El nuevo ayuntamiento de BCN y el transporte público

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 01/06/2015 15:20

victorcasta ha escrit:No. La rondas son principalmente vías de paso y circunvalación, nadie las usa para ir de una entrada hasta la siguiente salida, en cambio entre el cementerio de Montjuïc y la avenida Paral.lel solo puedes ir por la ronda porque no hay ninguna calle para el tráfico local a menos que vayas por Pl. Espanya o subas por Montjuïc.
¿Que tráfico local si no hay casi nada ahí más que el cementerio y cuatro instalaciones industriales?
Aparte, si realmente hay tanto tráfico local sería más eficaz hacer desaparecer este con una alternativa sostenible, que no poniendo más carriles y fomentándolo. Puedes poner otro carril para que hayan tres, y entonces habrá más gente que querrá pasar por ahí en el coche y se hará el mismo tráfico. No pareces haber pensado ni cinco minutos que justamente muchos evitan ese tramo de la ronda litoral por las constantes retenciones, y que si lo amplias toda esa gente decidirán meterse por ahí.
victorcasta ha escrit:Esto, que no tenga arcenes, y que justo en ese punto se pase de 3 a 2, hacen que esa zona tenga retenciones cada día. Por lo tanto, no se trata de ampliar carriles porque sí, se trata de segregar tráfico, y de paso adecentar un poco esa zona porque da auténtica pena de verlo.
Lo de los arcenes vale, pero esto de "no se trata de ampliar carriles porque si" me ha hecho reírme a carcajadas. ¿Cuando exactamente se ha tratado de ampliar carriles porque sí? Siempre es cosa de o segregar tráfico, u ofrecer circunvalaciones, o eliminar cuellos de botella... Alguna excusa siempre hay para ampliar las vialidades, porque siempre habrá tráfico. Si tu argumento es que hay tráfico, ya puedes ir proyectando un segundo y tercer piso a las rondas y las principales avenidas, porque no importa cuantos carriles le pongas, seguirá habiendo tráfico. Como lo hay en los tramos de ronda de tres carriles. Como lo hay en la Gran Via. Y en la Diagonal. Y que no se redució en nada cuando se hicieron las rondas.

De hecho, hay estudios de casos donde la ampliación en un carril de alguna vialidad acabó por empeorar el tráfico. A veces hay que tener la visión de que no porque parezca que el sol sale y se pone sea éste que se mueva alrededor nuestro ;)


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

tituscat
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: tituscat » Dilluns 01/06/2015 16:10

:nono Don Ramon, que no entenguis com va la política també em fa riure molt. Ara resulta que les formacions polítiques respecten el que diu el seu programa polític :) Com has dit
No me parece muy serio debatir sobre lo que "creemos", sin fundamento alguno. Yo lo que veo es que BeC, ERC, PSC y CUP estan claramente en favor del tranvía de la Diagonal, por lo cual es perfectamente factible que se apruebe el tranvía por la Diagonal en el pleno municipal
L'altra argument que també m'ha agradat molt és el de classes socials. Realment us creieu que hi ha moltes diferències entre un quillo enamorat de su motuki o un pijo estúpid amb el seu Prius. El problema no és de classes, és de mentalitat. A la gent se li ha menjat el tarró durant els últims 40 anys que el vehicle privat és símbol de progres social i estatus i ara resulta que de cop hi volta, per haver guanyat la colau amb un programa centrat amb la seva plataforma política prèvia, la PAH,bàsicament social,i amb 11 regidors, ho arriscarà tot i aconseguirà que CUP, ERC i PSC és mullin per fer el tramvia per la diagonal.

El que dic és que cal ser realista, cada cop menys Barcelonins és poden permetre el vehicle privat, una nova generació acostumada a caminar, les bicis i el TP està pujant i és qüestió de una o dos legislatures que és construeixi el tramvia. Insisteixo amb això, perquè crec que sinó s'ha construït la unió encara, és culpa la precipitació d'alguns ben intencionats ciutadans, que van llençar el referèndum sense els suports necessaris.

