¿Bisfenol als títols de transport tèrmics?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

¿Bisfenol als títols de transport tèrmics?

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 22/07/2020 0:19

Arrel de moltes notícies sobre lo altament nociu que es el bisfenol (exemples: 1 - 2 - 3), substància empleada en molts dels tickets tèrmics, em pregunto si els del transport també el tenen. Més que res, perquè si el tenen es qüestió de demanar que el retirin i torni a ser tinta com la d'abans, i d'un tipus que tampoc sigui tòxica, perquè de cada dia tocar-ho això es bioacumulatiu.
Fins fa poc reutilitzava les targetes com a boquilles pels porros però ante la duda de què porten millor no ho faig...
Algú en sap més d'aquest tema?



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimecres 22/07/2020 1:03

Potser em fico on no em demanen, però si fumes porros (o, més ben dit, si fumes, en general) el que menys t'hauria de preocupar és si la tinta dels títols és cancerígena... :cari


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 22/07/2020 15:34

davroca5 ha escrit:
Dimecres 22/07/2020 1:03
Potser em fico on no em demanen, però si fumes porros (o, més ben dit, si fumes, en general) el que menys t'hauria de preocupar és si la tinta dels títols és cancerígena... :cari
Poca broma, a les biblioteques van retirar els rotlles de tickets de les màquines d'autopréstec i els van canviar per uns altres sense bisfenol...



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 22/07/2020 15:54

davroca5 ha escrit:
Dimecres 22/07/2020 1:03
Potser em fico on no em demanen, però si fumes porros (o, més ben dit, si fumes, en general) el que menys t'hauria de preocupar és si la tinta dels títols és cancerígena... :cari
A veure, ja sabem que tot te la seva nocivitat, però ni de lluny es el mateix el fum de la herba, pura, sense tabac, que és com jo la fumo, que afegint-li segons quines substàncies que ni tant sols estan pensades per ser fumades, si el bisfenol ja es desaconsella per tocar, vet a saber com pot ser per fumar que es a molta més calor i aspirat de prop, jo per si de cas ja no les utilitzo per això!



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”