Pífies de Google Maps relacionades amb els transports

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Re: Pífies de Google Maps relacionades amb els transports

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 18/05/2020 10:14

França451 ha escrit:
Dilluns 18/05/2020 10:05
Y en el caso de la R3 hasta Puigcewrdá, la RT1, RT2 y RG1 no puede ser que se deba a la actual situación de Covid? Os recuerdo que ahora mismo esas líneas están suspendidas.
Todas las que comentas son por el covid-19, sumando la R7.
También con tanto cambio de horarios cada X días las aplicaciones no siempre tienen la última versión de recorridos y horarios. Pero siempre la última responsabilidad cae sobre los operadores y aquellas administraciones que estén por encima, como AMB.



El Yisus 712
N5
N5
Entrades: 81

Entrada Autor: El Yisus 712 » Dilluns 18/05/2020 12:30

França451 ha escrit:
Dilluns 18/05/2020 10:05
Y en el caso de la R3 hasta Puigcewrdá, la RT1, RT2 y RG1 no puede ser que se deba a la actual situación de Covid? Os recuerdo que ahora mismo esas líneas están suspendidas.
No que va solo hasta vic. De toda la vida que sale igual que RT1 2 RG1. Nunca.



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dilluns 07/12/2020 17:13

A dia d'avui, a Google Maps, la L10 Sud continua finalitzant a Foc i no apareix la primera estació del Viaducte que si està funcionant.

Si surt l'estació de Zona Franca, i si busques com anar de Foc a Zona Franca si et dona l'opció de la L10 Sud, però la línia no està pintada en el mapa de transport públic...



França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dijous 08/02/2024 15:07

Escribo aquí por [...]. Una, estaba mirando una cosa en Google Maps y no sé si es mi teléfono o el propio Google pero al abrirlo hoy me he encontrado que la línea R7 la marcan de color verde, de un verde parecido al de la R2 central, pero algo menos brillante. Me pasa sólo a mí o le pasa a más gente? Es un error de Google o es que Renfe de verdad ha decidido marcar la R7 de ese color?

Parece ser por lo que he visto en otras estaciones que algunos R4 y todos los R7 los marca de ese extraño color verde. Debe ser un fallo de Google Maps. Lo raro es que toda la línea R7 aparezca pintada con ese color verde.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

PizzaiPinya24
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: PizzaiPinya24 » Dijous 08/02/2024 17:02

França451 ha escrit:
Dijous 08/02/2024 15:07
Escribo aquí por [...]. Una, estaba mirando una cosa en Google Maps y no sé si es mi teléfono o el propio Google pero al abrirlo hoy me he encontrado que la línea R7 la marcan de color verde, de un verde parecido al de la R2 central, pero algo menos brillante. Me pasa sólo a mí o le pasa a más gente? Es un error de Google o es que Renfe de verdad ha decidido marcar la R7 de ese color?

Parece ser por lo que he visto en otras estaciones que algunos R4 y todos los R7 los marca de ese extraño color verde. Debe ser un fallo de Google Maps. Lo raro es que toda la línea R7 aparezca pintada con ese color verde.
A mi també m'apareix en verd al Maps! Ara, he mirat a la web de Rodalies i no hi diu pas res d'un canvi de color, i a Twitter el bot d'incidències de la R7 de Renfe segueix amb el color de sempre. O sigui, que és cosa del de Google... :nono


"American cities weren't build for cars, they were BULLDOZED for cars!"

Mooviter
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Mooviter » Dijous 08/02/2024 17:40

El color incorrecte dels logos de les línies no és culpa de Google Maps. És culpa del GTFS de Renfe. les dades estàtiques de Renfe són un caos i a a més a més al nom de les línies, que crec que no es veu a Google Maps, es tan esperpèntic com: R1 - Molins de Ei - Açanet-Assanes i així amb totes... :nose :nose



França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dijous 08/02/2024 22:31

Lo he visto esta tarde más a fondo y parece ser que puede que Google tenga la culpa. Me explico. Me he fijado que todas las líneas en un sentido tienen el fondo de la R y el número de la línea en blanco y en el otro sentido, supongo que para diferenciarlas, los caracteres aparecen en negro. Las líneas que aparecen con logo de color verde son, todos los R7 y todos los Martorell-Terrassa de la R4 o Hospitalet-Terrassa de la R4, o sea todos los parciales. No he visto si por ejemplo en la R3 los Garriga o Granollers también salen en verde o no, como dando a entender que son servicios parciales. Me hace gracia ya que la R7 no se considera ninguna línea parcial de nada, y los R1, ninguno de los que llegan a Mataró o Arenys aparecían con el logo verde. Creo que Google Maps ha querido meter una innovación con eso de diferenciar las letras de la línea en blanco o negro según la dirección de la línea y destacar servicios parciales de algunas líneas en otro color, y han metido el patarro hasta el fondo.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dijous 08/02/2024 22:57

Mooviter ha escrit:
Dijous 08/02/2024 17:40
El color incorrecte dels logos de les línies no és culpa de Google Maps. És culpa del GTFS de Renfe. les dades estàtiques de Renfe són un caos i a a més a més al nom de les línies, que crec que no es veu a Google Maps, es tan esperpèntic com: R1 - Molins de Ei - Açanet-Assanes i així amb totes... :nose :nose
Exacte, el problema el té Renfe. Google Maps es limita a recollir i mostrar la informació dels fitxers GTFS.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Sèrie EV-E801
N5
N5
Entrades: 99

Entrada Autor: Sèrie EV-E801 » Dilluns 04/03/2024 13:57

Bon dia,
Encara que probablement sigui un problema de l'API d'FGC, ara mateix (dia 4 de març a quarts de dues), la immensa majoria de trens de les línies metropolitanes (BV i LA) apareixen com a cancel·lats. És curiós perquè apareixen al tauler de sortides com a "puntual", però en fer-hi clic (app mòbil) posa cancel·lat en cada hora de pas per cada estació.
No sé si fa gaire que passa o també passa amb altres transports (o només em passa a mi).

Salutacions


:riure

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”