No saben actualitzar-se al present?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Re: No saben actualitzar-se al present?

Entrada Autor: marc » Diumenge 29/08/2010 11:43

No patexis metring a vic hi ha 4 planols d'aquests escampats per l'estació. Es força trist que no els retirin o actualitzin.


De nou al FTC

twipsy
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: twipsy » Diumenge 29/08/2010 16:35

i crec que en segons quines estacions de la R1 encara hi ha aquest planol



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 29/08/2010 17:11

twipsy ha escrit:i crec que en segons quines estacions de la R1 encara hi ha aquest planol
Jo n'havia vist un igualet a Santa Sussanna.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 11/09/2010 0:19

L'ATM és incapaç d'actualitzar els seus plànols, ni tan sols al web. Al de la zona central, encara consta per inaugurar el tram de l'L2 a BPF i de l'L5 a Vall d'Hebron. Però al de tota la xarxa, BPF encara és Badalona Centre*, l'L9/L10 encara mor al Bon Pastor i La encara és Sagrera.

Ja s'han plantejat la utilitat de seguir mantenint obert aquest lloc web?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 13/09/2010 14:46

marc ha escrit:No patexis metring a vic hi ha 4 planols d'aquests escampats per l'estació. Es força trist que no els retirin o actualitzin.
Davant la passivitat de les administracions, proposo crear un nou concepte: el vandalisme cívic.
En aquest cas, consistiria en agafar uns retoladors de colors i una mica de Tippex, i pintar les línies tal com són en realitat sobre cadascun dels plànols antediluvians. A l'acabar, hi estampem la signatura en un costat, com un grafitaire qualsevol :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 13/09/2010 14:53

wefer ha escrit:
marc ha escrit:No patexis metring a vic hi ha 4 planols d'aquests escampats per l'estació. Es força trist que no els retirin o actualitzin.
Davant la passivitat de les administracions, proposo crear un nou concepte: el vandalisme cívic.
En aquest cas, consistiria en agafar uns retoladors de colors i una mica de Tippex, i pintar les línies tal com són en realitat sobre cadascun dels plànols antediluvians. A l'acabar, hi estampem la signatura en un costat, com un grafitaire qualsevol :D
A mi m'agrada la iniciativa. És més, no caldria que fos guixant res, sinó simplement, per exemple, fent fotocòpies de plànols actuals, i enganxant-los amb cinta adhesiva, tot allò que sigui removible, per tal que no puguin al·legar que s'embruta res.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 13/09/2010 15:13

metring ha escrit:
wefer ha escrit:
marc ha escrit:No patexis metring a vic hi ha 4 planols d'aquests escampats per l'estació. Es força trist que no els retirin o actualitzin.
Davant la passivitat de les administracions, proposo crear un nou concepte: el vandalisme cívic.
En aquest cas, consistiria en agafar uns retoladors de colors i una mica de Tippex, i pintar les línies tal com són en realitat sobre cadascun dels plànols antediluvians. A l'acabar, hi estampem la signatura en un costat, com un grafitaire qualsevol :D
A mi m'agrada la iniciativa. És més, no caldria que fos guixant res, sinó simplement, per exemple, fent fotocòpies de plànols actuals, i enganxant-los amb cinta adhesiva, tot allò que sigui removible, per tal que no puguin al·legar que s'embruta res.
M'agrada més, la idea de la metring que la d'en wefer.
La majoria dels plànols són rere un vidre, no crec útil embrutar el vidre amb Tippex o tinta per fer això.

Ara bé, sabent el temps de vida d'una enganxina sobre objectes del FMB, faria una comanda de reserva. :cop


El metro de Barcelona amb motoristes!

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dilluns 13/09/2010 16:09

Amb avorriment i el Paint he aconseguit actualitzar el plànol de la pàgina web de l'ATM. Podriem anar estació per estació "actualitzant" manualment.

Atenció, arxiu d'imatge molt pesat, és probable que trigui en carregar-se: ;)
Imatge



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dilluns 13/09/2010 17:13

Un apunt d'actualitzacions al present: és fantàstic com al nou programa electoral de CIU per a les properes eleccions parlen com a reptes relacionats amb el transport algunes joies com "Tram L3 Canyelles-Trinitat Nova" i "Tram L5 Horta-Vall d'Hebron". :riure :riure :riure

Segur que n'hi ha més temes d'aquests, relatius a infraestructures com carreteres i ferrocarrils, però aquests m'han corprès.

http://www.ciu.cat/mesura_valor.php?mes_ID=32


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 13/09/2010 19:10

Aquest programa només pot ser el de fa quatre anys. No he aconseguit treure'n l'aigua clara, però o bé encara figura al lloc web com a tal o l'han repescat a l'espera de posar-hi res millor, cosa que demostraria amb claredat meridiana la importància que els partits donen als seus propis programes electorals.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/09/2010 8:37

BCN2008 ha escrit:Amb avorriment i el Paint he aconseguit actualitzar el plànol de la pàgina web de l'ATM. Podriem anar estació per estació "actualitzant" manualment.

