TMB Digital

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

TMB Digital

Entrada Autor: wefer » Divendres 28/03/2014 10:22

TMB ha escrit:Noves eines digitals per informar i atendre millor els viatgers

La campanya "TMB Digital. La informació viatja amb tu", que comença aquesta setmana, subratlla els avenços en informació i atenció al ciutadà que suposen les noves tecnologies aplicades al transport públic.
Oriol Pàmies / 27.03.14 - 13:04h

Tenim nova aplicació personalitzable, la TMB App, i tenim informació d'alteracions al web i al web mòbil en temps real: aquesta setmana s'han estrenat diverses eines digitals per facilitar l'ús intensiu del transport públic, eines que pel president de la companyia, Joaquim Forn, són "un clar exemple d'una constant en la gestió de TMB, l'aposta per l'ús de la tecnologia posada al servei de les persones". "Això és realment el que volem i el que ens ha permès fer un salt qualitatiu important en el servei que donem a la ciutadania", ha subratllat en l'acte de presentació d'aquestes eines, en el marc del projecte TMB Digital.
Seguir llegint:
http://horapunta.tmb.cat/seccio/actuali ... r-viatgers



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 28/03/2014 10:26

Personalment he instal·lat la nova aplicació TMBApp al mòbil, i m'ha sorprès negativament ja que demana que em registri donant el correu electrònic simplement per poder-la utilitzar.
Una cosa és que tinguem l'opció de registrar-nos per crear les nostres alertes o el que sigui, però haver de fer-ho simplement per entrar em sembla totalment absurd.

Personalment no m'he registrat, o sigui que no he pogut provar res de nou. He passat de tenir una aplicació que funcionava a estones (l'anterior TMB Virtual) a tenir-ne una que no em deixa entrar. Genial :roll:



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 28/03/2014 11:58

No et perds gran cosa... Ara, no està malament... Jo hi he entrat perquè estic inscrit al JoTMBé.

Quan pugui faré un petit escrit explicant com funciona.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 28/03/2014 23:04

Si funciona igual que el twitter de TMB, deixarà de funcionar a les 8 de la nit i els caps de setamana? :x


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 22/04/2014 15:24

Relacionat amb la publicitat de TMB Digital, no sé si algú més s'ha fixat, però fa uns dies al bus, veia des de lluny els fullets d'aquest servei als dispensadors de metacrilat al costat d'una porta de sortida, i francament, pensava que era l'anunci d'algun festival de cinema de terror, al sortir la cara d'una noia de vermell, semblava com si fos sang fins que no el veus de prop i resulta que és mitja cara pixelada. Però no podien haver escollit un altre color?? A algú més li dóna aquesta impressió?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 22/04/2014 16:04

Devia triar-la el mateix que va dissenyar el nou logo o logos de TMB/NXB, aquell que insereix trames Cerdà dins de les lletres, i que s'extrapola als títols dels tríptics (aquest any també als del fulletó de la sortida del Tren Històric), de manera que et fa la impressió d'estar perdent la vista quan els llegeixes.

Vaja, inversions en disseny per bírries de resultats.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 22/04/2014 16:50

Fran-Ikarus ha escrit:Vaja, inversions en disseny per bírries de resultats.
El resultat importa ben poc. En canvi, deu ser força més interessant comparar els cognoms que hi ha darrere les empreses responsables d'aquests dissenys amb els dels alts càrrecs de TMB i/o l'Ajuntament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 22/04/2014 22:48

Guigui ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Vaja, inversions en disseny per bírries de resultats.
El resultat importa ben poc. En canvi, deu ser força més interessant comparar els cognoms que hi ha darrere les empreses responsables d'aquests dissenys amb els dels alts càrrecs de TMB i/o l'Ajuntament.
:plas :plas :plas

Como decía Cantinflas: "Ahí esta el detalle!"



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/04/2014 8:36

Ok, però l'anunci en si l,ha visc algú?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 23/04/2014 19:37

Jo he vist publicitat a l'autobús, a l'exterior, amb vinils. Ara bé, anava pendent d'altres coses i només m'he fixat en que posava "TMB Digital". Això de la cara pixel·lada, ho he vist en algun lloc i coincideixo amb tu, Metring: de lluny, fa por.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimecres 30/04/2014 13:24

Imatge :o



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 30/04/2014 13:52

uriol108 ha escrit:Imatge :o
Jo crec que això té pinta de ser un missatge subliminal molt cruel. :suar

Si sembla que té un ull perforat i la sang esquitxa!



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Divendres 30/11/2018 20:53

La nova versió de l'APP TMBApp permetrà comprar bitllets a partir de dilluns 3 de desembre de 2018 :
L’app de TMB estrena noves funcionalitats
La propera setmana surt la nova versió de la TMB app, amb la qual es poden comprar títols de viatge, guardar les dades per a futures compres i consultar l’historial de compres de títols. A més disposa d’un programa de punts per aconseguir recompenses exclusives.

