Webs de transports que informen malament.

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 03/11/2019 13:46

Cas que em va passar dissabte esperant el R4 Manresa de les 19h25 a St Joan Despí:
* APP Adif: el tren no apareix
* APP Rodalies: el tren si que surt

Vaig a la estació i a les pantalles no hi surt el de les 19h25 i li pregunto al de la taquilla si pasa el de les 19h25 i em diu que ara s'actualitzarà... jo ja al veure que a la d'Adif no surt ja imaginava que no pasaria.

A la estació anuncien que degut a incidència tècnica el pròxim tren a Manresa circularà a les 20h25 (en el primer missatge no s'entenia molt bé la megafonia...) però tant a la web Rodalies com APP Rodalies com perfil de Twitter (@rod4cat) seguien sense avisar que aquest tren no passava.

Per sort, sóc previsor sempre i agafo un tren abans de la hora que tinc previst arribar a destí per si de cas. Però zero avisos a excepció de la APP Adif que anava correctament.

(Una mica off-topic, als minuts passa un tren sense servei sentit Barcelona a tota velocitat per cert -podien haver-lo posat de llançadora fins Hospitalet al menys- i el Terrassa de desprès anava amb uns +10' de retard :P )



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 03/11/2019 18:37

Renfe445 ha escrit:
Diumenge 03/11/2019 12:40

:riure
FGC exporta el model de negoci.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 21/07/2020 12:47

No sabria si catalogar-la aqui però a la web de Mou-te hi ha els següents mapes:
http://mobilitat.gencat.cat/es/serveis/ ... arreteres/ i si seleccioneu Red de comunicaciones de Cataluña surten:
  • Linies regionals en format CaNum: Ca1 >> Ca7 i R42 i R43
  • Linies FGC 2004
  • Linies Rodalies 2004
És un mapa que data del novembre 2004, diria que ha donat cert temps per a actualitzar-ho....



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 05/07/2021 16:20

La web de la AMB de tant en tant fa alguna publicació sense sentit o mal feta, tipus "automàtic no supervisat", i aqui en tenim 2 casos, utilitzant el codi intern de TMB (línia 100) per informar de desviaments al bus turístic:






Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 07/07/2021 0:15

I com no, el buscador d'FGC tampoc està actualitzat per a les repentines i misterioses obres de Cornellà. He buscat per demà Manresa Alta->Martorell Vila, que ara és directe amb l'R5, i segueix apareixent enllaç a Martorell Central. I per acabar de rematar lo del comboi de 3 cotxes, o sigui que si ve en doble composició ja no es pot agafar? :x




Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3134
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 28/03/2022 8:29

En relació amb el tall de la R1 al Maresme del diumenge 27 de març de 2022 estic profundament indignat amb la Generalitat de Catalunya:

Ni ahir en tot el dia ni a hores d'ara (28/3/22 8:20) a la web "oficial" de Rodalies de Catalunya (http://rodalies.gencat.cat) no hi ha cap rastre d'informació del tall que ahir diumenge es va patir entre Santa Susanna i Pineda i que afectava la circulació de trens entre Blanes i Pineda i el servei substitutori per carretera.

En teoria, la Generalitat demana la gestió total de Rodalies perquè creu que ho pot fer millor, però ahir va perdre una altra ocasió per demostrar-ho.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3134
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 04/11/2022 9:56

A la web de Rodalies de la Generalitat de Catalunya (https://rodalies.gencat.cat) no apareix el Regional Exprés de Madrid quan busques trens entre Reus i Móra la Nova:

ReusMora.JPG
Cerca Reus Mora
ReusMora.JPG (67.33 KiB) Visualitzat 4115 cops
En canvi, al PDF de la R15 (https://rodalies.gencat.cat/web/.conten ... is/R15.pdf) sí que surt amb sortida de Reus a les 10:28 i arribada a Móra a les 11:14.

En sentit invers, passa exactament el mateix.

Entenc que aquesta circulació no estigui sota la tutela de "Rodalies de Catalunya", però crec que al buscador d'horaris sí que hi hauria d'aparèixer, ja que per a viatjar-hi es poden utilitzar els mateixos títols de transport, no?

