Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Re: Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport

Entrada Autor: Metropondikas » Dijous 08/08/2013 13:53

Hola de nou,

És clar que si t´agrada o no t´importa caminar massa (sempre incòmode en casos en què vas a l´estació per viatjar i amb embalums) també pots agafar el 59 fins la Travessera de les Corts a l´alçada de Numància. Ara bé, el recorregut, si bé no és llarg es fa pesat ja que passa per la Rambla amb tota la seva lentitud...

Fins ara,
MANEL



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dijous 08/08/2013 15:08

Canviar de pis i viure prop de la feina. Trigaràs molt menys i estalviaràs diners al fer servir menys el transport públic.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 16/12/2013 20:38

Des de Diagonal (Palau Reial - Pius XII) quina és la manera ràpida per anar a Clot?
Amb el 33 ja he vist que normalment són uns 40 minuts (si el tràfic és fluid) sino se'n va cap la hora. És millor fer servir aquestes hores el metro fins Espanya i canviar? Veig que per trajectes d'aquest tipus està mal fet tot.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 16/12/2013 21:35

Clarament, el metro, canviant a Espanya.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 16/12/2013 21:44

Guigui ha escrit:Clarament, el metro, canviant a Espanya.
M'ho imaginava però no em fio de la pàgina de tmb (l'apartat com anar, que la veig antiga i poc fiable) ni del google maps. La majoria de vegades no l'he agafat per les poques ganes de baixar i pujar escales del metro... Però com he dit a un altre fil, aquell tram en bus hauria de ser millorable en alguns trams. I gràcies. :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 16/12/2013 22:32

albert28 ha escrit:M'ho imaginava però no em fio de la pàgina de tmb (l'apartat com anar, que la veig antiga i poc fiable)
Ho dius de debó, o amb "mode irònic on"? Ho pregunto perquè l'única versió del "Com anar a..." del web de TMB que anava (valgui la redundància) del tot bé era precisament l'original; a partir de llavors, com més moderna pitjor funciona.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dilluns 16/12/2013 22:33

Discrepo. Para hacer esa chorrada, ya que tienes que subir y bajar escaleras, sí o sí, coge la verde y la verde. L3 a Sants estaciò y R2 Sants-Clot (el túnel de los seis minutos). Por la mañana hasta las 11 tienes trenes cada cuarto de hora, y a partir de la una y media de la tarde hasta el final del día, igual. Y a las malas, también puedes tirar de los R1...


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 16/12/2013 22:35

El que guanyes en el recorregut de rodalia ho perds de sobres en el transbord a Sants i l'espera del tren, si no tens la sort de tenir-ne un a punt de marxar. Per això, és més fiable el metro.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 11/02/2014 17:02

Es possible comprar bitllets de TGV de Barcelona - Paris - Londres ? encara que sigui canviant d'estació a Paris ? o tinc que comprar bitllets per separat BCN - Paris i Paris - Londres amb l'Eurorail ?

Surt més car que l'avió el TGV ? O potser seria millor fer nit a Paris i fer la resta del recorregut el dia seguent ?

quantes hores en total de recorregut + transbordament, metro a paris, etc. serien en total ? més d'1 dia ?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 11/02/2014 17:05

Has de comprar per separat. Els preus varien, per tant, no tindràs més remei que buscar-t'ho tu mateix. I el temps de trajecte el pots veure, per exemple, a la pàgina web de la DB: www.bahn.de


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 11/02/2014 21:43

uriol108 ha escrit:Es possible comprar bitllets de TGV de Barcelona - Paris - Londres ? encara que sigui canviant d'estació a Paris ? o tinc que comprar bitllets per separat BCN - Paris i Paris - Londres amb l'Eurorail ?

Surt més car que l'avió el TGV ? O potser seria millor fer nit a Paris i fer la resta del recorregut el dia seguent ?

quantes hores en total de recorregut + transbordament, metro a paris, etc. serien en total ? més d'1 dia ?
Sí que pots comprar un billet combinat (*) Barcelona-Londres, ho pots buscar a Voyages SNCF. Tot i que jo et recomano que busquis Barcelona-Perpinyà i Perpinyà-Londres per separat, potser et surt més barat i val la pena haver de canviar de seient o de cotxe a Perpinyà.

El viatge total seria de poc més d'11 hores:
Barcelona-Sants (09h20) - Paris Gare de Lyon (15h53)
Paris Gare du Nord (17h58) - London-St Pancras (19h39 hora britànica)

A París, per anar de la Gare de Lyon a la Gare du Nord has d'agafar el RER D, són dues parades, temps de trajecte 9 minuts i tens un tren cada 5 minuts. L'estació del RER Gare de Lyon és subterrània i està just al costat de l'estació on arriba el TGV, i el mateix per a l'estació del RER a la Gare du Nord. Ara bé, has d'arribar a la Gare du Nord uns 45 minuts abans de l'hora de sortida de l'Eurostar (30 minuts com a molt tard), ja que cal fer el check-in i el control de DNI/passaport i equipatges, com als avions, ja que el Regne Unit no forma part de l'espai Schengen. I preveient un possible retard del TGV, jo posaria un marge d'almenys 1h30min entre l'hora d'arribada teòrica a la Gare de Lyon i la sortida de la Gare du Nord.

Per agafar el RER has de comprar un bitllet t+ que costa 1,70 euros.

I sincerament, a no ser que vulguis agafar expressament l'Eurostar, la manera més barata d'anar de Barcelona a Londres és l'avió, i per suposat, la més ràpida.