Don Pepe :cari no t'enfadis tant i canvia d'avatar que fa molta por :x



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 01/06/2015 16:24

Don Ramón ha escrit:¿Que tráfico local si no hay casi nada ahí más que el cementerio y cuatro instalaciones industriales?
Aparte, si realmente hay tanto tráfico local sería más eficaz hacer desaparecer este con una alternativa sostenible, que no poniendo más carriles y fomentándolo. Puedes poner otro carril para que hayan tres, y entonces habrá más gente que querrá pasar por ahí en el coche y se hará el mismo tráfico. No pareces haber pensado ni cinco minutos que justamente muchos evitan ese tramo de la ronda litoral por las constantes retenciones, y que si lo amplias toda esa gente decidirán meterse por ahí.
Con este comentario queda claro que no tienes ni puñetera idea de lo que hay detrás de Montjuïc y que ir ahí debe ser más o menos como una excursión exótica. Es gracioso llamarle a la Zona Franca (polígono y barrio) "el cementerio y cuatro instalaciones industriales" cuando es el punto con más industria concentrada del área metropolitana, igual que menospreciar a los 35.000 habitantes que viven detrás de la montaña y que SOLO pueden ir hacia el centro de la ciudad o por la Gran Vía o por la Ronda Litoral. Y para acabar, para afirmar que muchos evitan ese tramo de la ronda litoral por las constantes retenciones, quieres decir que usan otra vía, y me gustaría saber cuál, más que nada para usarla, porque yo sólo conozco la ronda litoral y la Gran Via.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 01/06/2015 16:28

tituscat ha escrit::nono Don Ramon, que no entenguis com va la política també em fa riure molt. Ara resulta que les formacions polítiques respecten el que diu el seu programa polític :) Com has dit
No me parece muy serio debatir sobre lo que "creemos", sin fundamento alguno. Yo lo que veo es que BeC, ERC, PSC y CUP estan claramente en favor del tranvía de la Diagonal, por lo cual es perfectamente factible que se apruebe el tranvía por la Diagonal en el pleno municipal
La palabra "factible" sí la ubicas? Significa que algo es POSIBLE de hacer. Hay una razón por la que puse eso y no "probable" o "seguro" ;)
tituscat ha escrit:L'altra argument que també m'ha agradat molt és el de classes socials. Realment us creieu que hi ha moltes diferències entre un quillo enamorat de su motuki o un pijo estúpid amb el seu Prius.
La ama de casa con un crío va a ir en una motuki? El abuelo de 80 años? Lo dudo. En cambio en coche sí, pero si para ese no tienes dinero no tienes muchas más opciones que el transporte público. Y no sé si eres consciente con lo envejecida que es la población en Barcelona, es bastante más interesante la demográfica de 40 para arriba, que no los jovencitos que sin problemas pueden tomar una moto (con lo que tampoco quiero decir que no haya que apuntar a los jóvenes en materia de TP, claro esta.)
tituscat ha escrit:El problema no és de classes, és de mentalitat. A la gent se li ha menjat el tarró durant els últims 40 anys que el vehicle privat és símbol de progres social i estatus i ara resulta que de cop hi volta, per haver guanyat la colau amb un programa centrat amb la seva plataforma política prèvia, la PAH,bàsicament social,i amb 11 regidors, ho arriscarà tot i aconseguirà que CUP, ERC i PSC és mullin per fer el tramvia per la diagonal. .
Vale, pero entonces por qué lo pondrían eso en su programa? Ya se había dicho antes, el proponer la obra es lo problemático, no hacerla, porque una vez hecha el odio que recibes se compensará por el aprecio al tranvía por parte de otros. En cambio si solo lo propones sin intención de mojarte, te echas encima a los que les da rabia el tranvía, pero no recoges el aprecio de los que lo valoran. Sería de tontos decir que estas a favor del tranvía y no hacerlo, para eso haces un Carina Mejías y dices que "dependerá de los estudios técnicos", como si no los hubiera ya. Tal vez tengas razón y se quede en nada, pero yo creo que si lo han puesto en el programa, no era porque fuera un gran cebo para votos (como sí lo es el Metro por ejemplo).
tituscat ha escrit:El que dic és que cal ser realista, cada cop menys Barcelonins és poden permetre el vehicle privat, una nova generació acostumada a caminar, les bicis i el TP està pujant i és qüestió de una o dos legislatures que és construeixi el tramvia. Insisteixo amb això, perquè crec que sinó s'ha construït la unió encara, és culpa la precipitació d'alguns ben intencionats ciutadans, que van llençar el referèndum sense els suports necessaris.
"Hay necesidad de transporte público, esperemos 10 años para hacerlo!"
tituscat ha escrit:Don Pepe :cari no t'enfadis tant i canvia d'avatar que fa molta por :x
Mejor así?
Imatge


