Als tallers, farts de l'abandonament de cotxes

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon

Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dissabte 02/08/2014 18:39

Si no vaig errat, al cap de dos anys se'l poden quedar.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 02/08/2014 19:17

Ja, i quina gràcia, tenir mentrestant amb un trasto fent nosa que, al final, no podran vendre sinó com a ferralla.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 03/08/2014 21:16

Guigui ha escrit:Ja, i quina gràcia, tenir mentrestant amb un trasto fent nosa que, al final, no podran vendre sinó com a ferralla.
Amb el pla prever, es van vendre cotxes que ni caminaven per poder obtenir el descompte, no es que guanyin molt però hi ha hagut gent que ha fet negoci.
Seria una solució.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Diumenge 03/08/2014 21:21

Fa 1 any el meu cotxe va tindre un petit accident. Pel seus propis medis el vaig portar al mecanic i em va dir que arreglarlo valia mes que el que valia. Vaig decidir no arreglarlo.
El mateix taller em va gestionar un desguaç que fins hi tot em va pagar 300€ pel cotxe



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 03/08/2014 22:00

Però ben pocs tallers hi haurà que estiguin disposats a tenir-hi un cotxe empantanegat durant dos anys abans no en puguin treure res.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Diumenge 03/08/2014 22:16

Guigui ha escrit:Però ben pocs tallers hi haurà que estiguin disposats a tenir-hi un cotxe empantanegat durant dos anys abans no en puguin treure res.
Hola a tothom:
Jo he vist tallers on avisen que un cop acabada la reparació, tens un temps per emportarte el cotxe (un parell de dies) i si no et cobren un tant per dia. Despres la gent es queixará que al portar el cotxe al taller, et cobrin una quantitat per endavant. Mes tard o mes aviat, ho veurem.
Salutacions



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”