Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)

Entrada Autor: metring » Dissabte 12/06/2010 11:17

Encetem aquest fil per tal que aquí pugueu resoldre els vostres dubtes sobre quin transport fer servir d'un punt a un altre, i no trobeu com fer-ho, i altres temes relacionats amb aquests.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 18/06/2010 15:45

Algu sap quin es el transport més barat per anar de Barcelona a Enschede (Holanda)?

-He estat buscant els autobusos d'Eurolines i lo més prop que em deixen es a Dortmund (121 euros) i d'allà un tren em costaria 13 o 14

-Directament en tren no se lo que pot costar. Diria que la ruta més ràpida (i suposo que més econòmica) es per Lyon, Metz, Luxembourg, Trier, Koblenz i Dortmund, però el buscador de DB Bahn només em mostra recorreguts via París.

-En avió lo mes barat em surt (a la web vuelosbaratos.es) de Reus a Dortmund per 17 euros, més els 12 que costa el bus de BCN a Reus, més els 13 o 14 del tren de Dortmund a Enschede (o mes, des de l'Aeroport). Sembla lo més barat, però algú sap si es de debò?

Gràcies.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dilluns 21/06/2010 17:39

^^El més barat és Ryanair, però recorda que et cobren per facturar, per fer la tarja d'embarcament, per tot!
:o
Has de comprar el bitllet a http://www.ryanair.com i NO a altres webs pq de vegades et deneguen l'embarcament si no compres el bitllet amb ells. COMPTE!


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 22/06/2010 17:46

Gracies per la info.
La veritat es que els buscadors de transport aeri son una caqueta, no te'n pots fiar gens.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimecres 23/06/2010 19:03

Ecomobisostrans ha escrit:Gracies per la info.
La veritat es que els buscadors de transport aeri son una porqueria, no te'n pots fiar gens.
N'hi ha un de molt bo, però no sé si inclou Ryanair:
http://www.trabber.es
;)


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 24/06/2010 19:38

Si, si que l'inclou! Gracies!



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 25/06/2010 12:27

Una altra cosa, per anar de Barcelona o Manresa fins l'aeroport de Reus o el de Girona, quin es el mitjà més barat? (suposo que tren fins Girona/Tarragona i d'allà bus, no?)



davida
N9
N9
Entrades: 1791
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 25/06/2010 16:41

Hi han 2/3 autobusos al dia directes Manresa Aeroport de Girona

Eix Bus



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 22/08/2010 22:27

He passat tots els missatges que versaven sobre l'ús de bitllets de rodalia en trens d'MD al fil que ja es trobava obert al respecte: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=3&t=10140


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 01/09/2010 15:30

Tinc un dubte sobre la Targeta Studi: http://www20.gencat.cat/portal/site/msi ... 008d0c1e0a____

Segons això i el que m'han respost des d'atenció al client:

És un producte dissenyat per a estudiants matriculats en Universitats i Centres Oficials d'ensenyament.
Es pot sol·licitar sense cap mena de cost.
La targeta Studi permet l'adquisició del Cupó trimestral ( vàlid per a trimestres naturals) amb el que es podrà viatjar sense límits de desplaçaments pel trajecte sol·licitat.
És personal i intransferible.
Es condició indispensable presentar el DNI i un document acreditatiu que s'està matriculat en un centre d'ensenyament.
Per la sol·licitud de la targeta Studi o el pagament dels cupons trimestrals, haurà de dirigir-se personalment a qualsevol punt de venda habitual de Renfe Rodalies Barcelona.
El preu del cupó trimestral varia pel número de zones (6 en aquest cas, 258.60?)

Podeu obtenir més informació fent clic a aquesta adreça:
https://ovt.gencat.cat:443/gsitfc/AppJa ... cale=ca_ES
Para obtener más información haga clic en esta dirección:
https://ovt.gencat.cat:443/gsitfc/AppJa ... cale=es_ES
For further information please click on the link below:
https://ovt.gencat.cat:443/gsitfc/AppJa ... cale=en_GB

No em queda clar si aquesta targeta em permet fer el viatge (en el meu cas aniré a la UVic desde Barcelona) gratuïtament, o si he de pagar els 258€ de la targeta trimestral. La veritat no m'ha quedat molt clar, ja que la resposta em diu més o menys el mateix que la web...

A veure si algú dels que hi entèn m'ho pot aclarir.

Merci ;)


Salutacions,

Oriol

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 03/09/2010 0:09

oriolp13 ha escrit:No em queda clar si aquesta targeta em permet fer el viatge (en el meu cas aniré a la UVic desde Barcelona) gratuïtament, o si he de pagar els 258€ de la targeta trimestral. La veritat no m'ha quedat molt clar, ja que la resposta em diu més o menys el mateix que la web...

A veure si algú dels que hi entèn m'ho pot aclarir.

Merci ;)
Òbviament pagant els 258 euros.

Primer has d'anar a la taquilla amb la fotocòpia de la matrícula de la Universitat. Entregant aquesta, s'et fa el carnet que et permetrà comprar el títol de transport pròpiament. Aquest mateix carnet serveix d'acreditació de cara als controls d'intervenció (com el DNI en el cas de la T-Mes).

