Regió-7, 15 d'octubre de 2013 ha escrit: L´eix del Llobregat no tindrà desdoblament i el tercer carril reversible està en dubte
La Generalitat afirma que estudia alternatives que no ha concretat
[...]
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Desdoblament carretera C-16 (Manresa-Berga-Cadí)
- genissimon
- N10
- Entrades: 3303
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament carretera C-16 (Manresa-Berga-Cadí)
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
La C-16 entre Berga i Bagà s'ampliarà amb un tercer carril reversible i una mitjana mòbil
El projecte anunciat per la Generalitat costarà 100 milions d'euros i està previst que entri en servei d'aquí a quatre anys
http://www.ara.cat/societat/C-16-Berga- ... 96393.html
El projecte anunciat per la Generalitat costarà 100 milions d'euros i està previst que entri en servei d'aquí a quatre anys
http://www.ara.cat/societat/C-16-Berga- ... 96393.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
En aquesta carretera hi posaria una eurovinyeta pels esquiadors i boletaires, si més no en bona part ells gasten la carretera, doncs que paguin el manteniment.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7088
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
L'aberració que pensen perpetrar és la que surt en el vídeo que han posat a la mateixa notícia a El Periódico:Guigui ha escrit:La C-16 entre Berga i Bagà s'ampliarà amb un tercer carril reversible i una mitjana mòbil
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... ra-2883070
Per cert que hi apareix una carretera on està instal·lat (italiana?) on es veu perfectament que és un sistema provisional mentre s'està fent el desdoblament definitiu al costat.
Només de veure ja fa posar els pèls de punta. Si comptem el que costarà fer un tercer carril, eliminar les interseccions, la barerra mòbil, el que costarà la maquineta en qüestió més el manteniment, etc, estic gairebé segur que a curt termini sortiria molt més barat el desdoblament, a part de ser molt més útil.
Però als polítics els encanten els experiments estranys, i com que no tenen ni idea del que fan realment, algú els ha venut aquesta "cosa" i s'ha omplert la butxaca de bona manera amb l'excusa de que és "innovadora".
Senyors/es, ja tenim la nova L11 versió carretera. A gaudir-la.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7088
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
He trobat un magnífic informe sobre aquestes cremalleres de carretera:
http://www.robbain.com/Moveable%20Barrier.pdf
Us passo les conclusions que fa l'autor:
Over recent years it has become trendy within sections of our profession to dismiss, out of court, any mention of supply side solutions to the problems that drivers experience on modern highways. While empathising with many of the underlying reasons for this, the author would caution against such an extreme stance. Moveable barrier technology is expensive and may enjoy only limited application, but it remains another instrument in the traffic engineer’s toolkit and, in those situations where it is employed, there may be few practical alternatives.
The appropriateness of the technology relies heavily on unbalanced travel demand. In many cities this is changing and traffic growth is most pronounced in counter-peak directions. This supports the comment from the respondent cited above, that such solutions may have a finite shelf-life. That said, the cost/benefit argument can be won by moveable barrier technology and it is interesting to note, in closing, that each and every respondent to survey described here had identified other specific applications for the technology and was actively pursuing them.
http://www.robbain.com/Moveable%20Barrier.pdf
Us passo les conclusions que fa l'autor:
Over recent years it has become trendy within sections of our profession to dismiss, out of court, any mention of supply side solutions to the problems that drivers experience on modern highways. While empathising with many of the underlying reasons for this, the author would caution against such an extreme stance. Moveable barrier technology is expensive and may enjoy only limited application, but it remains another instrument in the traffic engineer’s toolkit and, in those situations where it is employed, there may be few practical alternatives.
