Estudi de camp confirma que molts conductors circulen a més de 180 Km/h

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
wefer
Administrador
Entrades: 7259
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Estudi de camp confirma que molts conductors circulen a més de 180 Km/h

Entrada Autor: wefer » Dimecres 11/06/2025 18:48

Un estudi de camp confirma que molts conductors circulen en autopista a Catalunya per sobre de 180 Km/h o fins i tot 200 Km/h.
Els radars de trànsit, i contra el que assegura el Govern de la Generalitat, permeten circular a 150 Km/h sense multar:
La persona va mesurar la velocitat dels conductors a l'A2 i l'AP7 durant dies, trobant valors de més de 200 Km/h de manera habitual.
Per descartar errors de mesura, ell mateix va circular a 150 Km/h per davant de diversos radars, sense rebre ni una sola multa

M1171-M1172-M1169...
N7
N7
Entrades: 356
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Dimecres 11/06/2025 22:38

Em sembla molt escandalós tot això, sobretot veient com es tracten conductes semblants al ferrocarril o a l'aire. Crec que caldrà un canvi radical de mentalitat, i preferentment sense esperar massa. No acostumo a dir coses sobre aquest tema aquí al fòrum però això concret m'ha semblat massa inacceptable, com també el que he vist amb la poca experìencia que he tingut al volant o tot el que he vist passar des de la carretera. jo sol ocuparia uns quants edificis plens de papers de denúncia si es fés a l'estil del que fan els pilots d'avió.
Endevineu què ha caçat al final!
Sandy

Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Respon

Torna a “Vehicles privats”