Webs de transports que informen malament.

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

lamentable pàgina de emt-amb

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 23/11/2006 16:19

No sé si l'heu consultat últimament o què però fa uns anys hi vaig entrar i ja ho vaig trobar lamentable però avui hi he tornat a entrar i continua igual!

No sé si sabeu a què em refereixo però m'explicaré: si entreu a http://www.emt-amb.com veureu un dibuix fet per algún nen de 10 anys que en principi serveix per orientar els usuaris. crec que si entra un estranger no trobarà res del que busqui i per fer pàgines cutres com aquesta que facin coses més senzilles i entenedores i ja està. No crec que hi hagi cap regió del món amb una pàgina més cutre que aquesta.

dew



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 23/11/2006 21:32

Quina casualitat!!!!!!! Tot just, avui mateix l'he mirat, després de temps de no fer-ho, i realment, trenca amb totes les normes d'usabilitat i accessibilitat, i perquè no dir-ho, de bon gust. Només falten, com a passatgers, uns quants "gallifantes", per decorar la web :twisted:



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 24/11/2006 0:32

El gallifante el mereix qui l´ha dissenyada...
Diria que és la portada d´una web per a nens i nenes que ajuda a trobar a Wally a l´estació més insospitada.
Ai, lo disseny!



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 24/11/2006 9:31

Doncs jo la trobo molt intuïtiva... :oops:


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 24/11/2006 9:51

Home, pel cantó de que, si cliques damunt d'un metro, surt info del metro...però no et diu quina!!!!! Però en el dibuix global, tens que anar passant el ratolí, a veure a on clicar o no, no costa tant posar uns rètols dient "informació de tal o pasqual". Home, per una pàgina tipus "Les tres bessones", didàctica, i per a que els nens s'introdueixin en el món de la informàtica, pos vale, però prou. Insisteixo, és xorra que te peich!!!



dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Entrada Autor: dgtxa » Divendres 24/11/2006 16:06

Aquesta web encara, que buscant, buscant té informació. La que és autènticament patètica és aquesta altra: http://www.atmgirona.cat/ On són els horaris? I el cercador de trajctes? A més, tota en flash. Nefast.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 12/07/2007 10:35

Començo amb la de l'Alsina Graells:

http://www.continental-auto.es/consulta ... ca&zona=CA

Si preguntes per anar de/a Castellar de n'Hug en cap moment et diu que es a la demanda. Per aquest motiu el company Gosol-Saldes es va quedar penjat a Castellar de n'Hug:

http://www.laptp.org/forum/index.php?showtopic=815

De fet ell ho va treure de la web de Gencat, que tambe deu nidó lo malament que informa. Ultimament han corregit moltes coses (aquesta entre altres) per que no paro de fotre'ls hi canya via e-mail.

Seguit amb la web de l'Alsina Graells, si es consulta per anar de Berga a Gironella o Cal Rosal nomes surten els de la línia de Manresa i la de llívia, NO SURT EN CANVI l'interurbà Berga-Gironella.

Els horaris de la línia de Solsona a La Coma estan desctualitzats. Fa temps (almenys 5 anys) que no es passa per Lladurs i que va primer a Sant Llorenc i despres a la Coma (venint de Solsona). I els horaris tampoc estan be, ja que quan va direccio La Coma no passa per Sant Llorenç tant tard com diu, sino uns 25 minuts despres de sortir de Solsona.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 12/07/2007 10:41

A la web de l'Alsina Graells i tambe la de Gencat.net consten els horaris de la línia Berga-Ripoll amb horaris de pas per Les Llosses que son del tot irreals, ja que a Les Llosses NO HI HA HORARIS DE PAS; NI TANT SOLS parades; es para allâ on ho demana el client:

Els horaris son aquests: http://195.214.44.143/cgi-bin/horaris.pl?1319 i sobren les hores de pas per les parades de Palmerola, Matamala, Hostalets i Les Llosses.

A la web de Gencat tampoc hi costa el bus TEISA que va de Matamala a Ripoll els dies escolars.

Surt de Matamala a les 8:15 i a les 18:15, i de Ripoll a les 7:30 i a les 17:10. Això ja els ho he escrit diversos cops i no hi ha manera de que ho arreglin.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 12/07/2007 13:58

La de Renfe és un clàssic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 27/07/2007 9:43

Ecomobisostrans ha escrit:A la web de l'Alsina Graells i tambe la de Gencat.net consten els horaris de la línia Berga-Ripoll amb horaris de pas per Les Llosses que son del tot irreals, ja que a Les Llosses NO HI HA HORARIS DE PAS; NI TANT SOLS parades; es para allâ on ho demana el client:

Els horaris son aquests: http://195.214.44.143/cgi-bin/horaris.pl?1319 i sobren les hores de pas per les parades de Palmerola, Matamala, Hostalets i Les Llosses.
Gencat m'ha contestat això:
Senyor,

En resposta a la vostra consulta plantejada a la nostra bústia internet
i segons la informació facilitada per la Direcció General del
Transport Terrestre, us informem que existeix una parada oficial en aquets
municipi. És possible però, que l'autobús faci més parades discrecionals
per tal de millorar el servei al viatger. Cal dir també que ens hem posat
en contacte amb l'operador de la línia perquè ens verifiqui que la
parada oficial es continua realitzant.