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Nen de Gràcia
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: Nen de Gràcia » Divendres 26/05/2023 20:10

He intentat buscar horaris de la R4 entre Vilafranca P. i Montcada-Manresa per al dissabte 3 de juny a rodalies.gencat.cat i em surt "Horaris no disponibles. Consulteu les afectacions programades". No hi ha cap tall avisat a aquesta línia. Mirant altres combinacions, he comprovat que el buscador està programat amb un tall de servei en dissabtes i festius entre Vilafranca i Sant Sadurní.
És un tall no avisat o és que el buscador no funciona?
I, ja posats, podria indicar el bus alternatiu o la combinació R4 + R2S/Reg. sud + R4 via Sant Vicenç i Barcelona-Sants.



jgomezs
N5
N5
Entrades: 147

Entrada Autor: jgomezs » Dilluns 26/02/2024 17:20

No estic segur si això va a aquest tòpic, però em deixa força perplex el nivell de desgavell amb la informació a l'usuari.
Bàsicament, si vas a la web oficial de Rodalies (la de la Generalitat, res de culpar la Renfe aquí), no hi ha els mateixos trens a la cerca i als llistats en PDF: https://rodalies.gencat.cat/ca/horaris/
https://rodalies.gencat.cat/web/.conten ... ris/R4.pdf
Si cerques pel diumenge que ve 03/03/2024, diu que surten de Sagrera a Martorell trens a les 8:08, 8:23, 8:38, i 8:53, però al PDF amb els horaris diu que els de les 8:23 i 8:53 es queden a Castellbisbal.
Ahir la meva dona va haver d'anar de Sagrera a Vilafranca pel matí. Li vaig buscar el tren al PDF, s'hi va plantar a les 8:30, i a les 8:34 m'escriu que ha arribat un tren senyalitzant R4 Martorell, pregunta si l'ha d'agafar. Li dic que no l'agafi, però em queda el WTF :martell1 , al PDF no hi ha cap tren a aquestes hores amb final a Martorell? És el tren de Castellbisbal que arriba amb 10 minuts de retard un diumenge al matí i va mal senyalitzat? O fa una parada extra per sorpresa? Estaven movent un tren i han aprofitat per fer un viatge de regal a qui hi hagués pel camí i li vagi bé?
El tren cap a Vilafranca va arribar correctament 8:38 a Sagrera i 15 minuts tard a Vilafranca.
A la tornada per la tarda, ella és a Martorell, i es refia dels horaris de la pàgina de cerca. I arriba a l'estació pensant que sortirà en deu minuts, i es troba que no vindrà cap tren fins al cap de quasi mitja hora. És a dir, que l'horari correcte és el PDF, no la cerca.
Entenc que allà on la teoria xoca amb la realitat hi pot haver incidents i imprevists. Però caram, és que a Rodalies no tenim bé ni la teoria!



Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 26/02/2024 19:17

jgomezs ha escrit:
Dilluns 26/02/2024 17:20
No estic segur si això va a aquest tòpic, però em deixa força perplex el nivell de desgavell amb la informació a l'usuari.
Bàsicament, si vas a la web oficial de Rodalies (la de la Generalitat, res de culpar la Renfe aquí), no hi ha els mateixos trens a la cerca i als llistats en PDF: https://rodalies.gencat.cat/ca/horaris/
https://rodalies.gencat.cat/web/.conten ... ris/R4.pdf
Si cerques pel diumenge que ve 03/03/2024, diu que surten de Sagrera a Martorell trens a les 8:08, 8:23, 8:38, i 8:53, però al PDF amb els horaris diu que els de les 8:23 i 8:53 es queden a Castellbisbal.
Ahir la meva dona va haver d'anar de Sagrera a Vilafranca pel matí. Li vaig buscar el tren al PDF, s'hi va plantar a les 8:30, i a les 8:34 m'escriu que ha arribat un tren senyalitzant R4 Martorell, pregunta si l'ha d'agafar. Li dic que no l'agafi, però em queda el WTF :martell1 , al PDF no hi ha cap tren a aquestes hores amb final a Martorell? És el tren de Castellbisbal que arriba amb 10 minuts de retard un diumenge al matí i va mal senyalitzat? O fa una parada extra per sorpresa? Estaven movent un tren i han aprofitat per fer un viatge de regal a qui hi hagués pel camí i li vagi bé?
El tren cap a Vilafranca va arribar correctament 8:38 a Sagrera i 15 minuts tard a Vilafranca.
A la tornada per la tarda, ella és a Martorell, i es refia dels horaris de la pàgina de cerca. I arriba a l'estació pensant que sortirà en deu minuts, i es troba que no vindrà cap tren fins al cap de quasi mitja hora. És a dir, que l'horari correcte és el PDF, no la cerca.
Entenc que allà on la teoria xoca amb la realitat hi pot haver incidents i imprevists. Però caram, és que a Rodalies no tenim bé ni la teoria!
Jo sempre recomano refiar-se'n dels horaris en PDF abans que dels cercadors! També cal tenir present que el tram entre Castellbisbal i Martorell es troba en obres des de 2022, obligant a gairebé tots els trens amb origen i destí Martorell Central a modificar l'inici del servei a Castellbisbal, havent un servei de bus entre aquestes dues estacions.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”