Imatges per a la història

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4277
Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
Ubicació: Horta

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: victorcasta »

El LLOP ha escrit:Imatge
Osti!! Quin garrot que té la via d'enllaç! :?


Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Membre des de: 04 abr. 2006, 18:34
Ubicació: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: El LLOP »

Si que té un bon garrot, sí. A que no sabeu que és la peça metàl·lica que hi ha a l'esquerra de la imatge?. (Els de l'empresa absteniu-vos que si no no té gràcia.)


Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Membre des de: 17 juny 2005, 09:22
Ubicació: La Bordurie

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: Platanito »

Una escala per pujar al pont que hi ha a sobre?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Membre des de: 04 abr. 2006, 18:34
Ubicació: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: El LLOP »

doncs no. Si ningú diu res mes, demà dono la resposta.


Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Membre des de: 05 gen. 2007, 20:20
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: faristol »

NO en tinc ni idea, es una venejada, pero si que sembla una pasarel.la per pujar a un vaixell, potser es la pasarel.la per pujar a algun tren desde la via...d'un 1100 potser?

Ara que estigui tan il.luminada??

La foto es preciosa de totes formes.


Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Membre des de: 04 abr. 2006, 18:34
Ubicació: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: El LLOP »

T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.


Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Membre des de: 17 set. 2005, 00:38
Ubicació: Olesa de Montserrat

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: JaMiRo! »

El LLOP ha escrit:T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
Frikidetall! :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 4004
Membre des de: 03 març 2008, 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: UT440_132M »

El LLOP ha escrit:T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23886
Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Porta frontal

Entrada Autor: Guigui »

UT440_132M ha escrit:O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.
És per permetre l'evacuació ràpida de la cabina del conductor sense haver de passar per la zona de passatgers.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4277
Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
Ubicació: Horta

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: victorcasta »

UT440_132M ha escrit:
El LLOP ha escrit:T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.
Porta, porta, no... és el vidre frontal, que és abatible.


ping
N5
N5
Entrades: 130
Membre des de: 19 ago. 2008, 22:08

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: ping »

Entre el missatge de Guigui i el de UT440_132M ha quedat totalment desvirtuada la resposta de El Llop...


Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Membre des de: 04 abr. 2006, 18:34
Ubicació: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: El LLOP »

a veure, em sembla que només en victorcasta m'ha entés. El vidre dels 5000 de la L3 es puja com el portó del qualsevol cotxe modern i serveix per evacuar el passatge en aquesta zona on no es pot accedir a la via mitjançant les escales laterals del tren, perquè el gàlib no ho permet (no hi ha espai físic). I recalco, es per evacuar el passatge perquè Guigui sincerament, pujar el vidre, baixar del tren com spiderman, possar l'escala, pujar al tren i tornar a baixar per l'escal per no sortir per la cabina del passatge doncs... :bleah :bleah tu m'entens oi?


victorcasta
N10
N10
Entrades: 4277
Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
Ubicació: Horta

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: victorcasta »

L'escala, com en els 6000, deu estar sota alguna filera de seients dels cotxes extrems, oi?


Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23886
Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

T'entenc, t'entenc

Entrada Autor: Guigui »

El LLOP ha escrit: :bleah :bleah tu m'entens oi?
Com un llibre. :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Membre des de: 04 abr. 2006, 18:34
Ubicació: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: El LLOP »

victorcasta ha escrit:L'escala, com en els 6000, deu estar sota alguna filera de seients dels cotxes extrems, oi?
les escales estan situades a sota de les portes que es desbloquegen (tirador verd) dels cotxes motors B, que son els motors que no tenen testera de conducció (Ma1-Mb1-R-Mb2-Ma2). Van muntades a sota de la caixa de passatge recollides i hi han 4, dues per via. A les primeres portes dels cotxes A (les capçaleres) hi han uns enganxalls per col.locar una escala portàtil que va ubicada en una mena de calaix que hi ha a l'espai reservat per bicicletes del remolc.


Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589
Membre des de: 11 ago. 2007, 16:43

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: pol »

I els 9000/2100, en el tram aquest tene suficient espai per evacuar el passatge?


Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Membre des de: 04 abr. 2006, 18:34
Ubicació: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: El LLOP »

en principi, el problema només es presenta al tram de la L3.


Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Membre des de: 04 abr. 2006, 18:34
Ubicació: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: El LLOP »

Imatge

aquesta vista des de la via 1 de la L3. Es veuen les vies de la L4, a l'esquerra via 1 i a la dreta via 2 i la via d'enllaç.


Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23764
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: metring »

Bru-tal la foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :plas :plas :plas


megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Membre des de: 04 maig 2005, 14:25
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Re: imatges per a la història

Entrada Autor: megapauer »

Per caure de cul!!!
:plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
Respon

Torna a “Història del transport”