Si necessiteu qualsevol altra informació podeu dirigir-vos al Púnt
d'Informació del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, al
telèfon 93.495.80.80

Atentament,

Secció d'Informació i Registre

Departament de Política Territorial

i Obres Públiques

Barcelona, 26 de juliol de 2007
Ja m'ho imaginava. Ara parlaré amb els de l'ALsina Graells a veure que em diuen.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 27/07/2007 11:45

Imatge Imatge Imatge Acabo de parlar amb el jefe de zona de l'Alsina Graells i m'ha dit que no sap on es aquesta parada, que els de gencat ja ho podien haver especificat. En fi... sin comentarios.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 27/07/2007 12:19

Una altra "curiositat" de la web de Continental auto/alsina graells:

Preu Solsona-La Coma: 2,60 €

Preu Solsona-St.Llorenç (que està abans de La Coma, venint de Solsona): 3,35 €



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 27/07/2007 15:24

La versió flash de la web d'FGC (apartat tarifes) a principis d'any és tot un èxit :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 27/07/2007 16:00




Avatar de l’usuari
Hagbard
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: The Carmel & La Verneda

Entrada Autor: Hagbard » Divendres 27/07/2007 21:37

Afegeixo la de TMB:
- durant el "apagón" no van informar de l'afectació al servei.
- no informen els talls de servei per vagues.
- no informen dels talls periòdics de la Ronda de Dalt els dimecres al vespre per manifestants del Carmel amb la corresponent modificació dels trajectes dels busos afectats. No se si encara es fan aquests talls.
etc



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 27/07/2007 22:58

Hagbard ha escrit:- no informen dels talls periòdics de la Ronda de Dalt els dimecres al vespre per manifestants del Carmel amb la corresponent modificació dels trajectes dels busos afectats. No se si encara es fan aquests talls.
Encara tallen cada dimecres la Ronda de Dalt? :o



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 27/07/2007 23:01

entfe001 ha escrit:
Hagbard ha escrit:- no informen dels talls periòdics de la Ronda de Dalt els dimecres al vespre per manifestants del Carmel amb la corresponent modificació dels trajectes dels busos afectats. No se si encara es fan aquests talls.
Encara tallen cada dimecres la Ronda de Dalt? :o
Si encara s'hi posen o ja ho han deixat estar, no ho sé; però no és gent del Carmel, són veïns anti-tot contraris, en aquest cas, a la narcosala de la Vall d'Hebron i mobilitzats pel típic cacic de via estreta que vol donar la nota.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 27/07/2007 23:08

Guigui ha escrit:
entfe001 ha escrit:
Hagbard ha escrit:- no informen dels talls periòdics de la Ronda de Dalt els dimecres al vespre per manifestants del Carmel amb la corresponent modificació dels trajectes dels busos afectats. No se si encara es fan aquests talls.
Encara tallen cada dimecres la Ronda de Dalt? :o
Si encara s'hi posen o ja ho han deixat estar, no ho sé; però no és gent del Carmel, són veïns anti-tot contraris, en aquest cas, a la narcosala de la Vall d'Hebron i mobilitzats pel típic cacic de via estreta que vol donar la nota.
És que jo em vaig quedar atrapat per una manifestació d'aquestes fa gairebé un any i mig...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 27/07/2007 23:26

entfe001 ha escrit:És que jo em vaig quedar atrapat per una manifestació d'aquestes fa gairebé un any i mig...
Doncs jo, amb la dona i la filla d'aleshores dos anys, tirat a l'Av. Príncep d'Astúries esperant l'autobús per anar a sopar a casa. Finalment, vam anar a peu fins al metro de Lesseps.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Divendres 27/07/2007 23:48

Hagbard ha escrit:Afegeixo la de TMB:
- durant el "apagón" no van informar de l'afectació al servei.
- no informen els talls de servei per vagues.
- no informen dels talls periòdics de la Ronda de Dalt els dimecres al vespre per manifestants del Carmel amb la corresponent modificació dels trajectes dels busos afectats. No se si encara es fan aquests talls.
etc
Durant l'apagada el metro va deixar de funcionar uns 20 minuts. Algú va parar a mirar-se la web de TMB?

Últimament no hi ha vagues (toquem fusta) i la última que hi va haber va ser anunciada amb forces dies d'antelacio.

Sobre lo dels talls de la Ronda de Dalt, no opino doncs jo creia que feia temps que la gent aquesta havia desistit ja que no n'havia sentit re més.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”