Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Obres Mollet - Papiol
Obres Mollet - Papiol
Nota: fil retitulat (ja fa mooolts mesos que "dintre d'un mes comencen les obres").
Dintre d'un mes començaran per fi les obres que afecten a la linia Mollet - Papiol que consisteixen en la introduccio d'un tercer carril i desdovlament del tram en via unica a part d'altres actuacions
Dintre d'un mes començaran per fi les obres que afecten a la linia Mollet - Papiol que consisteixen en la introduccio d'un tercer carril i desdovlament del tram en via unica a part d'altres actuacions
-
- N4
- Entrades: 59
Com a usuari de la línia R7/C7 he de dir que ja fa setmanes que qualcuna cosa ja estan fent pq el tram Castellbisbal-Rubí l'han modificat parcialment:jordidr ha escrit:Dintre d'un mes començaran per fi les obres que afecten a la línia Mollet - Papiol que consisteixen en la introducció d'un tercer carril i desdoblament del tram en via única a part d'altres actuacions
El tren que surt de Martorell ha deixat d'anar per la via que seguia gairebé en paral·lel l'autopista AP-7 (una vegada es separa de la B-23) i passat Castellbisbal agafa la via de l'esquerra i es fica pel ramal que fins ara usaven els trens de tornada (els que van de Rubí a Castellbisbal). A més a Rubí els trens s'aturen a l'andana central (abans ho feien a l'andana on hi ha l'estació) i per més inri no es fiquen a la via que li correspon (el de la dreta) fins abans d'entrar al túnel després de l'estació de Rubí). Es a dir que entre Rubí i Castellbisbal els trens en ambdós sentits van bastants km per un ramal de via única. Això està provocant que si un tren de la C7/R7 va amb retràs el de direcció contraria es vegi afectat i es retrasi. Efecte doiminó.
Ahir un trajecte de 32 minuts segons horaris RENFE el vaig fer en 1hr i 20minuts. A l'arribara al poble i passar per davant la seu PSC amb cartells de Zapatero, de debò que em va agafar una empipada brutal. I les enquestes diuen que els culpables de la caqueta de Rodalies PP+PSOE-psc guanyaran un diputat a Catalunya.
seria possible que no fiquessis la política en totes i cadascuna de les teves intervencions?RodalinesCatalanes ha escrit:Com a usuari de la línia R7/C7 he de dir que ja fa setmanes que qualcuna cosa ja estan fent pq el tram Castellbisbal-Rubí l'han modificat parcialment:jordidr ha escrit:Dintre d'un mes començaran per fi les obres que afecten a la línia Mollet - Papiol que consisteixen en la introducció d'un tercer carril i desdoblament del tram en via única a part d'altres actuacions
El tren que surt de Martorell ha deixat d'anar per la via que seguia gairebé en paral·lel l'autopista AP-7 (una vegada es separa de la B-23) i passat Castellbisbal agafa la via de l'esquerra i es fica pel ramal que fins ara usaven els trens de tornada (els que van de Rubí a Castellbisbal). A més a Rubí els trens s'aturen a l'andana central (abans ho feien a l'andana on hi ha l'estació) i per més inri no es fiquen a la via que li correspon (el de la dreta) fins abans d'entrar al túnel després de l'estació de Rubí). Es a dir que entre Rubí i Castellbisbal els trens en ambdós sentits van bastants km per un ramal de via única. Això està provocant que si un tren de la C7/R7 va amb retràs el de direcció contraria es vegi afectat i es retrasi. Efecte doiminó.
Ahir un trajecte de 32 minuts segons horaris RENFE el vaig fer en 1hr i 20minuts. A l'arribara al poble i passar per davant la seu PSC amb cartells de Zapatero, de debò que em va agafar una empipada brutal. I les enquestes diuen que els culpables de la porqueria de Rodalies PP+PSOE-psc guanyaran un diputat a Catalunya.
-
- N4
- Entrades: 59
Bé som en plena campanya electoral. És cert que el comentari final hauria sigut millor posar-lo en un altre fil (Retrassos i Incidències o el nou tema que algú ha fet sobre la campanya). però el tema de Rodalies crec que entre els problemes i mancances del sistema és el pitjor per culpa de la deixadesa d'anys i panys del Ministerio de Fomento. Deixadesa que no és una opinió meva, que institucions i entitats no associades al partits polítiques portant molts anys denunciant. I per desgràcia meva soc un dels que pateixo el mal servei de Rodalies. Abans era usuari del metro, i tot i les seves mancances i millores a pas de tortuga, no havia tingut una experiència tant negativa com a Rodalies. I els culpables tenen sigles, no ens enganyem, i es diuen PP i PSOE-PSC. Per tant cada vegada que arribo emprenyat per culpa de RENFE necessito desfogar-me, i quin fòrum sinó aquest?Danzig ha escrit:
seria possible que no fiquessis la política en totes i cadascuna de les teves intervencions?