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

tituscat
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: tituscat » Dilluns 01/06/2015 16:50

Pepe no ser dogmàtics, punt. Tenim en marxa la NXB i la peatonalització de la ciutat, si posem massa pressió a la olla, petarà, i sortiran els reaccionaris. Crec que hi ha una estratègia per part dels tècnics del ajuntament, crec que és molt bona, perquè a diferència de tu, crec que entenen que els canvis han de venir sense tensions excessives. He anat alguna conferència d'urbanistes de l'ajuntament i tots contemplen el tramvia, el mateix projecte de les glories que va guanyar amb el mandat de CIU, contempla el tramvia.
https://youtu.be/NT0PlVSHp_o

Em vaig estar mirant el debat de TV3 i el tramvia va ser una menció de 10 segons de la Colau. El tema del tramvia és un tema molt perifèric al seu programa.

Per cert, la nova foto també acollona un munt :riure
tituscat l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 01/06/2015 17:02, en total s’ha editat 3 vegades.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 01/06/2015 16:52

La L9 (i en un futur pròxim) la L10, farien meravelles a Sarrià. No us podeu arribar a imaginar tot el que ajudaria aquell enllaç, en moltíssims aspectes com canvi de cotxe a tren per a gent del vallès que va cap a la Diagonal, Prat i Port i línies de tram i de metro. Espero que ho facin quan abans possible, en la meva opinió, segregaria el tram central de la L9 en tres trams. En cada extrem de Z. Universitària a Sarrià, i de La Sagrera a Guinardó o Lesseps i després el tram més central. Jo ho prioritzaria després d'obrir la L10 a la Zona Francac i de tenir en obres l'ampliació del Tram per la Diagonal (i si pogués ser, també altres línies).

Crec que no es va fer fins a Sarrià per que la tuneladora encara no hi ha arribat, i s'hauria de tornar a posar en marxa, van preferir posar diners en obrir les estacions acabades que eren (i són) un forat negre i deixar les inversions no tan necessàries per després. Si bé no m'agrada aquesta decisió, crec que és el millor que es podia fer amb la L9 fins que no hi hagin més diners. És una llàstima que aquesta obra tan útil estigui en aquest estat i amb aquesta imatge de que és una obra innecessària. :'(


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 01/06/2015 16:59

victorcasta ha escrit:Con este comentario queda claro que no tienes ni puñetera idea de lo que hay detrás de Montjuïc y que ir ahí debe ser más o menos como una excursión exótica. Es gracioso llamarle a la Zona Franca (polígono y barrio) "el cementerio y cuatro instalaciones industriales" cuando es el punto con más industria concentrada del área metropolitana,
La industria no tiene por qué generar mucho tráfico local, sobre todo si los trabajadores pueden acceder en transporte público, cosa que dentro del término municipal de Barcelona parece ser de requetecajón, no crees?
victorcasta ha escrit:igual que menospreciar a los 35.000 habitantes que viven detrás de la montaña y que SOLO pueden ir hacia el centro de la ciudad o por la Gran Vía o por la Ronda Litoral.
Perdona, el que los menosprecia eres tu. Todo lo que dices es que hay que meter más carriles en la ronda litoral, ¿y los que no pueden o no quieren ir en coche? Que se los coman los tiburones.
Yo lo que te decía es que en lugar de hacer unos carriles que sumarían muy poca capacidad, mejor sería dotar ese corredor de un transporte de gran capacidad, como la L2 del Metro que se podría hacer en superficie a partir del Morrot, o una ampliación del proyecto de llevar el tranvía a Drassanes.
Algo así debería de ser prioritario a la ampliación de la Ronda Litoral, y si con esa potente alternativa sigue habiendo tráfico, ya se podrá ver de ampliar la vialidad dado que sería probablemente mucho tráfico inevitable.
El error más tonto que se puede cometer es decir "hacemos la calle, y cuando ya no haya tráfico nos ocupamos del transporte público", porque entonces nunca paras de hacer más calles. Hay que empezar por el transporte público para ver como ayuda a reducir el tráfico, y después si eso se puede mirar de hacer más vialidades.


