Serà capaç l'ATM?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Serà capaç l'ATM?

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 13/10/2006 17:43

de canviar el color i disseny de les targetes de cara al 2007?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 13/10/2006 18:04

Si el president es diguès Edmonson de cognom, potser sí..


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 13/10/2006 18:44

liniadelRipollés ha escrit:de canviar el color i disseny de les targetes de cara al 2007?
Hi ha algun motiu en especial pel que ho haurien de fer?
La veritat és que dubto que canviin res i que seguirem amb les targetes del mateix model per força temps, mal que em pesi. :(



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 13/10/2006 18:55

Aviat em respondran a això:

"Senyor,

desitjaria saber si l'ATM té previst modificar l'actual disseny de les targetes de transport de cara al nou tarifari del 2007.

Podria ser interessant aprofitar els suports per fer sèries de col.leccionista, insertar-hi publicitat, presumir de disseny...

Sincerament, el disseny de les actuals targetes el trobo ja superat i ensopit.

Rebeu una cordial salutació."




Trenscat ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:de canviar el color i disseny de les targetes de cara al 2007?
Hi ha algun motiu en especial pel que ho haurien de fer?
La veritat és que dubto que canviin res i que seguirem amb les targetes del mateix model per força temps, mal que em pesi. :(


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 13/10/2006 20:21

A mi m'agradava més quan feien les T-1, T-2, etc., d'un color diferent cada any, era més divertit, jo en tinc unes quantes, que anava guardant any rera any. I també, quan les van fer magnètiques, amb dibuixos variats. No crec que sigui difícil compatibilitzar creativitat amb pressupost.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 13/10/2006 20:22

metring ha escrit:A mi m'agradava més quan feien les T-1, T-2, etc., d'un color diferent cada any, era més divertit, jo en tinc unes quantes, que anava guardant any rera any. I també, quan les van fer magnètiques, amb dibuixos variats. No crec que sigui difícil compatibilitzar creativitat amb pressupost.
Doncs això mateix.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 13/10/2006 22:51

Hola:

No hi ha pressupost..... per aquestas cosas, es clar.

Pero per collonades panfletaires, deu n'hi do que hi ha caler llarg.

Com diu en Trenscat: "Quina rao hi ha per que ho facin?". Ja els hi va be.

Aixo si, pujaran les tarifes.... I l'usuari a baixar el cap i dir "Si Bwana", per un servei fastigos.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 14/10/2006 10:24

I com sempre, pugen les tarifes, pel damunt de l'IPC, i nosaltres, a aguantar!!!! >:(



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 14/10/2006 18:36

Hola:

No, tranquil. No hi haura un moviment social per protestar per aquestas pujadas bestials. Pero per collonades "anti-el-que-sigiui" (tranvia, soterrament de tal o cual cosa, treure un pas a nivell, etc.) anem depressa a montar una manifestacio, tallada de carrers cada dia (o un cop per semana en hora punta), etc.

Sal.lutacions:

Serie600



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 14/10/2006 23:29

Ara ja m'heu fet plorar... ara, recordo la C1 Linia Catalans, de color verd :'( I la T2 amb descomptes, i un dibuis devant :'(

Siusplau, ATM! canvía ja el punyetero bitllet! costa tant canvíar el disseny cada dos messos? i que cada màquina el reculli segons a mesura que s'esgoten?



carlesdesabadell
N1
N1
Entrades: 1
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: carlesdesabadell » Diumenge 15/10/2006 0:42

Seria possible tecnicament que a cada una de les diferents targes li possessin de quin any són? Jo faig servir el transport public de manera esporadica, com els bolets. Soc de Terrassa, ciutat on per baixar al centre des d'on visc en autobus es cosa de mitja hora.

Em faig sempre un gran lio intentant saber si la tarja que porto es de l'any actual o de l'anterior. Oi que sembla una tonteria? Doncs no ho es, perque se'm caduquen de no fer-les servir.

Una questio tecnica, si tinc una tarja de tres zones i baixo en una estacio despres de nomes dues zones. et deixa sortir la tarja?

Au gracies per llegir i fins una altra.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 15/10/2006 1:00

carlesdesabadell ha escrit:Seria possible tecnicament que a cada una de les diferents targes li possessin de quin any són? Jo faig servir el transport public de manera esporadica, com els bolets. Soc de Terrassa, ciutat on per baixar al centre des d'on visc en autobus es cosa de mitja hora.

