salida 46 tampoco indica C1413b, y de Sant Feliu de Codines tampoco sale nada. Otra que te has de aprender de memoria.
Supongo que me dirĂ©is que en todas las carreteras y autovĂas pasa igual: el centralismo imperante sĂłlo le interesa marcar bien los centros de Amazon, vinted y Wallapop y Barcelona, y al resto que le den.
Menos mal que las comarcales al menos no han perdido el clásico español, que puede ser mejor o peor pero me parece más acertado: pueblo hasta donde llega la carretera, kilometraje y pueblos intermedios importantes o próximos al punto de cruce.
Un pequeño off topic, re
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Desdoblament de la C-17
El lĂmite de 120 Km/h. para autopistas y autovĂas es genĂ©rico, pero a partir de ahĂ existen los lĂmites particulares.França451 ha escrit: ↑17 nov. 2021, 12:54 Primero: si es una autovĂa entre Ripoll y Centelles, ÂżPor quĂ© la limitaciĂłn de velocidad está a 100?
Que en ese largo tramo el lĂmite máximo permitido nunca sea superior a 100 indica que no se darán las caracterĂsticas que aconsejan aumentarlo hasta 120.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Adolescent barcelonĂ
- N9

- Entrades: 2397
- Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Re: Desdoblament de la C-17
Por la sucesiĂłn de curvas con caracterĂsticas especĂficas (radio, peralte...) que desaconsejan (prohĂben, de hecho) circular a más velocidad de la establecida en la señalizaciĂłn. Por la zona de Tagamanent hay una sucesiĂłn de curvas limitadas a 80km/h por esta misma razĂłn. AquĂ puedes encontrar la explicaciĂłn, almenos para toda la zona de curvas sucesivas, a partir de la página 237: https://www.boe.es/boe/dias/2014/04/05/ ... 4-3654.pdfFrança451 ha escrit: ↑17 nov. 2021, 12:54Primero: si es una autovĂa entre Ripoll y Centelles, ÂżPor quĂ© la limitaciĂłn de velocidad está a 100?
Per acabar l'off-tòpic, trobaràs més documents i info sobre el tema als enllaços que adjunto en aquest fil i que potser et són d'interès: https://www.transport.cat/viewtopic.php?f=7&t=15227
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClà ssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Desdoblament de la C-17
Ok, muchas gracias. No sabĂa que se debĂa lo de la limitaciĂłn de velocidad a las caracterĂsticas de la carretera. Mi duda era porque si mal no recuerdo, los tramos de 100 antes de la conversiĂłn del tramo en autovĂa, eran de 100 anteriormente, cuando habĂa dos carriles por sentido, evidentemente, y pensaba que habĂan convertido en autov8a dejándose señales como las de velocidad sin tocar, pero si es por orografĂa tiene su sentido.
El off tòpic que dejĂ© a medias era acerca de un municipio de la provincia: Prats de Lluçanès. En la C-17 encontramos este municipio en el desvĂo num 82, a pesar de que por lo que vi, para llegar allĂ hay que coger primero la BV4654 y luego la BV4653. A pesar de eso, y que segĂşn por donde entres al municipio, tienes que tirar de C62, lo cual es una tercera carretera, desde la C-17 tienes un acceso a este municipio. Por lo que pude ver, bajando la avinguda Pau Casals, hay un cruce con la B431, donde aunque esa carretera no diga nada al respecto, se indica entre otros municipios, Sabadell 72. Para un vallesano, este hecho no tiene mucho sentido, ya que la B431, como dije, no le va a sonar de nada. Este es otro caso como el de la C-17: se indica un municipio para el cual la carretera que lleva cambia de nĂşmero, en este caso pasa a ser B124.
El problema en este caso es que en sentido contrario, a lo máximo que se llega es a indicar "Monistrol de Calders" en la 124, y sólo pasado el parque de Sant Llorenç d'Obac. Antes, sólo se indica Castellar desde Sabadell y S. Llorenç Savall desde Castellar. Muy mal indicado en algunos casos y muy bien indicado en otros. Fin del off topic, era sólo un comentario de una curiosidad al respecto de Prats de Lluçanès en la C-17.