victorcasta ha escrit:Y para acabar, para afirmar que muchos evitan ese tramo de la ronda litoral por las constantes retenciones, quieres decir que usan otra vía, y me gustaría saber cuál, más que nada para usarla, porque yo sólo conozco la ronda litoral y la Gran Via.
¿De qué sirve mover el tráfico de una calle a otra? Ahora mismo mucha gente va por la Gran Via para evitar la Ronda Litoral. Si ahora metes otro carril en la Ronda Litoral, mucha gente pasará de la Gran Via a la Ronda Litoral, atrofiando de nuevo esa ampliación, mientras que la descongestión de la Gran Via generará un "efecto llamada" (técnicamente se llama "demanda inducida", google it!) que volverá a llenar la Gran Via de coches. Todo lo que se habrá conseguido ampliando la Ronda Litoral es que ésta vaya igual de atrofiada pero con un carril más, y la Gran Via siga igual que ahora. De la misma manera la Ronda de Dalt no solucionó el tráfico en la zona alta de la ciudad.
Como bien dices, hay muy pocos caminos, faltan más alternativas, y un carril más en la Ronda Litoral no solucionará nada, cuando no hay ningun servicio eficiente de transporte público para ese trayecto, cosa que la L10 tampoco terminará de solucionar.
Don Ramón l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 01/06/2015 17:19, en total s’ha editat 2 vegades.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 01/06/2015 17:01

tituscat ha escrit:Pepe no ser dogmàtics, punt. Tenim en marxa la NXB i la peatonalització de la ciutat, si posem massa pressió a la olla, petarà, i sortiran els reaccionaris. Crec que hi ha una estratègia per part dels tècnics del ajuntament, crec que és molt bona, perquè a diferència de tu, crec que entenen que els canvis han de venir sense tensions excessives. He anat alguna conferència d'urbanistes de l'ajuntament i tots contemplen el tramvia, el mateix projecte de les glories que va guanyar amb el mandat de CIU, contempla el tramvia.
https://youtu.be/NT0PlVSHp_o
Supongo que en toda Europa salvo en España son dogmáticos, entonces, porque se han hecho cosas bastante más radicales que dejar de ampliar un carril la Ronda.
Si dejar de hacer un miserable carril es ser dogmáticos.... entiendo perfectamente por qué Barcelona es de las ciudades más contaminadas de Europa, cuando lo tendría todo a favor de ser un paraíso para el transporte público.
Creo que lo que pasa es que molesta que alguien ofrezca argumentos razonados en contra de algo tan asumido como natural como lo es la priorización de las vialidades frente al transporte sostenible, y a falta de argumentos para rebatir los mios me acusas de dogmático, cuando todo lo que he dicho es que ya va bien dejar la Ronda Litoral tal como esta (ponerle arcenes si se pudiera de forma razonablemente sencilla) y que lo que habría que hacer para reducir el tráfico es dotar a ese corredor de una alternativa de transporte público (más allá de un bus que se quede atascado en el tráfico).
Seguramente hay gente que entienden de esto mejor que yo, por ejemplo los técnicos que llevan desde los años 60 demostrando que el tráfico se reduce limitando el espacio vial y "forzando" así a la gente a pasarse a alternativas que se hayan provisto, y que la ampliación de vialidades sólamente atrae más coches y tráfico.
tituscat ha escrit:Em vaig estar mirant el debat de TV3 i el tramvia va ser una menció de 10 segons de la Colau. El tema del tramvia és un tema molt perifèric al seu programa.
El "pla de xoc" para los primeros 100 días incluye la licitación del proyecto ejecutivo. No estas contestando a mi argumento. Explícame por qué un partido pondría el tranvía en su programa, por periférica que fuera la mención, si no piensa luego hacerlo. Por favor, explícamelo, porque no le veo ni la más mínima lógica.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

tituscat
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: tituscat » Dilluns 01/06/2015 17:16

Abans has fet servir el puede, podria, etc... El pla de xoc de 100 dies poden posar misa, tenen 11 regidors s'han de posar d'acord amb molta penya i amb 100 dies, en ple estiu... explica-m'ho tu, Don Ramon, com cony ho faries tu si tu fossis alcalde.