The appropriateness of the technology relies heavily on unbalanced travel demand. In many cities this is changing and traffic growth is most pronounced in counter-peak directions. This supports the comment from the respondent cited above, that such solutions may have a finite shelf-life. That said, the cost/benefit argument can be won by moveable barrier technology and it is interesting to note, in closing, that each and every respondent to survey described here had identified other specific applications for the technology and was actively pursuing them.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3303
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 5 de març de 2014 ha escrit: La Taula de Construcció reclama el desdoblament de la C-16
L'organisme considera que el tercer carril reversible entre Berga i Bagà no respon a les necessitats del territori
ACN | BERGA La Taula de Construcció del Berguedà ha demanat al Departament de Territori i Sostenibilitat el desdoblament de la C-16 fins a Cercs.[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3303
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
[quote=Regió-7, 29 de març de 2014"]
L´autovia de Berga registra el volum de trànsit més baix d´ençà de l´inici de la crisi
Des del 2008 el descens de la circulació amb el sistema de peatge a l'ombra fins a la capital berguedana és del 13,3%
[...]
[/quote]
L´autovia de Berga registra el volum de trànsit més baix d´ençà de l´inici de la crisi
Des del 2008 el descens de la circulació amb el sistema de peatge a l'ombra fins a la capital berguedana és del 13,3%
[...]
[/quote]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3303
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Berguedà Actual, 14 de maig de 2014 ha escrit: El Govern acorda millorar la seguretat a la C-16 Nord
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3982
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Més autovies que no solucionaran res, que pagarem amb els diners de tots
http://www.ccma.cat/324/lautovia-c-16-s ... a/2702045/
Guardiola de Berguedà
L'autovia C-16 serà de doble carril des de Berga fins a Cercs
11 Des 2015 - 17.39
Un vehicle circula pel tram de la C-16 que el govern vol que sigui de doble carril
La C-16, que comunica Barcelona amb la Cerdanya, serà de doble carril des de Berga fins a Cercs. Així ho ha anunciat aquest matí el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, que ha explicat que, en la redacció del projecte del tercer carril reversible, s'ha vist que el primer tram, de 6,5 km, té unes condicions de terreny que fan possible el desdoblament. La previsió és que el projecte estigui redactat el 2016 i entri a licitació durant la segona part de la pròxima legislatura. Vila s'ha mostrat convençut que, amb aquestes mesures, es resoldran els problemes de trànsit d'aquesta via, que es concentren durant els caps de setmana, quan hi circulen més del doble de vehicles que un dia normal.
http://www.ccma.cat/324/lautovia-c-16-s ... a/2702045/
Guardiola de Berguedà
L'autovia C-16 serà de doble carril des de Berga fins a Cercs
11 Des 2015 - 17.39
Un vehicle circula pel tram de la C-16 que el govern vol que sigui de doble carril
La C-16, que comunica Barcelona amb la Cerdanya, serà de doble carril des de Berga fins a Cercs. Així ho ha anunciat aquest matí el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, que ha explicat que, en la redacció del projecte del tercer carril reversible, s'ha vist que el primer tram, de 6,5 km, té unes condicions de terreny que fan possible el desdoblament. La previsió és que el projecte estigui redactat el 2016 i entri a licitació durant la segona part de la pròxima legislatura. Vila s'ha mostrat convençut que, amb aquestes mesures, es resoldran els problemes de trànsit d'aquesta via, que es concentren durant els caps de setmana, quan hi circulen més del doble de vehicles que un dia normal.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
La Generalitat desdoblarà la C-16 entre Berga i Cercs i els veïns de la C-55 s'indignen
El cost de les obres del desdoblament i el tercer carril reversible en aquest tram del Berguedà és de 140 milions d'euros, una mica més que el que costaria desdoblar la C-55 que va paral·lela a l'autopista de Manresa, i que el Govern es nega a executar
ALBERT SOLÉ / ACN Barcelona / Berga ACTUALITZADA EL 12/12/2015 11:01
http://www.ara.cat/societat/Generalitat ... 51827.html
El cost de les obres del desdoblament i el tercer carril reversible en aquest tram del Berguedà és de 140 milions d'euros, una mica més que el que costaria desdoblar la C-55 que va paral·lela a l'autopista de Manresa, i que el Govern es nega a executar
ALBERT SOLÉ / ACN Barcelona / Berga ACTUALITZADA EL 12/12/2015 11:01
http://www.ara.cat/societat/Generalitat ... 51827.html
Quant costaria construir un ferrocarril? Evidentment, caldria comparar-ho amb el cost de construcció de tota la C-16, pel cap baix de Manresa amunt.
