Olesa-Barcelona amb els nous horaris

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
deneru
N3
N3
Entrades: 21
Ubicació: BCN,NRT

Olesa-Barcelona amb els nous horaris

Entrada Autor: deneru » Divendres 08/02/2008 21:28

Hola

En el meu blog us deixo una comparació d'horaris per anar d'Olesa a Barcelona (i tornada) fent tota mena de combinacions.

http://tarrazona.net/personal/index.php ... &Itemid=52



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 08/02/2008 22:04

Els autobusos Julià em sembla que guanyaran uns quants viatgers mès.

I el mateix amb la Hispano Igualada.



jvile
N3
N3
Entrades: 32
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: jvile » Divendres 08/02/2008 22:29

El que ens han fet aquests de FGC a Olesa i Abrera es una autèntica estafa. I la doble via per a quèla deuen voler? si amb 3 trens a la hora no els i fa falta pas.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 10/02/2008 0:58

Doncs tal com dieu, la gent agafarà més els autobusos del Julià. Ara només falta que aquests ampliin freqüències i si a més posen carril bus a l'entrada a Barcelona a l'autopista ja segur que el guany de viatgers serà total...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 10/02/2008 13:32

La doble via, per fer bonic suposo...Espero que aquests "nous horaris" siguin provisionals, perquè si no la gent buscarà alternatives en transport públic o privat.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 10/02/2008 14:08

Crec que no n'hi ha per tant. Ja fa més de 10 anys que a Terrassa i Sabadell els hi van treure els semidirectes per a poder incrementar les freqüències, i ja es pot veure l'èxit que té la línia dels Ferrocarrils.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 10/02/2008 14:57

Però no és el mateix en un trajecte de com a molt 45 minuts (i a BCN es salta 3 parades) que en un de vora hora i quart / hora i mitja.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 10/02/2008 15:50

I al Llobregat també se salta 3 parades. Però el que vull dir és que caldrà veure si la gent valora més el fet de tenir més freqüència i no haver d'esperar tant per al proper tren en contrapartida d'afegir-hi 10 minuts al temps de viatge.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 10/02/2008 23:02

victorcasta ha escrit:Crec que no n'hi ha per tant. Ja fa més de 10 anys que a Terrassa i Sabadell els hi van treure els semidirectes per a poder incrementar les freqüències, i ja es pot veure l'èxit que té la línia dels Ferrocarrils.
Home, en el cas de la línia del Vallès ara es triga el que trigaven abans els semidirectes. En el cas del carrilet no és així, ni molt menys.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 10/02/2008 23:10

En el cas de la línia del Vallès es triga una mica més del que trigaven abans els semidirectes, perquè es va fer coincidir el canvi d'horaris amb el canvi de material mòbil amb la qual cosa es va dissimular una cosa amb l'altra.

En el cas del Baix Llobregat tot i que hi va haver una millora en els temps de viatge amb els trens 213 aquesta ha quedat eclipsada per la creació de noves estacions.

De tota manera com ja s'ha dit en el cas del metro del Baix Llobregat aconseguir la velocitat comercial dels trens condicionarà molt més el seu èxit que en el cas del Vallès doncs les alternatives per carretera tant en transport públic com privat són molt més equiparables en el cas del transport públic i molt superiors pel transport privat mentre que en el cas del Vallès el context és molt més favorable al tren.

Malgrat tot el que s'ha aconseguit és una important millora.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”