Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 01/03/2007 11:11

Yo me doy por satisfecho si nuestras ideas sirven para mejorar el servicio, aunque nosotros quedemos "en la sombra".



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 01/03/2007 18:31

Hola,
Ecomobisostrans ha escrit:Yo me doy por satisfecho si nuestras ideas sirven para mejorar el servicio, aunque nosotros quedemos "en la sombra".
Pues ¿sabes qué? yo también, no necesito que hablen de mi ni que se haga publicidad mientras que se hagan las cosas bien. Y si alguna vez y si por algún casual de la vida, las cosas se torciesen tanto que hiciesen lo de las cercanías por Diagonal y Gran Vía fijándose en alguna propuesta de aquí, lo mismo me daría que saliese por ahí algún politiquillo de estos poniéndose la medalla por ello.

Lo importante sería que las cosas estarían bien hechas y que la RMB y sus ciudadanos habrían salido ganando.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 01/03/2007 23:35

entfe001 ha escrit:Pel que fa al fet de si ens llegeixen de dalt o no... tinc sospites prou fonamentades per creure que sí.
Jo també les tinc. I fonamentades. :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Divendres 02/03/2007 18:23

Cal tenir en compte que no he tingut en compte per ara, la L11, pero ja la introduiré de alguna forma. http://www.alephbcn.com/noumetro



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimecres 21/03/2007 13:02

Sembla que amb la reestructuració de les vies a l'estació de sants,hi haurá un important canvi de línies.
Asi es preten que quedi la xarxa de rodalies

Mapa fet per Javi82,de tranvia.org
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... ranyu1.jpg

Salutacions



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 21/03/2007 13:51

252-071 ha escrit:Sembla que amb la reestructuració de les vies a l'estació de sants,hi haurá un important canvi de línies.
Asi es preten que quedi la xarxa de rodalies

Mapa fet per Javi82,de tranvia.org
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... ranyu1.jpg

Salutacions
Sí, en Javi ha penjat aquest plànol en aquest fòrum, crec.

De totes maneres, penso que ell va dir que això passaria quan es fes la Torrassa, no pas amb el tema Sants.

Vox



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 21/03/2007 21:40

252-071 ha escrit:Sembla que amb la reestructuració de les vies a l'estació de sants,hi haurá un important canvi de línies.
Asi es preten que quedi la xarxa de rodalies

Mapa fet per Javi82,de tranvia.org
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... ranyu1.jpg

Salutacions
Pregunta: Aquest mapa és el que Renfomentadif pensa fer realment? Perquè sembla més obra de l'ideal d'un forumaire dedicat i, sincerament, em sembla massa bonic per ser realitat, ni que es faci quan tots repapiegem.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 21/03/2007 23:34

En Javi82 va dir que es el que pretenen fer però crec que ell va afegir algunes coses de propia collita, encara que no sé si tretes d'ell o de projectes que encara no s'han definit.

Però un cop feta La Torrassa, es veu que quedarà semblant al plànol que va posar.

Tambè en tenia un pel metro 2010 encara que aquell 100% limitat al PDI, sols que ara s'hauria de canviar per 2012-13 :|

Vox



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 22/03/2007 1:31

Vox ha escrit:Tambè en tenia un pel metro 2010 encara que aquell 100% limitat al PDI, sols que ara s'hauria de canviar per 2012-13 :|
Perdó, 2020-2025... :mmm


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 25/03/2007 22:51

Guigui ha escrit:
252-071 ha escrit:Sembla que amb la reestructuració de les vies a l'estació de sants,hi haurá un important canvi de línies.
Asi es preten que quedi la xarxa de rodalies

Mapa fet per Javi82,de tranvia.org
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... ranyu1.jpg

Salutacions
Pregunta: Aquest mapa és el que Renfomentadif pensa fer realment? Perquè sembla més obra de l'ideal d'un forumaire dedicat i, sincerament, em sembla massa bonic per ser realitat, ni que es faci quan tots repapiegem.
Jo dubto molt que la R3 pugui arribar a Vilanova,im no perqué no sigui necesària,perqué segurament la renfe no voldrà.
A mès penso que la R7 circular hauria de ser Papiol/Sant Cugat/UAB/Cerdanyola/Montcada Birfuracio/Catalunya i no com és proposa al plànol,a mès treuries un accès des de la línia de Vilafranca per anar a la Plaça Catalunya,la R4 ha de passar per Passeig de Gràcia i la R7 per Plaça Catalunya,sí proposes fer-ho per Mollet,a part de que crec que hauràs de fer canvi de sentit,no sé no el trobo gaires avantatges.
La resta del plànol molt ben fet i perfecte.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 25/03/2007 23:04