El off tòpic que dejĂ© a medias era acerca de un municipio de la provincia: Prats de Lluçanès. En la C-17 encontramos este municipio en el desvĂo num 82, a pesar de que por lo que vi, para llegar allĂ hay que coger primero la BV4654 y luego la BV4653. A pesar de eso, y que segĂşn por donde entres al municipio, tienes que tirar de C62, lo cual es una tercera carretera, desde la C-17 tienes un acceso a este municipio. Por lo que pude ver, bajando la avinguda Pau Casals, hay un cruce con la B431, donde aunque esa carretera no diga nada al respecto, se indica entre otros municipios, Sabadell 72. Para un vallesano, este hecho no tiene mucho sentido, ya que la B431, como dije, no le va a sonar de nada. Este es otro caso como el de la C-17: se indica un municipio para el cual la carretera que lleva cambia de nĂşmero, en este caso pasa a ser B124.
El problema en este caso es que en sentido contrario, a lo máximo que se llega es a indicar "Monistrol de Calders" en la 124, y sólo pasado el parque de Sant Llorenç d'Obac. Antes, sólo se indica Castellar desde Sabadell y S. Llorenç Savall desde Castellar. Muy mal indicado en algunos casos y muy bien indicado en otros. Fin del off topic, era sólo un comentario de una curiosidad al respecto de Prats de Lluçanès en la C-17.
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Desdoblament de la C-17
La sortida de Prats de Lluçanès des de Sant Quirze, està força mal indicada (sobretot per la gran volta que cal donar per Sant Agustà i Sant Boi). El més lògic es que per anar a Prats hagis de sortir i agafar l'Eix en sentit Manresa fins la següent sortida, i seguir la carretera que va cap a Olost.
Un poble important, i que gairebé ni apareix mencionat, és Torelló. Només apareix mencionat a la bifurcació de l'eix de Bracons, amb Torelló sud (per la C-37) i Torelló nord (per la C-17). Es va voler aprofitar la bifurcació original on la via anava preferent sentit Torelló - Olot, i el desviament anava cap a Manlleu. Va ser un bon nyap de l'aleshores DPTOP, amb Joaquim Nadal com a conseller.
Una altra qüestió és, que de Centelles a Ripoll es concessió de peatge a l'ombra. La concessionà ria és Cedinsa, igual que l'Eix del Llobregat, l'Eix Transversal o l'Eix d'Aro (C-35 nord i C-65). Entre el 2008 i 2009 es van fer algunes obres de millora en el tram Centelles - Vic.
El tram d'Hostalets a TorellĂł podria ser perfectament limitat a 120, doncs es força pla i recte. SĂłc usuari diari d'aquesta carretera, i gairebĂ© ningĂş compleix el lĂmit de velocitat a 100 km/h.
En canvi la C-25, tot i tenir un perfil mĂ©s dolent, Ă©s limitada a 120 en la majoria dels seus trams. No crec que el lĂmit a 100 a la C-17 sigui pels rasants, revolts i peralts existents. MĂ©s aviat per la enorme quantitat d'accessos sense carril de desacceleraciĂł o acceleraciĂł, especialment al tram vallesĂ .
Pel que fa a la senyalització, jo la trobo correcte, no necessito saber el nom de la via. Sà m'interessa a quina població porta la via, i crec que és el que la majoria de conductors volem.
Actualment trobareu molta senyalitzaciĂł provisional a l'entorn de Granollers. S'estan adequant alguns accessos perillosos de quan es va construir l'autovia fa prop de 60 anys, sumat a nous accessos a noves industries que s'han establert a la zona, i l'eixamplament al sector de Parets. Cal esperar un temps per veure com endrecen la senyalitzaciĂł definitiva.
Un poble important, i que gairebé ni apareix mencionat, és Torelló. Només apareix mencionat a la bifurcació de l'eix de Bracons, amb Torelló sud (per la C-37) i Torelló nord (per la C-17). Es va voler aprofitar la bifurcació original on la via anava preferent sentit Torelló - Olot, i el desviament anava cap a Manlleu. Va ser un bon nyap de l'aleshores DPTOP, amb Joaquim Nadal com a conseller.