(*) Realment no és un billet combinat, són dos billets separats però a la pràctica els pots comprar al mateix temps.



davidsantirso
N4
N4
Entrades: 44
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: davidsantirso » Diumenge 30/03/2014 19:53

M'agradaria saber si puc utilitzar el bitllet combinat del museu de ferrocarril, des de Sabadell transbordant a un R16,R15, R14, R13, és a dir, si puc utilitzar aquest bitllet per poder viatjar en un regional, o he d'agafar un R2 per nassos?



Arbre
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Arbre » Dimecres 07/12/2016 8:26

Hola, sóc nou per aquí, espero poder-m'hi quedar, gaudir i aprendre.

Tinc una pregunta sobre la línia d'autocars (o busos?) Manresa-Barcelona. Fa anys, la vaig fer servir bastant sovint. Però ara veig que hi ha bastant notícies al respecte:

1. Canvi de l'empresa explotadora
2. Hi ha viatges directes (suposo que per l'autopista de peatge); crec que això ja fa molts anys que existeix
3. Crec recordar que en Rull va sortir per la TV parlant d'una mena de carril bus a la B-23 (entrada per la Diagonal)
4. Una cosa anomenada exprés.cat (he vist una presentació on es diu que la línia Manresa-Barcelona hi formarà part), no sé si això vol dir que hi haurà trajectes directes entre Manresa i Barcelona

Em podria interessar tornar a fer servir aquests busos per anar a la zona de Maria Cristina. Algú em podria explicar com està, i com estarà en un futur proper, la situació d'aquests busos? Podria haver-hi viatges que triguessin "poc temps", pel fet de ser directes i / o fer servir un carril bus que garantís que el bus no es mengés els embussos a l'entrada de Barcelona?

Podria inclús arribar a considerar pujar-me al bus a Monistrol. Algú sap quina és la combinació òptima per a aquesta línia?

Gràcies i salutacions.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dissabte 17/12/2016 2:06

Tot i que amb una mica de retard et contesto.

Tens els nous horaris al fil "Sentència judicial línia Manresa-Barcelona", tot i que suposo que ja ho hauràs vist tu mateix.

Com no sóc usuari de la línia no puc ampliar la teva resposta.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 25/12/2016 17:04

Bones a tots,
A veure si hem podeu ajudar,
Dema dia 26/12/2016 tinc pensat viatgar a Perpinya per fer nit i a l'endema agafar el Tren fins Vilafranca de conflent per fer el tren groc.
Resulta que hi ha vaga a Cerbere fins les 12h del migdia i vull anar en Regional desde Barcelona que surt a les 08h46min i arrriba a Cerbere a les 11h30min.
El meu dubte es si el Tren de Renfe creuara la frontera si hi ha vaga i si el Bitllet del Tren Groc de 12 Euros anar i tornar el puc comprar a l'estació de Perpinya.
Si algu sap del tema i hem pot ajudar estare molt agraït i perdoneu pel poc temps de marge.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 25/12/2016 18:30

Quan hi ha vaga a Renfe o a SNCF els trens no solen creuar la frontera, o almenys no està assegurat que ho facen. I el bitllet del Tren Groc crec que sí que el podràs comprar a Perpinyà.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 25/12/2016 18:41

fgc113 ha escrit:Quan hi ha vaga a Renfe o a SNCF els trens no solen creuar la frontera, o almenys no està assegurat que ho facen. I el bitllet del Tren Groc crec que sí que el podràs comprar a Perpinyà.
Gracies, veig que hem tocara una mica d'aventura, fa temps que no hem pasava aixo d'agafar una vaga a la SNCF.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Diumenge 25/12/2016 23:02

Com bé ha dit en fgc113, no és segur que el tren que agafis tu entri a Cervera. De fet, a Barcelona és possible que et venguin bitllet només fins a Portbou (encara que la màquina et vendria un bitllet a Cervera sense problemes...). Si no entrés, no et quedaria més remei que agafar un taxi de Portbou a Cervera, per agafar el tren que surt de Cervera a les 12:34 cap a Perpinyà.

I el bitllet combinat que cites el podràs comprar tranquil·lament a Perpinyà... tot i que et recomanaria que compressis la targeta de reducció Via Liberté, que et permet reduccions de un 25 o 50% segons el dia (demà seria el 50%) durant un any, i aquest mes la venen a un preu promocional de 10 euros. Amb aquesta targeta, el trajecte d'anada de Cervera a Perpinyà et surt per 4,40 euros i no pas 8,80 de la tarifa normal. Només neccesites una foto de carnet per comprar-la (a part dels deu euros, és clar). De Perpinyà a la Tor sí et surt més a compte el bitllet promocional que tu vols.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 27/12/2016 18:57

Bones,
Ja he fet el viatge i vaig arribar a Cerbere quan es va terminar la vaga i per tant 0 problemes.
Per adquirir el bitllet del Tren Groc a 12h tambe cap problema el pots comprar a l'estacio.
Gracies per aclarir dubtes abans de haver fer el viatge.
Saludos.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 30/12/2016 13:30

La setmana que ve he d'anar a Bigues i Riells des de l'estació de Sants de Barcelona. Tinc entés que l'estació de tren més propera al poble és la de La Garriga. Hi ha algun autobús que vaja des de La Garriga fins a Bigues? O és millor que agafe un autobús des de Barcelona (si és que hi ha)?


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”