M'uneixo al que diu el Mako de la R7 i tambe dir que la R10 fins Estacio de França, no nomes de llançadera i que la linia 1 que sigui la de mataro! Que s'ho mereix per haver estat la primera! i despres... la R8 la suprimiria totalment, la R7 i la R9 ja trenquen el centralisme d'una manera molt eficient, pero la R8 no me la veig, el que paria es una R8 des del Ramal de Lloret de Mar fins estacio de França, aixi no habria linies amb dobles terminacions i totes les linies podrien tenir frequencies elevades de 5min si es volgues.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 26/03/2007 15:25

EUKibo ha escrit:M'uneixo al que diu el Mako de la R7 i tambe dir que la R10 fins Estacio de França, no nomes de llançadera i que la linia 1 que sigui la de mataro! Que s'ho mereix per haver estat la primera! i despres... la R8 la suprimiria totalment, la R7 i la R9 ja trenquen el centralisme d'una manera molt eficient, pero la R8 no me la veig, el que paria es una R8 des del Ramal de Lloret de Mar fins estacio de França, aixi no habria linies amb dobles terminacions i totes les linies podrien tenir frequencies elevades de 5min si es volgues.
Si suprimeixes la C8 d'una banda et carregues les relacions directes entre Martorell i Sant Cugat-UAB (recorda que hi haurà un potent intercanviador allà amb FGC, i algun autobús, així que si la suprimieixes et carregues una connexió ràpida entre l'Anoia/Bages i la UAB, obligant a l'Anoia a dependre de les carraques de la Hispano Igualadina) i també et carregues la relació directa entre la part baixa del Vallès Occidental i el Vallès Oriental, obligant als passatgers o bé a pujar a Sabadell o bé a baixar a Montcada o La Llagosta.

D'altra banda, la reordenació del nus de la Torrassa impedirà que els trens que vinguin de la línia de Vilafranca entrin al túnel de Plaça Catalunya sino que hauran d'entrar tots via Passeig de Gràcia.

Ah, i trobo absurd dir que la línia del Maresme s'hagi de numerar com a C1 perquè sigui la primera. La primera línia de Metro de Barcelona està numerada com a línia 3 i no passa res...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 26/03/2007 15:47

La R8 és una línia totalment necessària.I també et carregues la relació Molet-UAB.Aquesta R8 està ben feta,des de Martorell amb conexió amb FGC fins a Granollers Centre conectant R2 i R8.A mès el qui vulgui anar de Granollers a Martorell,o de Girona a la UAB,hauria d'ultilizar aquesta línia,i no la R9.



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Dilluns 26/03/2007 23:00

guigui ha escrit:Pregunta: Aquest mapa és el que Renfomentadif pensa fer realment? Perquè sembla més obra de l'ideal d'un forumaire dedicat i, sincerament, em sembla massa bonic per ser realitat, ni que es faci quan tots repapiegem.
Mako448 ha escrit:Jo dubto molt que la R3 pugui arribar a Vilanova,im no perqué no sigui necesària,perqué segurament la renfe no voldrà.
A mès penso que la R7 circular hauria de ser Papiol/Sant Cugat/UAB/Cerdanyola/Montcada Birfuracio/Catalunya i no com és proposa al plànol,a mès treuries un accès des de la línia de Vilafranca per anar a la Plaça Catalunya,la R4 ha de passar per Passeig de Gràcia i la R7 per Plaça Catalunya,sí proposes fer-ho per Mollet,a part de que crec que hauràs de fer canvi de sentit,no sé no el trobo gaires avantatges.
La resta del plànol molt ben fet i perfecte.
El plànol està fet amb tot el conjunt de diferents Plans i projectes en curs q actualment s'estan desenvolupant, però si us fixeu el nom de l'arxiu es rodalies2026, així q no ens trobarem això quan acabin les obres de la Torrassa ni molt menys. :D Si voleu més informació sobre qualsevol actuació concreta (q la veritat és q tampoc hi ha tantes 'novetats' respecte a la xarxa actual si us fixeu bé), us les puc especificar totes. No hi ha res de 'collita pròpia' excepte els noms de les estacions q les he batejat com m'ha donat la gana, i el mantenir en actiu l'estació de França, de la única forma q podria ser factible, com a capçalera dels trens del metro del Delta.

Obviament les coses amb els mesos van canviant (aquest plànol està fet a finals de l'any passat) però no puc estar dibuixant un plànol nou cada dia.