Una altra qüestió és, que de Centelles a Ripoll es concessió de peatge a l'ombra. La concessionà ria és Cedinsa, igual que l'Eix del Llobregat, l'Eix Transversal o l'Eix d'Aro (C-35 nord i C-65). Entre el 2008 i 2009 es van fer algunes obres de millora en el tram Centelles - Vic.
El tram d'Hostalets a TorellĂł podria ser perfectament limitat a 120, doncs es força pla i recte. SĂłc usuari diari d'aquesta carretera, i gairebĂ© ningĂş compleix el lĂmit de velocitat a 100 km/h.
En canvi la C-25, tot i tenir un perfil mĂ©s dolent, Ă©s limitada a 120 en la majoria dels seus trams. No crec que el lĂmit a 100 a la C-17 sigui pels rasants, revolts i peralts existents. MĂ©s aviat per la enorme quantitat d'accessos sense carril de desacceleraciĂł o acceleraciĂł, especialment al tram vallesĂ .
Pel que fa a la senyalització, jo la trobo correcte, no necessito saber el nom de la via. Sà m'interessa a quina població porta la via, i crec que és el que la majoria de conductors volem.
Actualment trobareu molta senyalitzaciĂł provisional a l'entorn de Granollers. S'estan adequant alguns accessos perillosos de quan es va construir l'autovia fa prop de 60 anys, sumat a nous accessos a noves industries que s'han establert a la zona, i l'eixamplament al sector de Parets. Cal esperar un temps per veure com endrecen la senyalitzaciĂł definitiva.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Desdoblament de la C-17
Mal indicada????? Desde la C17 no será, yo fui con el google maps y el muñequito y lo vi muy claro, seguir el numerito BV4654 en sentido Prats. Y desde aquĂ coger la 4653, que es pasada una rotonda en lĂnea recta. Donde sĂ me pareciĂł que hace una vuelta es viniendo de Prats, para coger la C17, pero tampoco es un drama: pasas la autovĂa, tienes una recta y luego haces una curva muy cerrada, a la derecha y otra vez a la derecha, sentido Ripoll (si vas a Ribes/Puigcerdá).UT440_132M ha escrit: ↑20 nov. 2021, 02:06 La sortida de Prats de Lluçanès des de Sant Quirze, estĂ força mal indicada (sobretot per la gran volta que cal donar per Sant AgustĂ i Sant Boi). El mĂ©s lògic es que per anar a Prats hagis de sortir i agafar l'Eix en sentit Manresa fins la segĂĽent sortida, i seguir la carretera que va cap a Olost.
Actualment trobareu molta senyalitzaciĂł provisional a l'entorn de Granollers. S'estan adequant alguns accessos perillosos de quan es va construir l'autovia fa prop de 60 anys, sumat a nous accessos a noves industries que s'han establert a la zona, i l'eixamplament al sector de Parets. Cal esperar un temps per veure com endrecen la senyalitzaciĂł definitiva.
Lo de la señalizaciĂłn provisional de Granollers, ya lo sĂ©, lo que espero es que cuando hagan la definitiva la pongan bien. No me importa que en la salida 19 pongan Lliça de Vall y el polĂgono, nada más, porque yo esa entrada ya la sĂ©. Lo que me revienta es que por no poner SABADELL, la gente va por donde le dice el Google maps, que segĂşn el mismo google "es más rápido" (me rĂo de tamaña estupidez): Bajar a Santa PerpĂ©tua, coger AP7 y luego C58: aun yendo a Sabadell Centre, te hace bajar, luego tragarte la AP7, si va bien (no se lo cree ni su abuela, y más con el fin de la concesiĂłn que ahora todo cristo va por allĂ petando la autovĂa, las calzadas laterales y todo bicho viviente) y luego volver a subir por la C58, para entrar en Sabadell (te tragas la PLaça Milenari, la Rambla de Iberia con sus interminables semáforos y luego llegar al centro), vamos, que menuda falacia si eso es "ir más rápido", cuando la C155 vas sĂłlo, por Lliça es recto prácticamente y luego tienes unas cuantas curvas pasado el cruce de la C59 y en 20 minutos estás entrando en SAbadell por la Torre del Agua (luego Zamenhoff es todos los semáforos en verde hasta Pl. Granados, por lo que en menos de 1 min estás en la zona del centro), de verdad que lo he hecho muchas veces y no tiene nada, absolutamente nada que ver una cosa con la otra, vĂa 155 que vĂa AP7. Pero bueno, si no les da la real gana de indicar Sabadell en la entrada 19, allá ellos, pero me parece una aberraciĂłn si la carretera que sale llega hasta Sabadell.