Un cop compris el cupó trimestral (títol de transport) a la taquilla, aquest és el que et permetrà viatjar. Quan passi l'interventor, has d'ensenyar el carnet acreditatiu i el bitllet.

Per a la resta de trimestres, només cal que vagis a la taquilla amb el carnet acreditatiu per comprar la resta de cupons, no cal que tornis a portar la fotocòpia de la matrícula.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 03/09/2010 13:18

Ja m'imaginava que em tocaria pagar...

Merci.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 05/10/2010 23:01

Una pregunta,quantes zones amb T-10 és el trajecte Molins de Rei-Cerdanyola Universitat via Castellbisbal?

En teoria segons els mapes són 2,si ets de Pallejà,Sant Andreu de la Barca,etc..i vas a Cerdanyola-Universitat per la via més ràpida,o sigui,transbordant a Martorell són 3.Fins aquí està clar.El problema és el següent,si es fa el trajecte Cerdanyola UAB-Molins de Rei via Barcelona són 3 zones,i com que a Molins de Rei s'ha de cancel.lar el bitller per sortir,i les validadores ja em puc imaginar que ho tindràn programat com si anessis via Barcelona,que passaria en certa estació si vinguès de Cerdnayola-Universitat via Castellbisbal amb una T-10 de 2 zones?

Llavors,la pregunta seria,un trajecte tipus Santa Coloma de Cervelló-Quatre Camins Molins de Rei-Castellbisbal-Cerdanyola Universitat serien 2 zones i en canvi un trajecte Santa Coloma de Cervelló-Martorell-Cerdanyola Universitat tot i ser més fàcil i amb menys transbord són 3 zones,o també que un trajecte més curt com Sant Andreu de la Barca-Martorell-Cerdanyola Universitat són 3?És això cert?Dir-ho d'una altra manera-de Cerdanyola Universitat a Molins de Rei via Castellbisbal són realment nomès 2 zones o són 3?Ho dic per qué algunes coses que he comentat en el missatge no em quadren.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 08/10/2010 11:57

Mako448 ha escrit:Una pregunta,quantes zones amb T-10 és el trajecte Molins de Rei-Cerdanyola Universitat via Castellbisbal?

En teoria segons els mapes són 2,si ets de Pallejà,Sant Andreu de la Barca,etc..i vas a Cerdanyola-Universitat per la via més ràpida,o sigui,transbordant a Martorell són 3.Fins aquí està clar.El problema és el següent,si es fa el trajecte Cerdanyola UAB-Molins de Rei via Barcelona són 3 zones,i com que a Molins de Rei s'ha de cancel.lar el bitller per sortir,i les validadores ja em puc imaginar que ho tindràn programat com si anessis via Barcelona,que passaria en certa estació si vinguès de Cerdnayola-Universitat via Castellbisbal amb una T-10 de 2 zones?
En principi t'hauria de deixar sortir, el saldo de zones es correcte, efectivament son 2 zones anar de l'autonoma a Molins de Rei per Castellbisbal.
Llavors,la pregunta seria,un trajecte tipus Santa Coloma de Cervelló-Quatre Camins Molins de Rei-Castellbisbal-Cerdanyola Universitat serien 2 zones i en canvi un trajecte Santa Coloma de Cervelló-Martorell-Cerdanyola Universitat tot i ser més fàcil i amb menys transbord són 3 zones,o també que un trajecte més curt com Sant Andreu de la Barca-Martorell-Cerdanyola Universitat són 3?És això cert?Dir-ho d'una altra manera-de Cerdanyola Universitat a Molins de Rei via Castellbisbal són realment nomès 2 zones o són 3?Ho dic per qué algunes coses que he comentat en el missatge no em quadren.
De la zona 2B a la 2C via Castellbisbal (o de Molins a La Floresta amb el MB3) son 2 zones, via Martorell en son realment quatre, i no tres (2B-3B-2B-2C, a l'ATM no es repeteixen les zones i per tant s'ha de comptar de nou).



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 08/10/2010 17:49

Tinc una consulta, sobretot per els Terrassencs i coneixedors d'aquella ciutat.
Dissabte he d'anar a la pista de l'Sferic de Terrassa, que està a l'extrem Oest de la ciutat (C/ Sardenya, 34), i aniré amb la renfe. Sabeu si la distància és molt gran anant a peu. Trobaré taxis davant de l'estació del tren, tenint en compte que hi arribaré cap a les 15:30.

