Permitidme hacer un pequeño off topic a este comentario, aunque es antiguo. En el caso de la N340 en Tarragona hay una curiosidad que desconozco de qué época es. Resulta que en este punto y durante cerca de un centenar de kilómetros, la comarcal sí tiene una alternativa gratuita que no es la AP7: la A7. Y para más inri, antes de la caída de los peajes de este pasado septiembre, la AP7 era gratuita entre Torredembarra y Salou, por lo que los usuarios de vehículo privado y camiones tenían tres alternativas sin pagar ni un sólo céntimo. Habré de buscar dónde se habla de esto, ya que me parece un caso curioso.Guigui ha escrit: ↑Diumenge 06/03/2016 20:10L'Eix Transversal és una via que es pot considerar majoritàriament autopista i no té traçat alternatiu; les altres dues vies que esmentes, sí. Que l'alternativa a la N-II i la N-340 és una autopista de peatge? Molt senzill: vols córrer, pagues (més); no vols pagar (tant), has d'anar més a poc a poc.
El que em sembla una aberració és pretendre plantar una autovia gratuïta al costat de cada autopista de peatge.
Desdoblament de l'Eix Transversal
-
- N9
- Entrades: 1991
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,15,23
- Contacta:
Re: La gent vol duros a quatre pessetes
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- genissimon
- N10
- Entrades: 2726
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
UT440_132M ha escrit: ↑Dissabte 25/09/2021 0:57Jo també m'he fet aquesta pregunta cada vegada que hi he passat. Potser hauríem de preguntar a Territori.genissimon ha escrit: ↑Divendres 24/09/2021 16:55Ara fa uns dos anys es va tancar al trànsit per obres (tres mesos, deien) el ramal de l'Eix Transversal C-25 que va de la sortida 234 a l'Aeroport de Vilobí d'Onyar. Aquest ramal, identificat com a C-25z, formava part del tronc central de l'Eix abans del seu desdoblament.
En teoria s'havia de reparar el pont que permet a aquesta carretera passar per damunt de l'autopista AP-7.
Avui encara està tancat i sembla que no es vol reobrir.
Algú té més informació o sap on puc trobar-la?
Gràcies.
Salut !!
El Punt Avui, 26 de gener de 2022 ha escrit: Tres anys tancada al trànsit
Territori analitza què s’ha de fer amb la carretera que fins fa tres anys unia l’eix transversal amb la rotonda de l’N-II i el peatge de l’AP-7
Ajuntaments veïns, partidaris que es torni a obrir l’accés
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
- genissimon
- N10
- Entrades: 2726
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
3/24, 13 de maig de 2022 ha escrit: La Generalitat recupera la gestió de l'Eix Transversal amb un cost de 482 milions d'euros
El Departament d'Economia calcula un estalvi de 810 milions d'euros d'aquí al 2040, quan acabava el contracte
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.