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Desdoblament de la C-17
EstĂ mal indicada en el sentit que no cal fer tanta volta per Sant Quirze, quan des de Vic oest agafant l'eix cap a Manresa, a la segĂĽent sortida pots agafar la C-62 i en un quart d'hora, 20 minuts a tot estirar, hi ets. Igualment aquella sortida tambĂ© estĂ mal indicada, ja que pots anar a Berga des d'allĂ , i estalviar-te baixar fins a Manresa. L'estalvi de temps es important, i la carretera es bona, tret de la travessera de SagĂ s, la variant de la qual no se sap quan es farĂ .França451 ha escrit: ↑20 nov. 2021, 13:13Mal indicada????? Desde la C17 no será, yo fui con el google maps y el muñequito y lo vi muy claro, seguir el numerito BV4654 en sentido Prats. Y desde aquĂ coger la 4653, que es pasada una rotonda en lĂnea recta. Donde sĂ me pareciĂł que hace una vuelta es viniendo de Prats, para coger la C17, pero tampoco es un drama: pasas la autovĂa, tienes una recta y luego haces una curva muy cerrada, a la derecha y otra vez a la derecha, sentido Ripoll (si vas a Ribes/Puigcerdá).UT440_132M ha escrit: ↑20 nov. 2021, 02:06 La sortida de Prats de Lluçanès des de Sant Quirze, estĂ força mal indicada (sobretot per la gran volta que cal donar per Sant AgustĂ i Sant Boi). El mĂ©s lògic es que per anar a Prats hagis de sortir i agafar l'Eix en sentit Manresa fins la segĂĽent sortida, i seguir la carretera que va cap a Olost.
Actualment trobareu molta senyalitzaciĂł provisional a l'entorn de Granollers. S'estan adequant alguns accessos perillosos de quan es va construir l'autovia fa prop de 60 anys, sumat a nous accessos a noves industries que s'han establert a la zona, i l'eixamplament al sector de Parets. Cal esperar un temps per veure com endrecen la senyalitzaciĂł definitiva.
Lo de la señalizaciĂłn provisional de Granollers, ya lo sĂ©, lo que espero es que cuando hagan la definitiva la pongan bien. No me importa que en la salida 19 pongan Lliça de Vall y el polĂgono, nada más, porque yo esa entrada ya la sĂ©. Lo que me revienta es que por no poner SABADELL, la gente va por donde le dice el Google maps, que segĂşn el mismo google "es más rápido" (me rĂo de tamaña estupidez): Bajar a Santa PerpĂ©tua, coger AP7 y luego C58: aun yendo a Sabadell Centre, te hace bajar, luego tragarte la AP7, si va bien (no se lo cree ni su abuela, y más con el fin de la concesiĂłn que ahora todo cristo va por allĂ petando la autovĂa, las calzadas laterales y todo bicho viviente) y luego volver a subir por la C58, para entrar en Sabadell (te tragas la PLaça Milenari, la Rambla de Iberia con sus interminables semáforos y luego llegar al centro), vamos, que menuda falacia si eso es "ir más rápido", cuando la C155 vas sĂłlo, por Lliça es recto prácticamente y luego tienes unas cuantas curvas pasado el cruce de la C59 y en 20 minutos estás entrando en SAbadell por la Torre del Agua (luego Zamenhoff es todos los semáforos en verde hasta Pl. Granados, por lo que en menos de 1 min estás en la zona del centro), de verdad que lo he hecho muchas veces y no tiene nada, absolutamente nada que ver una cosa con la otra, vĂa 155 que vĂa AP7. Pero bueno, si no les da la real gana de indicar Sabadell en la entrada 19, allá ellos, pero me parece una aberraciĂłn si la carretera que sale llega hasta Sabadell.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Desdoblament de la C-17
https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... -dimecres/
ACTUALITAT
|
SOCIETAT
La C-17 tindrĂ els tres carrils oberts en sentit sud a partir de dimecres
Aquest dimecres a 2/4 de 10 del matà es farà un acte per presentar l’actuació feta
Ferran Polo 08/02/2022 | 13:33 Granollers
Finalment, el Departament de PolĂtiques Digitals i Territori obrirĂ aquest dimecres al matĂ el tercer carril que s’ha construĂŻt a la C-17 en sentit Barcelona entre l’enllaç amb la N-152a, al Coll de la Manya, a Grnaollers; i la connexiĂł amb la C-35 i les autopistes AP-7 i C-33, a Parets.