Imatge

Redacció / 23.11.18 - 08:41h
El procés de compra és molt senzill. Primer és necessari tenir descarregada l’aplicació, després triar el títol que es desitja comprar i finalment pagar. L’app facilita un codi que és necessari per anar a les màquines DA i poder retirar el títol.

Els usuaris que ho desitgin podran sol·licitar una factura de les seves compres o la devolució. El procés es podrà començar en el mateix moment de completar la compra o a posteriori, seleccionant la compra realitzada.

Al principi amb l’app es podran comprar títols de viatge com el bitllet senzill, la T-10, la T-50/30 o la T-70/30, i més endavant s’hi incorporaran la resta. En cada transacció l’usuari només podrà comprar un tipus de títol, amb una limitació de fins a 5 unitats de compra per a títols no personalitzats i d’1 unitat per als títols personalitzats.

Una altra de les noves funcionalitats que incorpora la TMB App és el programa de punts JoTMBé. Mitjançant petites accions quotidianes, com: configurar línies, parades i estacions de bus i metro com a favorites, comprar bitllets integrats i abonaments pel transport públic a través de la TMB App, i participar en enquestes; els usuaris del JoTMBé aniran acumulant punts que els permetran saltar de nivell.

Els usuaris més actius incrementaran de nivell i podran arribar a un nivell superior (sent el 4 el nivell màxim superior). Quant major sigui el nivell, els usuaris del JoTMBé podran optar a millors recompenses i tindran una major probabilitat de guanyar-les.
https://gentmb.tmb.cat/seccio/actualita ... nalitats-0



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dissabte 01/12/2018 13:09

TMB ha escrit:Una altra de les noves funcionalitats que incorpora la TMB App és el programa de punts JoTMBé. Mitjançant petites accions quotidianes, com: configurar línies, parades i estacions de bus i metro com a favorites, comprar bitllets integrats i abonaments pel transport públic a través de la TMB App, i participar en enquestes; els usuaris del JoTMBé aniran acumulant punts que els permetran saltar de nivell.

Els usuaris més actius incrementaran de nivell i podran arribar a un nivell superior (sent el 4 el nivell màxim superior). Quant major sigui el nivell, els usuaris del JoTMBé podran optar a millors recompenses i tindran una major probabilitat de guanyar-les.
I què permetran aquests punts? Ja veurem si ho poden fer, perquè justament a Renfe al seu programa de fideltizació "+renfe" no es poden acumular punts per als títols ATM (cosa que sí es pot amb l'Abonament Mensual i Trimestral de rodalia i regionals)...



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dissabte 01/12/2018 13:24

Veig que hi ha preestrenes a cine i teatre. Pero per quasi be tot has de tenir nivell 4 i jo tinc nivell 2 només...

https://www.tmb.cat/ca/jotmbe/programa- ... ecompenses



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 01/12/2018 14:15

Si l'app continua obligant-te a fer els viacrucis per a treure títols de família nombrosa, que vagin desant el bombo publicitari.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dissabte 01/12/2018 14:44

Guigui ha escrit:Si l'app continua obligant-te a fer els viacrucis per a treure títols de família nombrosa, que vagin desant el bombo publicitari.
Això és cosa de l'ATM, que vol que es venguin només a punts de venda presencial.



França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimecres 27/03/2019 10:37

Buenos días.

Tengo el siguiente problema:

En mi móvil tengo instalada desde tiempos de maricastaña la aplicación TMB, y de hecho tengo con ello una cuenta en TMB. Parece ser que desde enero de 2019 más o menos (a grosso modo, no puedo decirlo con exactitud), no me actualiza información de líneas de bus y metro (el 191 sigue llegando a Hospital Sant Pau y la estación Provençana de L10 no sale), por poner dos ejemplos, y en lo referente a añadir líneas a favoritos, más o menos desde enero de 2019 no me deja agregar líneas.

Desconozco qué versión de la aplicación tengo. Mi móvil es un Samsung mini S2 con android 4.2, o algo así. Sé que es android 4, desconozco el pico.

Por otro lado, hoy acabo de descubrir eso del programa de puntos, cosa que también desconocía y me he estado informando acerca de ello.

Imagino que respecto a la aplicación, TMB ha dejado de dar soporte a los sistemas android de versión 4.

Lo único bueno es que mantuvieron el soporte en la última fase de implantación de líneas y me salieron las 5 nuevas.

Alguien podría aclararme este aspecto?

PD. en la pestaña de alertas, curiosamente me siguen llegando las nuevas alertas, pero de las líneas que tenía seleccionadas a principios de 2019.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 27/03/2019 14:15

Yo tengo un Android versión 4 y tengo estos problemas también con otro tipo de programas.



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Divendres 29/03/2019 14:04

Has probado de actualizar la aplicacion en la Play Store ?



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”