Tot això és el que passa quan es posen peatges a les autopistes.
La gent que defensa posar autopistes per qüestions "ecològiques", o bé no entén com funciona el món, o bé estan pagats per les pròpies concessionàries.
Per promocionar el transport públic i reduir la contaminació hi ha molts altres sistemes (per exemple apujar els impostos a la gasolina i finançar millors freqüències al transport públic).
Posar peatges a les autopistes és elitista, injust i antiecològic.
Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6992
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- genissimon
- N10
- Entrades: 3044
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 11 d'octubre de 2023 ha escrit: Opinió: Marc Marcè Casaponsa
Director de Regió7
Llums, radars i vergonya a la C-55
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6992
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
A veure si comencem a entendre com funcionen les coses:
Els mateixos que baixen cada vegada més la velocitat a la C-55 "per la nostra seguretat" i posen radars per caçar els que incompleixen "per la nostra seguretat"... són els que permeten que es vagi a 120km/h (o més) a la muntanya russa escurabutxaques anomenada C-16, alternativa a la C-55 i administrada per ELLS MATEIXOS.
La propera vegada que us diguin que fan alguna cosa per "la vostra seguretat", sortiu corrents i amagueu la cartera en un lloc segur.
Els mateixos que baixen cada vegada més la velocitat a la C-55 "per la nostra seguretat" i posen radars per caçar els que incompleixen "per la nostra seguretat"... són els que permeten que es vagi a 120km/h (o més) a la muntanya russa escurabutxaques anomenada C-16, alternativa a la C-55 i administrada per ELLS MATEIXOS.
La propera vegada que us diguin que fan alguna cosa per "la vostra seguretat", sortiu corrents i amagueu la cartera en un lloc segur.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- genissimon
- N10
- Entrades: 3044
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 7 de novembre de 2023 ha escrit: La Generalitat començarà a principi d’any el tercer carril a la C-55 entre Sant Vicenç i Castellgalí
L’obra consisteix en el perllongament del vial d’incorporació en sentit Manresa, amb un pressupost de 2,1 milions
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3044
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 13 de novembre de 2023 ha escrit: Un autocar s'encalla a la C-55 en l'intent d'esquivar un camió avariat
La incidència ha generat fins a sis quilòmetres de cua, direcció Manresa
La línia de Monbus de Barcelona-Manresa presenta afectacions horàries a causa del sinistre
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3044
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 27 de novembre de 2023 ha escrit: El tram sud de la C-55 tindrà dues obres coincidents la primera meitat de l’any
La Generalitat està adjudicant gairebé en paral·lel els projectes per fer nous carrils a Castellbell i entre Sant Vicenç i Castellgalí
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.