La mitat de funcionaris que han de dissenyar la licitació estaran amb jornades intensives o de vacances :plas puntet per la Colau. Podria haver dit en 200 dies o en un any, però no en 100 dies licitarà el tramvia per la diagonal; en Poker és diu tirar-se un farol i la llàstima és que no solament s'ha tirat un farol amb el tramvia.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 01/06/2015 17:21

tituscat ha escrit:Abans has fet servir el puede, podria, etc... El pla de xoc de 100 dies poden posar misa, tenen 11 regidors s'han de posar d'acord amb molta penya i amb 100 dies, en ple estiu... explica-m'ho tu, Don Ramon, com cony ho faries tu si tu fossis alcalde.
Yo no me he postulado a alcalde por alguna razón. No es mi deber hacer eso.
Como sea, sencillamente sería cosa de ponerse de acuerdo con ERC, PSC y CUP en aprobar que se licite el proyecto ejecutivo. No entiendo por qué hacer el tranvía tiene que ser más complicado que que CiU y PP se pongan de acuerdo para su reforma de la Diagonal, la única diferencia es que hay que ponerse de acuerdo con más partidos, pero que todos ellos llevaban ese punto en el programa (o lo mencionaron en campaña).
tituscat ha escrit:La mitat de funcionaris que han de dissenyar la licitació estaran amb jornades intensives o de vacances :plas puntet per la Colau. Podria haver dit en 200 dies o en un any, però no en 100 dies licitarà el tramvia per la diagonal; en Poker és diu tirar-se un farol i la llàstima és que no solament s'ha tirat un farol amb el tramvia.
Me parece ridículo acusar a alguien de haber fracasado antes de que siquiera haya empezado. Con alguien que no deja el beneficio de la duda no tiene caso discutir, porque está claro que el que habla desde el dogmatismo eres tu.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

tituscat
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: tituscat » Dilluns 01/06/2015 17:30

Lo de Morrot no és farà, però expliquem quanta pasta costaria fer un túnel que sortís al Morrot i viaducte al costat de Montjuïc? Per proposà pots proposar la lluna, la situació econòmica no esta per fer cobertures parcials de la Ronda, ni viaductes al costat del mar, ni Hòsties i a sobre tenint en compte, que no sembla que el transport públic sigui la prioritat de BEC.
El cop amb la realitat serà potent Don Ramon.

De les primeres prioritats d'aquesta dona és acontentar els funcionaris públics de Barcelona prometen augments de sou:
http://www.ara.cat/politica/Colau-millo ... 63262.html

Com tothom sap els funcionaris són els que ho estan passant pitjor aquesta crisis i és normal que la prioritat number one sigui solucionar els greus problemes que tenen.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 01/06/2015 17:36

tituscat ha escrit:Lo de Morrot no és farà, però expliquem quanta pasta costaria fer un túnel que sortís al Morrot i viaducte al costat de Montjuïc? Per proposà pots proposar la lluna
Aproximadamente 1km de túnel hasta el Morrot, y lo demás en superficie, no viaducto. Hay un espacio que ahora hay vías de tren, por ejemplo debajo de la Ronda Litoral, donde perfectamente se podría reservar un derecho de vía en superficie, y toda la zona alrededor ya esta dispuesta a que por ahí pasen vías, así que tampoco habrá que adaptar gran cosa, salvo lo que ya se hiciera de nueva urbanización a posteriori.
tituscat ha escrit:la situació econòmica no esta per fer cobertures parcials de la Ronda, ni viaductes al costat del mar, ni Hòsties i a sobre tenint en compte, que no sembla que el transport públic sigui la prioritat de BEC.
El cop amb la realitat serà potent Don Ramon.
Pues aquí tu golpe de realidad: Barcelona tiene un superávit anual de 200 millones de Euros.
Una cosa es que no haya dinero para la L9, que además depende de la GenCat, pero Barcelona tiene buena calderilla para proyectos de mediana envergadura, como lo podrían ser ampliaciones de tranvía, o una ampliación muy barata de Metro eminentemente en superficie. O coberturas de Rondas y ampliaciónd de la R. Litoral, claro. Todo cosa de prioridades.
tituscat ha escrit:De les primeres prioritats d'aquesta dona és acontentar els funcionaris públics de Barcelona prometen augments de sou:
http://www.ara.cat/politica/Colau-millo ... 63262.html