Em faig sempre un gran lio intentant saber si la tarja que porto es de l'any actual o de l'anterior. Oi que sembla una tonteria? Doncs no ho es, perque se'm caduquen de no fer-les servir.

Una questio tecnica, si tinc una tarja de tres zones i baixo en una estacio despres de nomes dues zones. et deixa sortir la tarja?

Au gracies per llegir i fins una altra.
Les targes d'estanc s'indica de l'any al qual pertanyen.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 15/10/2006 4:18

carlesdesabadell ha escrit:Una questio tecnica, si tinc una tarja de tres zones i baixo en una estacio despres de nomes dues zones. et deixa sortir la tarja?
En un principi sí, t'ha de deixar sortir.

Per cert, si vius a Terrassa, perquè "deSabadell"? Curiositat només :)



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Diumenge 15/10/2006 13:17

Doncs jo una vegada vaig comprar un billet Sitges - Port Aventura d'anar i tornar. A l'anada vaig fer l'enllaç a St. Vicenç de Calders, però a la tornada vaig baixar a Vilanova per quedar-me allà, no per fer l'enllaç cap a Sitges, i les validadores de sortida no em van acceptar el billet. Sort de un de la RENFE que em va obrir una validadora, però si no hi hagués hagut ningú, no sé que hauria fet.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 15/10/2006 13:32

A mi em va passar quelcom semblant a Plaça Catalunya RENFE però per sortir massa depressa. Vaig entrar i validar la T-50-30, però com sempre corrent. Arribo a les andanes i degut a una incidencia els trens funcionen anormalment i les andanes de bot en bot al límit del col.lapse. Me'n torno cap a amunt i decideixo agafar el metro, pero la validadora de RENFE no em deixa sortir. Vaig cap al punt de Control i l'interventor em deixa sortir però em diu que la màquina ha interpretat que sortia per després tornar a entrar amb la mateixa T-50-30 :x :x :x



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 15/10/2006 14:02

Jo crec que no canvien el color per evitar comfusions. El verd l'associem als títols integrats. Si les fessin d'altres colors podrien dur a confusions o males interpretacions.

A mi ja m'està bé que siguin sempre verdes. Tot i que si q trobo a faltar col·leccionar T10 de colors per forrar la carpeta :D



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 15/10/2006 15:22

Hola,

Más le valdría a la ATM el preocuparse de otras cosas como realizar un mapa o distribución zonal como Dios manda, como también ocuparse de que ciertos trayectos no sean abusivos, de que las empresas no se pasen de la ralla, de hacer que cada operador cumpla unos mínimos establecidos, unos preceptos básicos, etc.

Fijáos si hay trabajo antes de cambiar los modelos y colores de las pegatinas, tarjetas, etc.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 15/10/2006 15:26

O ir detrás de Cercanías Renfe para que realice un servicio digno...Ahí si que hay trabajo, macho... :?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 15/10/2006 15:33

Hola,

Pues eso estoy diciendo en ese mensaje. Lo que pasa es que para hacer eso, primero tendremos que hacer entrar a RENFE por el rasero que pasa todo el mundo y que se adhiera y se haga miembro de la ATM, donde aún no está, con lo cual la tarifa integrada la aplica porque quiere, pero el resto de normativas que puedieran darse (y que no se dan) no tendría por qué aplicarlas, ya que no es miembro ni ha querido nunca serlo.

Ejemplo de actuación en este sentido: crear una regla que diga "cualquier operador que desee ofrecer servicios en el área metropolitana de BCN o que los ofrezca ya, ha de ser miembro de la ATM y cumplir sus reglamentaciones de transporte, calidad, etc. en cuanto a los transportes se refiere". Y una vez dicho esto, el que no se haga miembro, no puede ofrecer servicio. Tras esto, a obligar a RENFE y al resto a cumplir las normativas, que de las paradas y carencias del resto de empresas, que las hay, parece que no oimos nunca nada.

¿Qué haremos el día que ya no exista RENFE? ¿diremos entonces que las cosas buenas es porque somos los mejores y que las malas que haya en la empresa resultante son causa de la gestión anterior? porque eso ya sería para reirse a carcajadas.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Diumenge 15/10/2006 15:46

JaMiRo! ha escrit:O ir detrás de Cercanías Renfe para que realice un servicio digno...Ahí si que hay trabajo, macho... :?
Trabajo? o milagro?

De todos modos las tarjetas blancas de color verde ya aburren un poquito, no son diferentes las tarjetas de un día :D


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”