web generalitat Mou-te

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

web generalitat Mou-te

Entrada Autor: marc » Dijous 29/07/2010 20:15

Algu havia sentit a parlar d'aquesta web. Porto uns dies investigant-la i m'esta impresionant.
A part que hi ha els horaris de totes les linies urbanes i interurbanes de catalunya actualitzats aquest mateix mes m'ha donat moltes sorpreses.
Entre altres tambe hi ha horaris parcials de linies de rodalies, m'he descarregat l'horari Barcelona-Granollers-Canovelles, resulta que tambe dona horaris de linies de bus de TMB.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 29/07/2010 23:10

Jo ja l'he vista una mica per sobre,i de moment estic contant una gran quantitat de cagades.Als horaris de la R3 nomès hi apareix fins l'estació de Vic(tot i que les dues primers estacions en sentit ascendent són Puigcerdà i La Tour,desprès ve L'Hospitalet i així fins a Vic,a sobre no s'han dignat a ficar en els horaris els trens de la R3 que són semidirectes(Puigcerdà i La Tour),i no parlem dels horaris PDF de la R2 d'aquesta web,no apareix cap Aeroport-Sant Celoni!!!



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 30/07/2010 10:39

Mireu que em diu per fer un Segur de Calafell-Sant Sadurní d'Anoia...

Imatge

El més fàcil seria agafar R2 fins SVC, i llavors R4...



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 30/07/2010 12:13

Heu de tenir en compte que de moment es una versio beta, que per tant te errors, pero si aneu pel buscador d'horaris de linies, aquests son correctes, ara si aneu perl buscador de recorreguts amb les obres de Sagrera es torna boig. Per cert buscant he trobat mes perles, ja que en les linies de bus de TMB hi apareixen els horaris complerts.
Dir tambe que si busqueu tambe hi ha els horaris del metro, jo m'he descarregat els de la L4 i son 48 pagines, no se si aixo pot ser util a algu pero ja estic pensant en una excursioneta per veure si els horaris aquests son bons


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 30/07/2010 16:40

marc ha escrit:Dir tambe que si busqueu tambe hi ha els horaris del metro
Dubto de la veracitat d'aquests horaris, m'he mirat els de l'L1 i posen 2 minuts entre parades consecutives, no em crec que per anar de Feixa Llarga a Fondo es tardin 58 minuts.

De moment, com a versió beta, la web no em sembla malament. A veure si la milloren amb el temps.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 05/08/2010 1:19

Mou-te, mobilitat.org, rodalies Catalunya, ATM, etc... en comptes d'inventar-se una nova web cada setmana, què tal si en fan només una però que funcioni? Ah no, que així no poden fer presentacions oficials i inaugurar cada setmana :nono



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 23/09/2010 0:21

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 7?id=26884

22-09-2010 16:37

Manel Nadal presentarà demà Mou-te, un nou cercador de rutes amb transport públic per Catalunya
El secretari per a la Mobilitat, Manel Nadal, juntament amb la directora general d'Atenció Ciutadana, Marta Continente, presentarà demà dijous, 23 de setembre, Mou-te, un cercador de rutes amb transport públic per Catalunya.
L’acte tindrà lloc, a les 11.00 hores, a la sala d’actes del Departament de Política Territorial i Obres Públiques (Av. Josep Tarradellas, 2-6. Barcelona).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 23/09/2010 13:16

Algú l'ha provat? Per saber si ha millorat respecte a l'anterior.



Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 27/09/2010 15:21

metring ha escrit:Algú l'ha provat? Per saber si ha millorat respecte a l'anterior.
No se com era l'anterior, però avui he mirat la nova, i ja he notificat un parell d'errades, per a la Generalitat la línia 17 de TMB és:
Barceloneta - Av. Jordà
I per la línia 185 de TB és:
Horta - Canyelles

Senyors, aquets finals van desaparèixer ja fa més de 3 anys.

També he trobat alguna tonteria com, que separa algunes parades per operadors, tot i que a la realitat són les mateixes.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/09/2010 15:56

Miquel ha escrit:No se com era l'anterior, però avui he mirat la nova, i ja he notificat un parell d'errades, per a la Generalitat la línia 17 de TMB és:
Barceloneta - Av. Jordà
Per a TMB, també ho és (juntament amb Vall d'Hebron). Una vegada que els ho vaig reclamar, em van voler fer un rentat de cervell dient-me que Av. Jordà també era vàlid ja que era on acabava la línia en sentit Av. Jordà / Vall d'Hebron / lo que el Sr. TMB mande. Total, fent contorsionisme argumentatiu per no reconèixer l'error. I, és clar, els BKB segueixen amb el poti-poti.