Es farĂ un acte amb la participaciĂł de Ricard Font, secretari general de la vicepresidència i de PolĂtiques Digitals i Territori; el secretari de Territori i Mobilitat, Isidre GavĂn; i el nou director d’Infraestructures de Mobilitat, David Prat. TambĂ© alcaldes del territori. Es farĂ a 2/4 de 10 del matĂ a la cruĂŻlla del carrer de la Marineta i de la Bassa, al lateral de la carretera.
EL 9 NOU ja va avançar aquest dilluns que l’obertura estava prevista per aquesta setmana. En els darrers dies, les obres ja s’havien prà cticament enllestit i només quedaven alguns detalls.
ACTUALITAT
|
SOCIETAT
La C-17 tindrĂ els tres carrils oberts en sentit sud a partir de dimecres
Aquest dimecres a 2/4 de 10 del matà es farà un acte per presentar l’actuació feta
Ferran Polo 08/02/2022 | 13:33 Granollers
Finalment, el Departament de PolĂtiques Digitals i Territori obrirĂ aquest dimecres al matĂ el tercer carril que s’ha construĂŻt a la C-17 en sentit Barcelona entre l’enllaç amb la N-152a, al Coll de la Manya, a Grnaollers; i la connexiĂł amb la C-35 i les autopistes AP-7 i C-33, a Parets.
Es farĂ un acte amb la participaciĂł de Ricard Font, secretari general de la vicepresidència i de PolĂtiques Digitals i Territori; el secretari de Territori i Mobilitat, Isidre GavĂn; i el nou director d’Infraestructures de Mobilitat, David Prat. TambĂ© alcaldes del territori. Es farĂ a 2/4 de 10 del matĂ a la cruĂŻlla del carrer de la Marineta i de la Bassa, al lateral de la carretera.
EL 9 NOU ja va avançar aquest dilluns que l’obertura estava prevista per aquesta setmana. En els darrers dies, les obres ja s’havien prà cticament enllestit i només quedaven alguns detalls.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Desdoblament de la C-17
Doncs a veure si, amb això, s'acaben els històrics "atascos a partir de les 17:30" ("a partir de les 17:00" segons èpoques) en aquest tram... que he patit durant prop de 13 anys, abans que m'arribés el "teletreball forçós".