És que no hi ha més solució que la que s'aplica a Suïssa: impuls de les infraestructures ferroviàries, amb una bona xarxa d'autopistes, però cap amb més de 2 carrils per sentit. I qui es queixi del trànsit, té la solució en safata: que agafi el tren.
És que no hi ha més solució que la que s'aplica a Suïssa: impuls de les infraestructures ferroviàries, amb una bona xarxa d'autopistes, però cap amb més de 2 carrils per sentit. I qui es queixi del trànsit, té la solució en safata: que agafi el tren.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3982
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Sembla que no escarmenten amb el que ha passat a la C-17, els caps de setmana plena de pixapins, i els dies laborables morta de fàstic. I els contribuents ens l'hem hagut de menjar amb patates, i seguirem pagant de la nostra butxaca, una obra faraònica, que no tenia cap necessitat de fer-se. I mentrestant, com diu en Gugui, el tren mort de fàstic; fa nosa, és de país tercermundista.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- genissimon
- N10
- Entrades: 3303
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
I, mentrestant, el tram Manresa-Abrera de la C-55 (que, juntament amb el de l'objecte del fil, formava l'antiga C-1411 Abrera-Bellver) suporta el triple de trànsit (*), instal·len una barrera de formigó per separar cadascun dels carrils de circulació (és una carretera d'un sol carril per sentit) i provoquen uns col·lapses diaris del dimoni. Us convido a veure la següent comunitat de facebook: https://www.facebook.com/PLATAFORMAC55/
* C-16 Berga-Cercs: 12.000 vehicles/dia
* C-55 Manresa-Monistrol: 35.000 vehicles/dia
La única explicació que se m'acut és que amb el desdoblament de la C-55 (o l'aixecament del peatge de l'autopista C-16 Terrassa-Manresa) es perjudica el peatge de l'autopista, mentre que amb l'autovia Berga-Cercs de la C-16 es beneficia el peatge del Túnel del Cadí.
Per cert, diuen que el desdoblament Berga-Cercs costarà uns 140 milions d'€, mentre que el desdoblament Manresa-Monistrol costaria uns 115 milions d'€.
Salut !!
* C-16 Berga-Cercs: 12.000 vehicles/dia
* C-55 Manresa-Monistrol: 35.000 vehicles/dia
La única explicació que se m'acut és que amb el desdoblament de la C-55 (o l'aixecament del peatge de l'autopista C-16 Terrassa-Manresa) es perjudica el peatge de l'autopista, mentre que amb l'autovia Berga-Cercs de la C-16 es beneficia el peatge del Túnel del Cadí.
Per cert, diuen que el desdoblament Berga-Cercs costarà uns 140 milions d'€, mentre que el desdoblament Manresa-Monistrol costaria uns 115 milions d'€.
Salut !!
genissimon l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 14/12/2015 12:08, en total s’ha editat 1 vegada.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7088
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Carreteres col·lapsades al costat de vies de tren infrautilitzades, carreteres convencionals a vessar al costat d'àmplies autopistes de peatge buides. Per no parlar de línies AVE, aeroports, etc.
Tot plegat demostra que la política d'infraestructures d'aquest país (Catalunya o Espanya, és igual) és un autèntic caos que no es regeix per cap mena de criteri tècnic
Tot plegat demostra que la política d'infraestructures d'aquest país (Catalunya o Espanya, és igual) és un autèntic caos que no es regeix per cap mena de criteri tècnic
Els que no són pixapins què són? Pagesots? Si us plau, intentem parlar com persones adultes.UT440_132M ha escrit:els caps de setmana plena de pixapins,
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3982
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
A les proves em remeto. Entre setmana el trànsit local és molt inferior al del cap de setmana, quan els de la capital treuen a passejar els seus Touaregs, Q5...wefer ha escrit:Carreteres col·lapsades al costat de vies de tren infrautilitzades, carreteres convencionals a vessar al costat d'àmplies autopistes de peatge buides. Per no parlar de línies AVE, aeroports, etc.
