2005-2015: 10 anys del FTC

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

2005-2015: 10 anys del FTC

Entrada Autor: metring » Diumenge 11/01/2015 18:23

Inaugurem els actes de celebració de la primera dècada del Fòrum del Transport Català! :D )))3

En aquest fil parlarem al llarg d'aquest any de com es va idear el Fòrum, qui vulgui parlar d'alguna experiència relacionada amb aquest també ho pot fer, de com us va canviar la vida :) ... En resum, aquí també teniu espai que serveix de llibre de visites.

Recordeu els usuaris del principi? Era el fòrum de la pàgina de Wefer, quan es va "independitzar", les trobades...?

Quan tinguem novetats sobre l'aniversari, us les farem saber aquí mateix. Gaudiu-ne! ;)



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 11/01/2015 18:25

Enhorabona!!! :victoria 10 anys no són pocs, no, per a un fòrum.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Diumenge 11/01/2015 18:34

Eii, moltes felicitats!!! Jo us conec des de fa moolt, diria que des de 2007 o 2008, pero fins ara no m'he registrat de forma "seriosa", per dir-ho d'alguna manera. :D

Enhorabona, i a per la segona dècada!!!


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 11/01/2015 21:36

Com a usuari veterà del FTC (des del 2006 seguint-vos), us dono l'enhorabona i moltes felicitats per aquests 10 anys, i esperem que en siguin molts més.

Moltes felicitats!!



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 11/01/2015 22:12

Felicitats a tothom!!! :ok :ok :ok



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 11/01/2015 22:18

Per cert, què fareu quan es registri l'usuari nº 1000 del Fòrum?

O quan arribeu al missatge nº 200000?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 11/01/2015 23:15

Aquí va un regal avançat per part meva:

Imatge



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 12/01/2015 1:05

Enhorabona a tots per aquests 10 anys, sobretot als administradors que ho feu possible, i perquè en siguin molts més!!!!!


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 12/01/2015 1:22

Felicitats per aquests 10 anys. Me n'alegro de formar-ne part, almenys, dels tres últims (porto quasi tres anys a l'FTC). El millor de tot, el que s'aprèn, i sobretot els consells i indicacions de la gent que més en sap. I, com no, els tocs d'atenció quan vaig començar; encara en guardo els MPs! A més, recordo durant les darreries de 2011, que de vegades us trobava cercant coses a Google, i m'aturava a veure les signatures dels usuaris...

Per últim, comentar que a http://web.archive.org/ (una web que és com la màquina del temps del Doraemon) es pot consultar l'FTC tal i com era abans, i la seva evolució.

<?php get_fun() <!-- mode xist -->
<p>Per cert, per independitzar el fòrum de la web d'en Wefer vau fer un referèndum, una consulta popular no referendària, vau fer unes plebiscitàries amb els servidors candidats...? :roll: :D </p>
?>


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 12/01/2015 10:04

Felicitats!!!

Sembla que jo vaig ser dels primers a registrar-se tot i que ara no me'n recordo com vaig arribar fins aquí. :P



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 12/01/2015 15:49

Pues felicidades múltiples a todos, yo soy de mayo del 2005. Cuánto tiempo ya ¡¡
Un placer y un gusto , aunque ahora no pueda aportar mucho por cuestiones laborales/familiares.

Recuerdo que por 2005 alternaba estudios y trabajo y podía aportar más, ahora es más difícil.

Lo dicho Felicidades a los que fueron, son y serán partícipes en este foro.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 12/01/2015 18:58

caram, com passa el temps! felicitats a tots els que tireu això endavant


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dilluns 12/01/2015 22:13

En veure aquest fil m'he demanat en quina data jo m'havia donat d'alta al fòrum, i he mirat el meu perfil per veure què hi deia. Que fort: 14 de maig del 2005. Resulta que en uns mesos farà 10 anys que de tant en tant entro per aquí. :o :o :o 10 anys! Pero qué fuerte me parece todo.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 13/01/2015 0:18

Jo també sóc de maig del 2005!, tot i que, pel que veig, vaig trigar gairebé tres setmanes en donar-me d'alta, i no recordo per què diantre!

En la època pre-FTC freqüentava els fòrums catalano-transportils de Melodysoft, no només el d'en Wefer sinó el d'Autobusos de Barcelona (que encara hi continua!) i el de la PTP. No pocs dels foraires d'uns o d'altres (parlo d'usuaris no registrats, ja que Melodysoft no té sistema de registre, i un dia pots posar el teu nom en un missatge, i l'endemà Rita la Cantaora en un altre) vam entrar aquí quan es va crear (o a les poques setmanes, com jo...). Alguns hi continuem i d'altres no, com tot a la vida.

Juntament amb aquest grup de foraires "melodysofters", el FTC va heretar les parrafades del Santfeliuenc :) (per cert, algú recorda com es deia aquell foraire de la PTP-Melodysoft amb qui sempre se les tenia?).

EDITO: Com que n'havíem parlat aquí fa anys...:
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 4&start=20

ho he pogut trobar :D
Mortadel·lo ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:
Mortadel·lo ha escrit:oh, aquells dies l'antic fòrum de la ptp...què joves que erem :x
On diantre deu parar l'Eduard F? Aquelles mítiques trifulques amb el Santfeliuenc i l'Ecomobisostrans, "cada loco con su tema"... :)
i què dir dels bidons d'aigua... :cop

o quan algú va penjar els plànols de gaudí???


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 13/01/2015 8:39

Ei felicitats fòrum!!! Jaja jo tambe soc dels primers, vinc del fòrum de la PTP!!! Com a anècdota diré que com que en aquella època no tenia internet a casa i a Vilada no hi havia cap ordinador públic em tocava anar fins a Berga a connectar-me, aixi que entrava poc i no m'enterava d'algunes coses, i no se per què em pensava que aquest fòrum era també de la PTP que l'estava renovant, i una vegada algú va fer una pregunta que ja estava al de la PTP i jo la vaig copiar allà i la vaig respondre, i despres aqui li poso: "Ja ho he respost al fòrum antic, aixi no ho tenim per duplicat", i un enllaç. La questió es que alguns no sabien de que anava aixo del "fòrum antic" i es van fer un bon lio! :)



davida
N9
N9
Entrades: 1791
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 13/01/2015 11:17

Recordo un dia de gener del 2005 que amb Wefer i mes gent vam fer un viatge Barcelona Barcelona via Cerbere, Toulouse, La Tor. En Wefer ens va dir que volia obrir un nou forum. Una foto de la ocasió quan anavem en un Z2 de Toulouse a La Tor

Imatge
davida l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 13/01/2015 12:01, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 13/01/2015 11:45

Molt bona foto! És històrica!!! :plas



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 13/01/2015 18:12

M'agrada l'ambient que presenta la foto! :plas



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 27/01/2015 16:40

Si no m'equivoco, aquesta va ser la primera trobada propiciada pel fòrum (anar a veure i utilitzar un "autobús fantasma"):

http://transport.cat/viewtopic.php?f=13&t=48


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 27/01/2015 20:01

Simptomàtic el cas de persona que no surt a la foto perquè la feia.

I porto més temps fora que dins, ara que he buscat quan se'm van donar vacances. Una llàstima aquell estiu de 2008.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”