Sé que la teoria diu que l'augment de la capacitat de les vies de trà nsit rodat provoca un augment del trà nsit rodat ("com millor es circula, més gent s'anima a circular"), però confio en que, en aquest cas, poca serà la gent que agafa o no el cotxe en funció de si el tram tingui 2 o 3 carrils... La gent que hi circula, per allà , en dia feiner, no acostuma a fer-ho per gust, sinó per obligació (desplaçaments laborals)
Sé que la teoria diu que l'augment de la capacitat de les vies de trà nsit rodat provoca un augment del trà nsit rodat ("com millor es circula, més gent s'anima a circular"), però confio en que, en aquest cas, poca serà la gent que agafa o no el cotxe en funció de si el tram tingui 2 o 3 carrils... La gent que hi circula, per allà , en dia feiner, no acostuma a fer-ho per gust, sinó per obligació (desplaçaments laborals)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Desdoblament de la C-17
A ver. Viniendo de Barcelona para ir a Prats de Ll. si que sale a cuenta desviarse en Vic a C25, pero hablo de hacerlo desde el otro extremo: viniendo de PuigcerdĂ , o de Ripoll, bajar hasta Vic son de entrada 20 kilĂłmetros más por la C-17, más los que haya por C25 y C62. Teniendo en cuenta que las comarcales que salen del desvĂo 82 son bastante rectas, están bien indicadas y son 25 km a Prats, vas a tardar lo mismo y el km 82 desde Ripoll llegas enseguida, son apenas 9 km escasos. Viniendo de PuigcerdĂ sale más a cuenta salir de la C-17 en km 82 y tirar pa Prats.UT440_132M ha escrit: ↑21 nov. 2021, 01:28EstĂ mal indicada en el sentit que no cal fer tanta volta per Sant Quirze, quan des de Vic oest agafant l'eix cap a Manresa, a la segĂĽent sortida pots agafar la C-62 i en un quart d'hora, 20 minuts a tot estirar, hi ets. Igualment aquella sortida tambĂ© estĂ mal indicada, ja que pots anar a Berga des d'allĂ , i estalviar-te baixar fins a Manresa. L'estalvi de temps es important, i la carretera es bona, tret de la travessera de SagĂ s, la variant de la qual no se sap quan es farĂ .França451 ha escrit: ↑20 nov. 2021, 13:13Mal indicada????? Desde la C17 no será, yo fui con el google maps y el muñequito y lo vi muy claro, seguir el numerito BV4654 en sentido Prats. Y desde aquĂ coger la 4653, que es pasada una rotonda en lĂnea recta. Donde sĂ me pareciĂł que hace una vuelta es viniendo de Prats, para coger la C17, pero tampoco es un drama: pasas la autovĂa, tienes una recta y luego haces una curva muy cerrada, a la derecha y otra vez a la derecha, sentido Ripoll (si vas a Ribes/Puigcerdá).UT440_132M ha escrit: ↑20 nov. 2021, 02:06 La sortida de Prats de Lluçanès des de Sant Quirze, estĂ força mal indicada (sobretot per la gran volta que cal donar per Sant AgustĂ i Sant Boi). El mĂ©s lògic es que per anar a Prats hagis de sortir i agafar l'Eix en sentit Manresa fins la segĂĽent sortida, i seguir la carretera que va cap a Olost.
Actualment trobareu molta senyalitzaciĂł provisional a l'entorn de Granollers. S'estan adequant alguns accessos perillosos de quan es va construir l'autovia fa prop de 60 anys, sumat a nous accessos a noves industries que s'han establert a la zona, i l'eixamplament al sector de Parets. Cal esperar un temps per veure com endrecen la senyalitzaciĂł definitiva.
Lo de la señalizaciĂłn provisional de Granollers, ya lo sĂ©, lo que espero es que cuando hagan la definitiva la pongan bien. No me importa que en la salida 19 pongan Lliça de Vall y el polĂgono, nada más, porque yo esa entrada ya la sĂ©. Lo que me revienta es que por no poner SABADELL, la gente va por donde le dice el Google maps, que segĂşn el mismo google "es más rápido" (me rĂo de tamaña estupidez): Bajar a Santa PerpĂ©tua, coger AP7 y luego C58: aun yendo a Sabadell Centre, te hace bajar, luego tragarte la AP7, si va bien (no se lo cree ni su abuela, y más con el fin de la concesiĂłn que ahora todo cristo va por allĂ petando la autovĂa, las calzadas laterales y todo bicho viviente) y luego volver a subir por la C58, para entrar en Sabadell (te tragas la PLaça Milenari, la Rambla de Iberia con sus interminables semáforos y luego llegar al centro), vamos, que menuda falacia si eso es "ir más rápido", cuando la C155 vas sĂłlo, por Lliça es recto prácticamente y luego tienes unas cuantas curvas pasado el cruce de la C59 y en 20 minutos estás entrando en SAbadell por la Torre del Agua (luego Zamenhoff es todos los semáforos en verde hasta Pl. Granados, por lo que en menos de 1 min estás en la zona del centro), de verdad que lo he hecho muchas veces y no tiene nada, absolutamente nada que ver una cosa con la otra, vĂa 155 que vĂa AP7. Pero bueno, si no les da la real gana de indicar Sabadell en la entrada 19, allá ellos, pero me parece una aberraciĂłn si la carretera que sale llega hasta Sabadell.
