Quina estació reobriríeu i per què?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: Quina estació reobriríeu i per què?

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 23/06/2022 4:52

Carlos González ha escrit:
Divendres 11/06/2021 14:52
I el baixador de Raïmat no estaria bé re-obrirla? I no dic re-obrir l'accés on es situava, sinó modificar l'accés per a que estigui més a prop de la zona... l'accés de l'antic baixador es situava i es situa encara a 15 minuts caminant que segons Google Maps son 1,3 km.
Amb uns bons accessos des del poble, estaria bé.

Ara, amb la condició que es reobri al mateix temps o després que Almacelles.
Almacelles té més habitants que Les Borges Blanques!!!



AranEwE
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: AranEwE » Diumenge 18/09/2022 18:14

França451 ha escrit:
Dilluns 19/04/2021 23:20
Carlos González ha escrit:
Diumenge 18/04/2021 22:09
En comptes de fer l'estació de Sabadell Can Llong, perquè no reobren l'antic baixador de Castellarnau? L'antic baixador i el lloc on es trobaria la nova estació de Sabadell son uns metres de diferència i l'arquitectura de la de Castellarnau hi és diria jo que feta, només quedaria remodelar-la i pulir-le per ser més accessible en general i per la gent amb mobilitat reduïda.
Es que los de Sabadell ahora quieren ser más pijos que los de Terrassa, y claro... Castellarnau está "en medio de la nada" (mentira porque paran el 7 y el 11 de TUS muy cerca), pero como Can Llong está bajo la plaza esa nueva que hicieron, harán una estación subterránea o semisubterránea y así presumirán de "Tren Ultramodenno" y de "gente progre", ya sabes: lo de tren al descubierto está mal visto...

¡¡¡Es que es para :martell2 :martell2 :martell2 !!!!!!!
Jo estic en contra de l'estació de Can Llong simplement perquè hi està Castellarnau, es que podrien fer més estacions a altres llocs, que totes estàn al centre i al nord i la del sud està a la zona mes perillosa de la ciutat!!! :'(



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”