Per exemple la 'circularitat' de l'R7 passant pel triangle de Mollet i mantenint l'estació de Cerdanyola Universitat també servida amb trens de la línia de Manresa, és una qüestió q ve específicament contemplada al pla original de reestructuració de la xarxa de rodalies, quan per primera vegada es parla de reestructurar les línies pq siguin costa-costa i interior-interior, i la línia circular es projecta passant per Santa Perpètua.

Però a data d'avui ja sabem q això no podrà ser així, pq amb la sortida a informació pública del projecte de remodelació del nus de Mollet es veu com ara no es contempla fer la pota en ample ibèric entre la Llagosta (viatgers) i Santa Perpètua q permetés la circulació d'aquesta línia de rodalies. Per tant, la línia circular s'haurà de fer com ara, anant per Cerdanyola. Sí q passaria pel túnel de Passeig de Gràcia... és condició totalment fixada q no hi hagi cap creuament a nivel a l'entrada de Sants q provoquin reducció de capacitat per cisallaments, per tant tots els trens q van per l'Hospitalet passen pel túnel de Passeig de Gràcia; tots els q van per Bellvitge passen per Plaça Catalunya.

Ah, i sobre els números de les línies... doncs en tots els documents q he vist el q es conserva és la nomenclatura de la banda del Llobregat: el 2 per la de Vilanova, el 4 per la de Vilafranca. És clar q això és el més variable de tot, fins uns mesos abans teníem q s'anava a inaugurar la C5, i de color, lila fosc. I d'un dia per l'altre van cambiar a C7 i van modificar el seu color aclarint el lila (encara q els q van fer els panells de Sant Cugat i Rubí no es van enterar del canvi i els van fer amb el lila fosc 'original' :D)



fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Divendres 06/04/2007 10:48




fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dilluns 14/05/2007 21:37




Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Divendres 15/06/2007 23:05

Us poso de nou la meva proposta de xarxa de metro. Es diferencia de l'anterior en la L4, que ara tan sols va de Parc Tecnològic fins a Paral·lel, mentre que l'altre tros de línia s'ha reconvertit en el tram comú de dues de noves: la L13 i la L14. Com dic, comparteixen traçat entre Mas Pedrosa i Paral·lel (ex L4) com també la prolongació entre Paral·lel i Cementiri del Poblenou. Des d'aquesta parada la L13 va fins a Sagrera, mentre que la L14 arriba fins a Travessera de Montigalà.

Mapa del metro amb catorze línies.


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 15/06/2007 23:08

Izo ha escrit:Us poso de nou la meva proposta de xarxa de metro. Es diferencia de l'anterior en la L4, que ara tan sols va de Parc Tecnològic fins a Paral·lel, mentre que l'altre tros de línia s'ha reconvertit en el tram comú de dues de noves: la L13 i la L14. Com dic, comparteixen traçat entre Mas Pedrosa i Paral·lel (ex L4) com també la prolongació entre Paral·lel i Cementiri del Poblenou. Des d'aquesta parada la L13 va fins a Sagrera, mentre que la L14 arriba fins a Travessera de Montigalà.

Mapa del metro amb catorze línies.
Petit detall friki torracollons :D L'estació que poses com a "Sant Adrià-Rambla" no no tan sols està a la rambla de Sant Adrià, sinó que posaria la mà al foc que és terme municipal de Badalona.



Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Divendres 15/06/2007 23:54

UT596001 ha escrit:Petit detall friki torracollons :D L'estació que poses com a "Sant Adrià-Rambla" no no tan sols està a la rambla de Sant Adrià, sinó que posaria la mà al foc que és terme municipal de Badalona.
Gràcies per fer-m'ho notar. Fins ara no hi havia caigut!

Sant Adrià - Rambla rep aquest nom perquè la parada jo me la imagino a la Rambla - Parc de Lluís Companys, que discorre paral·lela al Carrer de la Platja. La meva idea era que la parada estava situada a la confluència de la Rambla - Parc de Lluís Companys amb els carrers Tarragona o Lleida, si fa no fa.
D'aquí, doncs, li ve el Sant Adrià i el Rambla. De totes maneres, ja en el primer plànol que vaig posar la ubicació de la parada no estava en el lloc on hauria de ser, m'imagino que em vaig despistar o vaig pensar a canviar-la de lloc a última hora però no vaig pensar en canviar-li el nom per un altre més escaient. De totes maneres l'estació continuo imaginant-me-la a la Rambla de Lluís Companys, a Sant Adrià de Besós.


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns


Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”