Atenció, arxiu d'imatge molt pesat, és probable que trigui en carregar-se: ;)
Imatge
El problema és que és petit, i si l'amplies, no es veu bé :?



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimarts 14/09/2010 13:30

Jo ja ho he pensat algun cop aixó d' anar posant cartells i plànols actualitzats allà on calgui (o coses com per exemple, arrencar sistemàticament les enganxines cutres dels termòmetres dels trens de L4, incapaços com són de remplaçar-los), però tinc la sospita de que si ho fem, encara que sigui amb fotocòpies, l' ATM encara s' hi gronxarà més i pensarà "ah mira, en aquesta estació ja els ha canviat algú, no cal que els posem nosaltres" (de fet, ho pensaríen en castellà, però ok) i continuaríem estant com ara, o pitjor.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/09/2010 13:40

Busman ha escrit:Jo ja ho he pensat algun cop aixó d' anar posant cartells i plànols actualitzats allà on calgui (o coses com per exemple, arrencar sistemàticament les enganxines cutres dels termòmetres dels trens de L4, incapaços com són de remplaçar-los), però tinc la sospita de que si ho fem, encara que sigui amb fotocòpies, l' ATM encara s' hi gronxarà més i pensarà "ah mira, en aquesta estació ja els ha canviat algú, no cal que els posem nosaltres" (de fet, ho pensaríen en castellà, però ok) i continuaríem estant com ara, o pitjor.
Home, si això passa, que ens paguin per fer la seva feina, coi! :P



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimarts 14/09/2010 13:51

Si no es gasten diners en editar plànols actualitzats, menys se'ls gastaran en pagar a gent per a que ho faci.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimarts 14/09/2010 14:01

metring ha escrit:El problema és que és petit, i si l'amplies, no es veu bé :?
Cert, perquè el Photobucket m'el redueix perquè no surti una monstruositat de plànol. Si algú està interessat en veure tot el planol en la millor resolució que tinc, que m'envii un MP, i ja intentaré arreglar-me-les. ;)



jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Entrada Autor: jsantos233 » Dimarts 14/09/2010 15:30

pau5321 ha escrit:No sé on posar aixó, així que ho poso aquí:
Desde que es va fer l'ampliació de la L5 a Vall Hebrón, van cambiar els panells i tal, i m'he fixat, que en la estació La Sagrera posa enllaç amb línies 1, 9 i 10, i després hi ha una tapada, doncs bé, un "amiguet incívic" ha destapat el que hi havia tapat, i el que és curiós és el que posa: FGC!! Pero no anava a arribar abans Rodalies Renfe? S'han equivocat al fer els panells? Tinc entés que hi haurán ampliacions d'FGC (Espanya - Glóries - Besós per l'L8 i una nova suburbana sense denominar que fará el trajecte des de Glòries, passant per Poblenou, Bac de Roda, La Sagrera, Horta, Mundet fins UAB.
Peró no crec que sigui tan proper per com que arribi abans FGC que RENFE.

Salutacions
Avui el motor 5042 de la L5 a un dels termometres no portava la enganxina...el logo de sagrera es el de RODALIES.

Tant el logo de FGC com el de Rodalies son del mateix color(o això sembla), pero en un surt el logo de FGC i l'altre la R de Rodalies(que es també el logo de Rodalies, no?), i a Sagrera surt el de Rodalies...



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 14/09/2010 16:50

No cal gastar la tinta de l'impresora en tot el plànol de l'ATM, amb una mica de rotulador lila i blau, paper i celo, i s'ha acabat el no estar actualitzat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 23/09/2010 9:16

En el 4000 de TMB que he pujat avui (sense reformar), la L10 encara no apareixia als plànols del costat de les portes. I això que només és treure un adhesiu i posar l'altre. Home, que ja fa mig any que es va inaugurar...



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dijous 23/09/2010 12:25

He fet una pregunta a l'email que figura de contacte a la web de l'ATM sobre la falta d'actualització dels planells i m'han respost de seguida :
Benvolgut Sr. Borràs,

Acabem de rebre el seus comentaris respecte de l'actualització del plànol de la xarxa ferroviària integrada de l'ATM.

Volem fer-li saber que cada vegada que hi ha un canvi a la xarxa , el nou plànol s'envia als diferents operadors de transport que van fent la substitució progressivament, tant a les estacions com als vehicles.

Pel que fa a la nostra pàgina web, dir-li que els plànols estan totalment actualitzats. Li suggerim que faci actualització de la pàgina (F5) perquè a vegades quan és una web que ja l'hem visitat diverses vegades, està guardada en el que denominen "memòria cahé" i llavors surt la versió no actualitzada de la pàgina web.

Li agraïm que ens hagi fet arribar els seus comentaris i el saludem ben atentament.



Núria Fontova
Servei d'Integració Tarifària
i Comunicació
Tel 93.362 00 21



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 23/09/2010 13:26

Al web de l'ATM ja fa temps que hi vaig detectar errors (per exemple, separació de Martorell Central i Martorell terminal R7) que els vaig fer saber. Malgrat donar-me una resposta immediata amb bones paraules, encara no han canviat el plànol.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”