Gràcies per la resposta.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 11/10/2010 0:12

Llavors,la pregunta seria,un trajecte tipus Santa Coloma de Cervelló-Quatre Camins Molins de Rei-Castellbisbal-Cerdanyola Universitat serien 2 zones i en canvi un trajecte Santa Coloma de Cervelló-Martorell-Cerdanyola Universitat tot i ser més fàcil i amb menys transbord són 3 zones,o també que un trajecte més curt com Sant Andreu de la Barca-Martorell-Cerdanyola Universitat són 3?És això cert?Dir-ho d'una altra manera-de Cerdanyola Universitat a Molins de Rei via Castellbisbal són realment nomès 2 zones o són 3?Ho dic per qué algunes coses que he comentat en el missatge no em quadren.
De la zona 2B a la 2C via Castellbisbal (o de Molins a La Floresta amb el MB3) son 2 zones, via Martorell en son realment quatre, i no tres (2B-3B-2B-2C, a l'ATM no es repeteixen les zones i per tant s'ha de comptar de nou).[/quote]

Primer de tot gràcies per la informació.I la veritat que sona molt extrany aixó,que dos recorreguts pràcticament paral.lels,per un recorregut són 2 zones i per l'altre 4.O sigui que el que vagui de Pallejà a Cerdanyola Universitat per exemple si va amb SiS fins Molins+R4 fins Castellbisbal+R7 UAB tot i trigar més i fer més transbord són 2 zones nomès i en canvi fins amb Martorell amb FGC i allà agafar l'R7,lo més ràpid i més cómode i amb un sol transbord,són 4 zones.SOna molt extrany.

Jo nomès hi veig dues solucions per equilibrar la situació,o Martorell zona 2B de l'ATM o Castellbisbal zona 3B de l'ATM.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 11/10/2010 0:24

Mako448 ha escrit:Jo nomès hi veig dues solucions per equilibrar la situació,o Martorell zona 2B de l'ATM o Castellbisbal zona 3B de l'ATM.
Cap de les dues. Servei directe de trens entre Molins de Rei i la Universitat Autonoma, prolongant els dos trens/hora/sentit de la R1 que ara acaben a Molins. El Soler i Sauret Palleja-Molins ja hi es, per tant...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 12/10/2010 1:24

UT596001 ha escrit:
Mako448 ha escrit:Jo nomès hi veig dues solucions per equilibrar la situació,o Martorell zona 2B de l'ATM o Castellbisbal zona 3B de l'ATM.
Cap de les dues. Servei directe de trens entre Molins de Rei i la Universitat Autonoma, prolongant els dos trens/hora/sentit de la R1 que ara acaben a Molins. El Soler i Sauret Palleja-Molins ja hi es, per tant...
Doncs també seria una gran idea i una bona solució,un sol transbord nomès a Molins de Rei i per tant s'estalvia temps.Tot i que almenys d'allargar els R1 que acaben a Molins,allargaria per exemple els Calella/Mataró-L'Hospitalet fins Cerdanyola Universitat per Molins o la mateixa R7,i de pas descongestionem una mica L'Hospitalet.

Ara bé,Martorell potser hauria de ser a la zona 2 de l'ATM,o Castellbisbal a la 3 de l'ATM per equilibar tarifes.I també pel que fa al tarifació de Rodalies,jo eliminaria l'absurda zona "3a"de Castellbisbal que nomès sevrix per qué el trajecte Martorell-Cerdanyola Universitat siguin 3 zones.En cas de que algún dia hi haguin trens Molins-Papiol-Cerdanyola Universitat,suposo que serien 2 zones amb la tarifa de Rodalies normal,al no passar per Castellbisbal...



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 13/10/2010 9:11

oriolp13 ha escrit:Tinc una consulta, sobretot per els Terrassencs i coneixedors d'aquella ciutat.
Dissabte he d'anar a la pista de l'Sferic de Terrassa, que està a l'extrem Oest de la ciutat (C/ Sardenya, 34), i aniré amb la renfe. Sabeu si la distància és molt gran anant a peu. Trobaré taxis davant de l'estació del tren, tenint en compte que hi arribaré cap a les 15:30.

Gràcies per la resposta.
Tot i que ja és tard l'Sferic de Terrassa que jo sàpiga està al carrer Faraday, a uns 10 minuts a peu des de Terrassa Rambla de FGC. Anant en renfe has de comptar uns 20-25 minuts a peu com a molt.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 13/10/2010 18:57

Trenscat ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Tinc una consulta, sobretot per els Terrassencs i coneixedors d'aquella ciutat.
Dissabte he d'anar a la pista de l'Sferic de Terrassa, que està a l'extrem Oest de la ciutat (C/ Sardenya, 34), i aniré amb la renfe. Sabeu si la distància és molt gran anant a peu. Trobaré taxis davant de l'estació del tren, tenint en compte que hi arribaré cap a les 15:30.

Gràcies per la resposta.
Tot i que ja és tard l'Sferic de Terrassa que jo sàpiga està al carrer Faraday, a uns 10 minuts a peu des de Terrassa Rambla de FGC. Anant en renfe has de comptar uns 20-25 minuts a peu com a molt.
Finalment vaig agafar un Taxi, i vaig fer ben fet, ja que estava a l'extrem més oest de Terrassa. Per trobar el taxi molt poca dificultat, només vaig haver d'esperar 2-3 minuts a la parada.

Bernat, el que tu dius és la pista antiga, on actualment ja no hi juguen, ara juguen a la nova pista, a l'adreça mencionada, que és el Pavelló Municipal Maurina, construït farà pocs anys ;)


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”