Per una banda, som uns perepunyetes que ens fixem en qualsevol detall; però, per l'altre, ells són tan deixats que perpetuen els errors i ni es cuiden de mantenir el sistema actualitzat. Senzillament, actuen com a robots i ni es pregunten pel perquè de les seves accions o omissions.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 27/09/2010 16:01

Guigui ha escrit:
Miquel ha escrit:No se com era l'anterior, però avui he mirat la nova, i ja he notificat un parell d'errades, per a la Generalitat la línia 17 de TMB és:
Barceloneta - Av. Jordà
Per a TMB, també ho és (juntament amb Vall d'Hebron). Una vegada que els ho vaig reclamar, em van voler fer un rentat de cervell dient-me que Av. Jordà també era vàlid ja que era on acabava la línia en sentit Av. Jordà / Vall d'Hebron / lo que el Sr. TMB mande. Total, fent contorsionisme argumentatiu per no reconèixer l'error. I, és clar, els BKB segueixen amb el poti-poti.
Els BkB no actualitzats ho posa malament, a la resta de plànols i BkB actualitzats posa Vall d'Hebron.
Per tant, no hi ha escusa, si TMB decideix rentar-se les mans d'aquesta manera...
La Generalitat hauria d'agafar les dades recents, cosa que no han fet (almenys per algunes coses, ja que les parades si que surten).

Mentrestant, espero (si es que arriba algun dia) si rebo algun email d'aquesta gent, amb la resposta.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 28/09/2010 11:08

Per la Generalitat...

La L3 de FMB, finalitza a Canyelles
La S55 d'FGC, Finalitza a Sabadell
L'estació de Ernest Lluch, és diu Sant Ramon.
El Trambaix, encara passa per les desaparegudes vies del carrer de Torre melina.
El servei Escolar Plaça Catalunya - Sant Joan passa per Mira - Sol (?)
L'estació de La Sagrera és diu Sagrera
La L9 i L10 no arriven a totes les sortides de La Sagrera
Les vies de la T5 no existeixen a Barcelona.
L'estació de Gorg de la T5 no existeix
Les vies de la T6 i la rambla de la Mina no existeixen.
Les vies del T5 acaben misteriosament a Parc del Besòs.
la parada del Tram a Gorg, està per sota de la sortida de la L10, enmitg d'aquell parc gran.
La plaça Lesseps mai s'ha rformat
Posa les parades de la línia 196, però no les del tramvia Blau.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2202
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 28/07/2020 18:55

El Mou-te ha inclòs la xarxa de bus de la Catalunya Nord, aprofitant l'acord de línies transfrontereres. :reve :ok

Ja hi surten línies i parades, però sense taules horàries. Per tant, el cercador de rutes no les té en compte, encara. Espero s'inclogui també la xarxa catalana de la SNCF.

També li han fet un 'restyling' al disseny gràfic. Però, li han tret el cercador d'horaris "línia a línia", que anava la mar de bé. :'(

https://mou-te.gencat.cat


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 29/07/2020 21:23

A la antiga versió ja apareixien, ara se sap per qué.

Amb la nova el link dels horaris per línia i operador, está redirigit a l'inici. Vaig fer la queixa, que en próxims dies ho arreglarien, pero després de setmanes, cada cop tinc menys fe.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 30/07/2020 9:18

Bon dia,

A mi els horaris per línia a la Catalunya Nord sí que em funcionen. He posat el marcador a la plaça Catalunya de Perpinyà i m'han aparegut parades properes, amb les línies que hi passen, temps d'espera i enllaços als horaris. A tall d'exemple: https://mou-te.gencat.cat/MouteAPI/rest ... uage=ca_ES


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2202
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 03/05/2022 19:15

Han tret, per fi, l'app del Mou-te!! :master :reve

https://play.google.com/store/apps/deta ... t.mouteapp


Arriba tard, però encara és a temps de posicionar-se si li fan bona promoció. Cal millorar-ne força aspectes, com poder cercar línia a línia (com Moovit o el cercador T-Mobilitat).


Salvem l'Estació de França!

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”