Gracias por el atajo, que en mi caso podrĂa hacer por vĂa c55 a Manresa, pero quĂ© quieres que te diga: sabiendo que de mi casa hay una carretera directa a Prats, aunque sean 72 km en hora y media, prefiero eso a hacer la excursiĂłn por Manresa. La 124 es estrecha pero está muy bien conservada, no suele tener problemas de tráfico y solo tienes el inconveniente de que llegas a Monistrol de Calders en 45 minutos por las revueltas que da atravesando el parque de Sant Llorenç d'obac. Luego es bastante recta hasta Prats.
Volviendo al tema de la C-17 veo que hay nuevas obras. Parece que viniendo de Lliçà de Vall para entrar a Bcn es recto, y para coger Granollers-Vic giras a la derecha, pero siguen las marcas de carretera provisional. Viniendo de Granollers, para incorporarte a C17 Bcn/C155 Sabadell, ahora pasas como un pequeño "puente" ciego, ligeramente a la derecha de por donde antes iba el trazado. Supongo que los tres carriles de incorporaciĂłn a Lliça están para algĂşn futuro desvĂo a algĂşn polĂgono nuevo. Tiene toda la pinta ya que toda esa zona está pintada en obras. Yo lo que no tocarĂa viniendo de Barcelona, Ă©s el desvĂo a la 352 Ronda Sur, actualmente no lo han tocado pero creo que está bien hecho. 5 carriles, el de la derecha para el polĂgono de antes, los dos siguientes para entrar a 352 Granollers, y los dos de la izquierda para continuar a Vic. Lo que está en obras son las incorporaciones, pero en el trazado general ese desvĂo me parece muy acertado.
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Desdoblament de la C-17
Ahir al migdia vaig estrenar el nou tram amb 3er carril. A banda de que torhom circula sempre pels dos carrils de l'esquerra, com és habitual
, la tambĂ© habitual retenciĂł s'ha desplaçat uns kms. mĂ©s avall, entre la sortida cap a la C33 i la sortida cap a Mollet-AP7. Fins que no ampliĂŻn aquest tram (difĂcil...), seguirem trobant pollastres cada dia
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
Re: Desdoblament de la C-17
No estĂ previst ampliar aquell tram (que a mĂ©s no hi ha espai fĂsic). El que faran serĂ fer un altre enllaç cap a l'AP7 direcciĂł Tarragona des de l'enllaç que hi ha ara cap a la C33 o cap a l'AP7 Girona, aixĂ els que volen agafar la ap7 direcciĂł Tarragona tindran dos opcions, agafar-ho amb el nou enllaç i amb el que ja hi ha ara davant l'escola de policia.Sanato ha escrit: ↑10 feb. 2022, 08:11 Ahir al migdia vaig estrenar el nou tram amb 3er carril. A banda de que torhom circula sempre pels dos carrils de l'esquerra, com Ă©s habitual, la tambĂ© habitual retenciĂł s'ha desplaçat uns kms. mĂ©s avall, entre la sortida cap a la C33 i la sortida cap a Mollet-AP7. Fins que no ampliĂŻn aquest tram (difĂcil...), seguirem trobant pollastres cada dia
I sà tens raó, l'altre dia vaig provar el nou carril i efectivament no entenc per què tothom anava pels altres 2 carrils de tota la vida, i el carril nou totalment buit, em vaig quedar flipant, jo anant sol pel carril dret.
Re: Desdoblament de la C-17
Quan agafes l'enllaç de la C17 a la C33, passat el pont sota la R3 s'intueix a ma dreta un trencall, ara en desús, que imagino que al seu dia aniria en direcció cap a l'AP7. Si volen recuperar-lo, préviament haurien d'ampliar a 3 carrils el tram d'autopista entre la S14 i la S15, actualment de 2 carrils, i on cada dia hi ha unes retencions esfereïdores
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor


