El 31/8/2021 la resta de l'Ap7 catalana, l'Ap-2 i crec C33 C32 a Mataró.
L'estat ja ha dit que les que caduquen aquest any treuran el peatge, com ha passat fa uns mesos a l'Ap-1 entre Burgos i Vitoria
L'Ap7 i l'Ap2 tenen un sistema de peatge tancat entre Martorell, Valencia i Saragossa.
Que pasarà quan acabi la concesió apartir de Cambrils? Posara un nou peatge a Cambrils? Ja l'haurien de començar ja com a minim a projectar
Seguirant les estacions de peatge al sur de Cambirils pero tindran un cost 0€ pels tram lliure de peatges?






