Fa anys a l'estació de Badal (L-5) hi feia moltísima calor. Aquesta estació és molt concorreguda els dies de futbol i a més és una estació que està al final d'una forta baixada on els 1000 entraven amb les resistencies al vermell viu (es podien veure des de l'andana contraria com estaven incandescents) i eren autèntiques estufes amb rodes. Tot això feia que aquesta andana hi fes moltísima calor. Van posar uns tubs enormes al sostre que reparteixen aire del carrer per tota l'andana i fan que s'estigui "bé" durant tot l'any.
Per què no fan això a totes les estacions? Si a les andanes no hi fes tanta calor, els metros no hauren de posar l'aire tant fort per poder compensar la diferència de calor, i amb l'aire a menys potència també dissiparien menys calor.
No sé que gastaria més electricitat, una bona ventilació + aire condicionat moderat als trens o mala ventilació (amb estacions-infern) + aire condicionat a tope.