Com tothom sap els funcionaris són els que ho estan passant pitjor aquesta crisis i és normal que la prioritat number one sigui solucionar els greus problemes que tenen.
Acusar a los funcionarios de mamarrachos no es dogmatismo ni nada :riure
Por favor, supera esa envidia insana por una gente que ganan un sueldo del que en 2008 se reía la gente a carcajadas y les decían que eran tontos por estar de funcionarios y no meterse en la obra.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

tituscat
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: tituscat » Dilluns 01/06/2015 17:51

He treballat amb funcionaris i se el que és, no parlo amb desconeixement de causa( el funcionaris de la gene se que tenen sous molt més ajustats). Tenen sous per sobre la mitjana de la societat i feina de per vida. Una persona amb prioritats socials no trauria com a primeres mesures la millora de les condicions del funcionariat de Barcelona que estan molt per sobre la mitjana.

Respecta el Morrot, te preguntat pasta, no per on ficaries la línia.

Tenim 300 milions descomptant despeses corrents. Amb això podem prioritzar les ajudes socials, formació, promoció econòmica i alguna altra inversió en transport públic(res faraònic, com lo que proposes de la línia 2 o cobertures innecessaris). Per més que et pensis que és la ai carai! 300 milions d'euros no són res amb una ciutat de 1,6 milions d'habitants i no podem anar malgastant els cales, perquè et passi pel bolet.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 01/06/2015 18:43

Sincerament, l'ampliació de la L2 en superfície per allí com diu en Don Ramón, i després, que un de cada dos o tres trens acabessin a l'aeroport ja seria "la crême de la crême". Costaria bastants diners, SI, trauria cotxes, SI, milloraria molt la mobilitat de la Ronda Litoral, Gran Via i Zona Franca, SI, guanyaria molts viatgers al metro (L2 i altres amb enllaços) TAMBÉ.

Com que m'agrada, he fet el plànol de com podria ser l'extensió. Com podeu veure al plànol, una vegada superada la zona del Morrot, en la que serà si més no complicat posar-hi dues vies més, després ja poden anar fàcilment (en alguns trams en viaducte) fins a trobar-se amb la L10 i la L9, podent enllaçar amb les dues. Que en penseu? Jo veig molt útil aquesta extensió, i si a més es podessin posar alguns trens cap a la Zona Franca i cap a l'Aeroport seria molt més útil encara.

Per cert, he calculat amb el Google Maps i el túnel des de Paral·lel fins al Morrot serien uns 1000 metres si es fes amb curva.
extensió L2 pel morrot JPG.jpg
extensió L2 pel morrot JPG.jpg (202.8 KiB) Visualitzat 8224 cops


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 01/06/2015 19:56

tituscat ha escrit:He treballat amb funcionaris i se el que és, no parlo amb desconeixement de causa( el funcionaris de la gene se que tenen sous molt més ajustats). Tenen sous per sobre la mitjana de la societat i feina de per vida. Una persona amb prioritats socials no trauria com a primeres mesures la millora de les condicions del funcionariat de Barcelona que estan molt per sobre la mitjana.
Que estén por encima de la media no quiere decir que sean obligatoriamente sueldos adecuados para el tipo de trabajo, y vista la capacidad económica de Barcelona no parece justo excusarse en la crisis para justificar pagar menos de lo que pertocaría. Aparte el funcionariado es bastante interesante para que tire un poco del consumo, ya que por la seguridad laboral se pueden permitir gastar algo más que otra persona con el mismo sueldo pero menos seguridad.

