Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Railjet OBB
N5
N5
Entrades: 155

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: Railjet OBB » Diumenge 13/03/2022 17:36

sag470 ha escrit:
Diumenge 13/03/2022 17:10
Railjet OBB ha escrit:
Diumenge 13/03/2022 15:15
La meva proposta per la R7 i R8.

R7: Barcelona Estació de França - Universitat Autonoma - Martorell.
R8: Vilafranca del Penedes - Universistat Autonoma - Sant Celoni.

Espero que us agradi i que podem fer un debat.
La R8 ja deixaria com ara.
Allargarla fins Vilafranca i Sant Celoni seria un temps de 83 min cosa que caldria 3 unitats per mantenir els 60 min d'interval.
Amb aquests recursos es podria oferir més freqüència a la línia actual.

La R7 tendria el problema del ciçallaments, a Montcada, Sagrera i Clot.
No hi ha cap problema entre Montcada i el Clot (ja que en un futur la R4 anira per el ramal de les aigües), el problema es obsessionar-se en fer la R7 una línia circular quant hi ha un tap de mil dimonis a l'Hospitalet del Llobregat.

Sobre la R8 fins Vilafranca i Sant Celoni hi ha una forta reclamació per part de la gent del Vallès.

https://www.lavanguardia.com/vida/20110 ... ranca.html

Imatge

sag470
N9
N9
Entrades: 1759

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 13/03/2022 20:06

Pero fins que reformin la bifurcació Aigues...

La R7 circular crec que és una bona opció a mitjà termini, utilitzant els solcs de la R4 al tunel de Catalunya.

Carlos González
N9
N9
Entrades: 1758
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 13/03/2022 22:04

sag470 ha escrit:
Diumenge 13/03/2022 20:06
Pero fins que reformin la bifurcació Aigues...

La R7 circular crec que és una bona opció a mitjà termini, utilitzant els solcs de la R4 al tunel de Catalunya.
Jo crec que l'antiga idea de PTP de fer la R7 per Cedanyola Universitat-Montcada-Sants-Martorell-Vilafranca-SVC seria una opció més afavorida... sempre i quan facin la R4 cap al túnel de Passeig de Gràcia... però vaja, a veure com estructuren els túnels de Barcelona. Aquí estic especulant només.

Guigui  
Administrador
Entrades: 23563
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 28/04/2022 12:20

Els missatges sobre propostes per a la línia Llobregat-Anoia s'han traslladat al fil que hi ha obert al subfòrum sobre el tema: viewtopic.php?f=96&t=14649

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5024
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 23/06/2022 6:01

Carlos González ha escrit:
Dimecres 02/03/2022 7:26
Jo no sé com és estar dins a l'H12, però he llegit i he vist que acostuma a ser un servei de bus molt saturat, a més que per anar a la Gran Via apart de l'H12, no hi ha cap altre mitjà de transport ferroviari que vagi directe per la Gran Via, sinó que tenen recorregut diferents respecte a les seves línies de metro... Jo ho veuria bé fins a Pl.Espanya... no sé si ho allargaria també encara més, ja sigui la parada Gornal de l'H12 o a l'Hospital de Bellvitge o fins el Prat...
Gran Via?

Entre Europa-Fira (i segons com t'ho miris, Gornal) i Plaça Espanya, tens FGC Llobregat.
Entre Espanya i Universitat, tens la L1 (que continua des d'Universitat fins a Glòries per un itinerari diferent de la Gran Via).
Entre Universitat i Monumental, tens la L2 (que continua des de Monumental fins a Sant Roc per un itinerari diferent de Gran Via).
Entre Monumental i Glòries, s'està construïnt el perllongament del tramvia (sembla ser que T5 i T6 hi passaran).
Entre Glòries i Besòs, tens la T5 i la T6.
Entre Besòs i Encants de Sant Adrià no hi ha res (però perquè la T5 fa el recorregut per Cristóbal de Moura).
Entre Encants de Sant Adrià i Sant Roc, tens la T5.
Entre Sant Roc i Gorg, tens la L2, i la T5.
Entre Gorg i Badalona Pompeu Fabra tens la L2.

D'acord que no hi ha una sola línia que ho faci tot d'una sola tacada, però... :nose

437.001
N10
N10
Entrades: 5024
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 23/06/2022 6:15

Railjet OBB ha escrit:
Diumenge 13/03/2022 15:15
La meva proposta per la R7 i R8.

R7: Barcelona Estació de França - Universitat Autonoma - Martorell.
R8: Vilafranca del Penedes - Universistat Autonoma - Sant Celoni.

Espero que us agradi i que podem fer un debat.
Ara mateix, amb les obres de Sant Feliu i de Martorell-Castellbisbal, la cosa està una mica complicada...

La veritat és que jo preferiria el següent:

-R1: Maçanet-Blanes-Calella-Arenys-Mataró-Barcelona-L'Hospitalet-Molins-Rubí-Sant Cugat-Cerdanyola Universitat-Montcada Bifurcació-Sant Andreu Arenal.
Idealment, els trens de més enllà d'Arenys (Calella, Blanes, Maçanet, RG1) rebotarien a L'Hospitalet o Molins, i els d'Arenys i Mataró rebotarien a Rubí, Cerdanyola Universitat, o Sant Andreu Arenal.
-R8: com ara però amb un interval de 30 minuts.
-R7: fusionada amb la R1.

Però tornem al mateix d'abans, amb les obres de Sant Feliu i de Martorell-Castellbisbal, complicat de nassos.

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”