Tot plegat demostra que la política d'infraestructures d'aquest país (Catalunya o Espanya, és igual) és un autèntic caos que no es regeix per cap mena de criteri tècnic
Els que no són pixapins què són? Pagesots? Si us plau, intentem parlar com persones adultes.UT440_132M ha escrit:els caps de setmana plena de pixapins,
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Potser molesta, però és la veritat. És nota molt quan l'àrea metropolitana es mou per Catalunya. Per exemple, els caps de setmana quan la gent va a esquiar, les grans cues i retencions sempre són anant cap a l'àrea metropolitana. Se'ls anomena pixapins, camacus i altres noms. No ens posem així per un sobrenom que aquest no era el tema de la conversa.wefer ha escrit:Carreteres col·lapsades al costat de vies de tren infrautilitzades, carreteres convencionals a vessar al costat d'àmplies autopistes de peatge buides. Per no parlar de línies AVE, aeroports, etc.
Tot plegat demostra que la política d'infraestructures d'aquest país (Catalunya o Espanya, és igual) és un autèntic caos que no es regeix per cap mena de criteri tècnic
Els que no són pixapins què són? Pagesots? Si us plau, intentem parlar com persones adultes.UT440_132M ha escrit:els caps de setmana plena de pixapins,
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
No hi ha excusa per tractar el tema quan es falta el respecte, no és necessari. Una cosa és que la gent es mogui i una altra que calgui donar sobrenoms.bigcoaster ha escrit:Potser molesta, però és la veritat. És nota molt quan l'àrea metropolitana es mou per Catalunya. Per exemple, els caps de setmana quan la gent va a esquiar, les grans cues i retencions sempre són anant cap a l'àrea metropolitana. Se'ls anomena pixapins, camacus i altres noms. No ens posem així per un sobrenom que aquest no era el tema de la conversa.wefer ha escrit:Carreteres col·lapsades al costat de vies de tren infrautilitzades, carreteres convencionals a vessar al costat d'àmplies autopistes de peatge buides. Per no parlar de línies AVE, aeroports, etc.
Tot plegat demostra que la política d'infraestructures d'aquest país (Catalunya o Espanya, és igual) és un autèntic caos que no es regeix per cap mena de criteri tècnic
Els que no són pixapins què són? Pagesots? Si us plau, intentem parlar com persones adultes.UT440_132M ha escrit:els caps de setmana plena de pixapins,
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7088
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Pfff... quants tòpics casposos. Realment, sembla mentida que al s. XXI encara estem dient coses d'aquest tipus.UT440_132M ha escrit:A les proves em remeto. Entre setmana el trànsit local és molt inferior al del cap de setmana, quan els de la capital treuen a passejar els seus Touaregs, Q5...
Es la típica mentalitat de pagès: ens queixem de que ve gent de "Barcelona" (quan la majoria no vénen d'aquesta ciutat, però deixem-ho...) però després la majoria d'aquests pobles viuen del turisme i et fan una fira (cadascuna més absurda) cada cap de setmana per atraure quanta més gent de la ciutat millor. És una actitud profundament hipòcrita, però suposo que entra dins del tarannà habitual del país.
Les infraestructures estan per beneficiar TOT el país i no són propietat del poblet per on passen. Perquè no ens enganyem: si existeix una autovia com la C-16 fins a Berga o una línia de ferrocarril com la R3 és perquè a l'altre extrem existeix Barcelona i és una ruta internacional. Si no... amb un camí de carro perquè hi passessin els tractors ja faríem.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3982
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Deixant de banda els tòpics, aquest desdoblament no soluciona res. Només trasllada del coll d'ampolla a Cercs, en comptes de Berga. I com he dit anteriorment, no escarmenten amb el cas de la C-17, que els contribuents ens l'hem menjat amb patates, tot per la neura dels alcaldes de la zona (especialment els del Ripollès). La C-17 hauria d'haver acabat el desdoblament a Torelló. El que cal és invertir més en potenciar el ferrocarril, i menys el trànsit de vehicles privats per carretera. Però segur que algú de TiS sucarà el 3% d'algun fabricant de vehicles o petrolera (o algún alt càrrec de Cedinsa).
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a