Todo eso en la teoría, claro. No tengo conocimiento de causa y no sé cuanto ganan los funcionarios en Barcelona. Si realmente ganan unos sueldos en condiciones, te daré la razón.
tituscat ha escrit:Respecta el Morrot, te preguntat pasta, no per on ficaries la línia.
Bueno, pero es que tu hablabas de viaducto, y viaducto o no viaducto es el tipo de cosas que influye en el coste.
Respecto a la pasta, no te puedo dar cifras, pero hablaríamos de un km de tunel (en mina o a cielo abierto, tuneladora obviamente no), y 3,5 km en superficie aprovechando un antiguo derecho de vía de tren (de forma que la obra podría resultar bastante sencilla) hasta la confluencia con Pg. Zona Franca, con unas tres o cuatro estaciones nuevas. Creo que se hablaba de 300 millones para la ampliación de la L8, que eran como 2 o 3 km y todo en tunel, me atrevería a decir que esto costaría no más que esos 300 millones.
tituscat ha escrit:Tenim 300 milions descomptant despeses corrents. Amb això podem prioritzar les ajudes socials, formació, promoció econòmica i alguna altra inversió en transport públic(res faraònic, com lo que proposes de la línia 2 o cobertures innecessaris). Per més que et pensis que és la ai carai! 300 milions d'euros no són res amb una ciutat de 1,6 milions d'habitants i no podem anar malgastant els cales, perquè et passi pel bolet.
Nono, has entendido mal. Pagando los gastos corrientes, sobran 200 millones (el superávit) para inversiones varias, como reformas de calles, mejoras de transporte público, o nuevos conceptos de servicios sociales (algo que es deseable y de esperar con la nueva PAHlcaldesa ;) ). Obviamente no es plan de gastarte esos 200 millones en una sola obra y quedarte con las manos vacías, pero obras tipo tranvía por la Diagonal, o una prolongación barata de Metro podría ser viable si se hace por fases espaciadas sobre un par de años.

Lo que propongo de la L2 no tiene nada de faraónico, ahora va a resultar que un km de túnel para poder sumar 4,5 km de trayecto (3,5 km en superficie) es faraónico! :riure


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 01/06/2015 20:13

Una cosa que no entiendo es por qué tanta gente (en general, no me refiero al FTC) esta mostrando tal rabia y odio visceral hacia Ada Colau. Soy el primero que no le hizo ninguna gracia que Trias llegara a alcalde, pero quiero pensar que la falta de aprecio que yo pudiera haber tenido por él la tengo en función de sus actos y decisiones. Estas críticas descarnadas y patéticos augurios apocalípticas contra Ada Colau (encima viniendo de algunos personajes políticos que se decían víctimas de la "campaña del miedo" del estado Español contra la independencia) cuando aún ni siquiera es alcaldesa demuestran una clarísima falta de madurez democrática. :nono


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

tituscat
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: tituscat » Dilluns 01/06/2015 20:37

M'agrada votar candidatures clares, que se'ls hi vegin les intencions i Barcelona en Comú és un amalgama de voluntats que fa patir.

S'omple la boca de promeses com la moneda de Barcelona o el subsidi mínim, que no complirà i o no depèn d'ella, diu casta a tort i a dret i ve de la ma d'un partit que ha governat 30 anys Bcn i és el partit català més endeutat amb la Caixa.

La Colau ja dit que no esta en contra el procès i va votar Sí, sí http://www.ara.cat/politica/Barcelona_e ... 63547.html, però estaria bé que és posicionés més clarament a 3 mesos de les eleccions plebiscitaris.

Per tot això, em sembla un bluf, però mai se sap, si s'atreveix amb els bancs i planta cara a la Retaguardia, potser serà una bona alcalde.



Lluis
N6
N6
Entrades: 214
Ubicació: Sants Estació

Entrada Autor: Lluis » Dilluns 01/06/2015 20:50

I si bloquejem aquest post durant 100 dies? :tancat


"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 01/06/2015 20:58

Lluis ha escrit:I si bloquejem aquest post durant 100 dies? :tancat
No que d'aquí poc, entre les eleccions catalanes i les generals tindrem tema per dies! :) A més, ens agrada fer el compte enrere de 100 dies per a que compleixi la Colau la promesa del Tramvia! No, és broma, tranquils, no tinc cap predilecció per ningú, però m'encanta veure com els polítics (d'aquí o d'allà) no poden complir el que diuen, i si més no, sembla que aquesta serà uns d'elles. :twisted:


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 01/06/2015 21:35

bigcoaster ha escrit:
Lluis ha escrit:I si bloquejem aquest post durant 100 dies? :tancat
No que d'aquí poc, entre les eleccions catalanes i les generals tindrem tema per dies! :) A més, ens agrada fer el compte enrere de 100 dies per a que compleixi la Colau la promesa del Tramvia! No, és broma, tranquils, no tinc cap predilecció per ningú, però m'encanta veure com els polítics (d'aquí o d'allà) no poden complir el que diuen, i si més no, sembla que aquesta serà uns d'elles. :twisted:
Jo crec que la L9Sud estarà inagurada per les autonòmiques previstes per el 27-S :D
:topic


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”