T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
Re: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
Ja fa uns dies que els busos d' Alsa - Alsina Graells que solen fer Barcelona - Lleida per la N-II (pobles) van amb les validadores de la T-mobilitat ja instal·lades
-
- N9
- Entrades: 2064
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,15,23
- Contacta:
Van más lentos que el caballo del malo.
Miedo me da cuando se acabe la tarjeta de cartón (que por cierto, nadie ha dicho aún cuándo se acaba).
Creo que mucho llenarse la boca con la T Mobilitat y va a pasar como en Madrid: cuando sólo puedas comprar la T Mobilitat sí o sí habrá problemas por un tubo.
Mi caso es un clarísimo ejemplo:
Diariamente tengo que usar, por el orden indicado, las siguientes líneas:
S2 de FGC.
S1 de FGC.
V7 de TMB bus.
R3/R4 de Rodalies RENFE,
O en su defecto,
L5 de Metro TMB
+L1 de Metro TMB.
A2 de Sarbus dirección Badia
(O en su defecto A1 de Sarbus)
B2 de Sarbus dirección Sabadell.
Con semejante popurrí puedo diariamente ver lo que funciona y lo que no funciona. Y a estas alturas, he visto máquinas en rojo y máquinas en azul (tengo entendido que el borde luminoso azul no es máquina en funcionamiento, correcto? En funcionamiento es en verde solamente.) Por ver, puntualmente hasta he visto salidas de los tornos de Sants con la plaça de T Mobilitat en rojo (no operativa). Pues nada, suma y sigue.
Si lo pensamos, leyendo este hilo te das cuenta de que esto es como la política. Los partidarios de la tecnología están encantados y están lanzando publicidad electoral a la primera de cambio, y los anti tecnología se comportan con ellos como haría un partido de oposición con un gobierno, criticando todo lo que hacen los tecnológicos.
Miedo me da cuando se acabe la tarjeta de cartón (que por cierto, nadie ha dicho aún cuándo se acaba).
Creo que mucho llenarse la boca con la T Mobilitat y va a pasar como en Madrid: cuando sólo puedas comprar la T Mobilitat sí o sí habrá problemas por un tubo.
Mi caso es un clarísimo ejemplo:
Diariamente tengo que usar, por el orden indicado, las siguientes líneas:
S2 de FGC.
S1 de FGC.
V7 de TMB bus.
R3/R4 de Rodalies RENFE,
O en su defecto,
L5 de Metro TMB
+L1 de Metro TMB.
A2 de Sarbus dirección Badia
(O en su defecto A1 de Sarbus)
B2 de Sarbus dirección Sabadell.
Con semejante popurrí puedo diariamente ver lo que funciona y lo que no funciona. Y a estas alturas, he visto máquinas en rojo y máquinas en azul (tengo entendido que el borde luminoso azul no es máquina en funcionamiento, correcto? En funcionamiento es en verde solamente.) Por ver, puntualmente hasta he visto salidas de los tornos de Sants con la plaça de T Mobilitat en rojo (no operativa). Pues nada, suma y sigue.
Si lo pensamos, leyendo este hilo te das cuenta de que esto es como la política. Los partidarios de la tecnología están encantados y están lanzando publicidad electoral a la primera de cambio, y los anti tecnología se comportan con ellos como haría un partido de oposición con un gobierno, criticando todo lo que hacen los tecnológicos.

Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Creo que es obvio que el billete actual en soporte papel no se eliminará hasta que esté completamente implementada la T-Mobilitat en todos los operadores.França451 ha escrit: ↑Dijous 13/10/2022 12:03Van más lentos que el caballo del malo.
Miedo me da cuando se acabe la tarjeta de cartón (que por cierto, nadie ha dicho aún cuándo se acaba).
Creo que mucho llenarse la boca con la T Mobilitat y va a pasar como en Madrid: cuando sólo puedas comprar la T Mobilitat sí o sí habrá problemas por un tubo.
Mi caso es un clarísimo ejemplo:
Diariamente tengo que usar, por el orden indicado, las siguientes líneas:
S2 de FGC.
S1 de FGC.
V7 de TMB bus.
R3/R4 de Rodalies RENFE,
O en su defecto,
L5 de Metro TMB
+L1 de Metro TMB.
A2 de Sarbus dirección Badia
(O en su defecto A1 de Sarbus)
B2 de Sarbus dirección Sabadell.
Con semejante popurrí puedo diariamente ver lo que funciona y lo que no funciona. Y a estas alturas, he visto máquinas en rojo y máquinas en azul (tengo entendido que el borde luminoso azul no es máquina en funcionamiento, correcto? En funcionamiento es en verde solamente.) Por ver, puntualmente hasta he visto salidas de los tornos de Sants con la plaça de T Mobilitat en rojo (no operativa). Pues nada, suma y sigue.
Si lo pensamos, leyendo este hilo te das cuenta de que esto es como la política. Los partidarios de la tecnología están encantados y están lanzando publicidad electoral a la primera de cambio, y los anti tecnología se comportan con ellos como haría un partido de oposición con un gobierno, criticando todo lo que hacen los tecnológicos.![]()
Si la validadora tiene el borde azulado, es que esta en funcionamiento. Cuando está en rojo es cuando no funciona. En verde se pone para indicar que la validación ha sido correcta.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Casi, blanco es una máquina de validar y azul es el modo de consulta.
Aquest dimarts he agafat la C10 (BCN La Pau - Mataró), però segons la T-Mobilitat he validat a la 565 Sant Celoni-Vallgorguina



- Fitxers adjunts
-
- Screenshot_2022-11-30-19-46-27-2.png (28.07 KiB) Visualitzat 1060 cops
-
- Screenshot_2022-11-30-19-45-52-1.png (18 KiB) Visualitzat 1060 cops
Salvem l'Estació de França!
-
- N2
- Entrades: 14
- Ubicació: Cornellà de Llobregat
- Contacta:
Tranquil, a mi em passa el mateix, fa uns dies la vaig validar a la 72 de PLANA (Sitges-Vilanova) i em deia que estava a una línia de Callela a Lloret de Mar
crec que totes les empreses tindrien que revisar-ho abans de posar-les en servei, però bueno... Adjunto foto dels moviments per a que ho veieu:

-
- N4
- Entrades: 50
- Ubicació: Terrassa

Espero que es tracti d'un error puntual, perquè el meu mòbil és massa antic i no permet instal·lar l'aplicació. Per tant, ara mateix no puc gestionar nous títols. Sort que encara em queden viatges per validar, però espero que no duri massa l'error.
Realment els dissenyadors web (no eren els d'Indra?) haurien de rebre un sonor aplaudiment, per haver trigat sis anys a crear aquest web tan funcional i intuïtiu. És broma; evidentment el devien fer uns quants desenvolupadors júnior en tres setmanes quan es va confirmar la pròrroga número 13 del contracte de desplegament de la T-Mobilitat, quan faltaven quinze dies per a l'inici del projecte.
Edito: finalment he pogut accedir al web, però només a través del navegador del mòbil, no amb l'ordinador de sobretaula.
Edito 2: ja està operatiu el web a través de l'ordinador de sobretaula.
geekest_cat l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 25/01/2023 17:20, en total s’ha editat 3 vegades.
La T-mobilitat incorpora més de 170 línies de bus urbà i interurbà de Sagalés
https://www.atm.cat/ca/w/np_la-t-mobili ... -barcelona
- Empresa Sagalés (Vallès Oriental i Moianès)
- Cingles Bus (Maresme Central i Baix Montseny)
- CRA La Hispania (Baix Vallès i Baix Maresme)
- Ferrocarriles y Transportes (eix de Caldes)
- Manresa Bus (urbans de Manresa)
- 17 Bages Bus (Bages i Berguedà)
- TransGran (conurbació de Granollers)
https://www.atm.cat/ca/w/np_la-t-mobili ... -barcelona
Salvem l'Estació de França!