Aquesta resposta la volia posar-la en el fil de les eleccions, que crec que és l'adient, però no he sapigut fer-ho.
El problema d'anar fent alusions polítiques és, que a la llarga, hom pot acabar escaldat. Si mès no, com a exemple, et recordo que hi va haver cert partit (de caire nacionalista), que durant vuit anys va tenir la clau de la governabilitat d'Espanya i que no va moure un dit per millorar la xarxa ferroviaria estatal a dins de Catalunya.
És molt fàcil veure la palla en l'ull aliè, però ens costa molt veure la IPN 400 en el propi.
Salutacions
(Per cert, tornem al tema estrictament ferroviari...)
És molt fàcil veure la palla en l'ull aliè, però ens costa molt veure la IPN 400 en el propi.
Salutacions
(Per cert, tornem al tema estrictament ferroviari...)
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
-
- N4
- Entrades: 59
Continuant pel fil ferroviari Mollet-Papiol:
Crec que la tercera via també s'hauria de fer fins a Martorell (des del ramal nou que han fet des del port).
Les raons crec que són obvies. Entre Castellbisbal i Martorell hi circulen les trens de la R4/C4 i els de les R7/C7 a més dels mercaderies que van cap Sud/Oest peninsular (uns des del port i altres des de França).
Això crec que pot hipotecar força els desitjos d'augmentar la freqüència dels trens de rodalies. P.ex.: el pla presentat pel conseller i polític Nadal d'actuacions fins al 2012 amb un tren cada 5 minuts en hores puntes i tenint en compte que el 2/3 parts dels trens previstos acaben a Martorell i han de canviar de via. La 3a via fins a Matorell permetria aquest augment de freqüència. A més podria ajudar a que l'augment de freq. no anés en contra de l'augment del temps pels "semidirectes" (o la seva desaparició de Martorell a BCN, cosa que sembla que ha succeït a la línia del Llobregat del FGC)
Crec que la tercera via també s'hauria de fer fins a Martorell (des del ramal nou que han fet des del port).
Les raons crec que són obvies. Entre Castellbisbal i Martorell hi circulen les trens de la R4/C4 i els de les R7/C7 a més dels mercaderies que van cap Sud/Oest peninsular (uns des del port i altres des de França).
Això crec que pot hipotecar força els desitjos d'augmentar la freqüència dels trens de rodalies. P.ex.: el pla presentat pel conseller i polític Nadal d'actuacions fins al 2012 amb un tren cada 5 minuts en hores puntes i tenint en compte que el 2/3 parts dels trens previstos acaben a Martorell i han de canviar de via. La 3a via fins a Matorell permetria aquest augment de freqüència. A més podria ajudar a que l'augment de freq. no anés en contra de l'augment del temps pels "semidirectes" (o la seva desaparició de Martorell a BCN, cosa que sembla que ha succeït a la línia del Llobregat del FGC)
Si no hagués estat per la teva cita, ni hauria llegit la seva intervenció.Danzig ha escrit:seria possible que no fiquessis la política en totes i cadascuna de les teves intervencions?
Fes una volta per les preferències del fòrum, la llista d'enemics fa meravelles
Sigui com sigui, jo també vaig fixar-m'hi fa un temps que la via habitual Castellbisbal >> Rubí està aixecada, així com la Rubí >> Molins. Desconec quines conseqüències pot tenir això a la puntualitat de la C7 perquè ara no estic a l'Autònoma, suposo que en aquest cas l'enorme coixí horari de la línia entre l'Autònoma i Martorell ajudarà a solucionar sobre la marxa aquests retards.
Avui el tren de la R7 que he agafat ja ha tornat a passar pel traçat original.
Les obres del Papiol Mollet ja han començat:
Foto satelite de la zona
- Primers moviments de terra a la zona limit del tram Nus de Mollet y el tram de 3 carrils, el pont sobre el Passeig de la Florida de Santa Perpetua. La foto esta feta esde el punt on s'acaba la via doble, es pot veruere a la dreta una terraple que era l'inici del ramal a la estació de mercaderies de La Llagosta, motiu pel que la via doble acabava aquí. Lamentablemente no es va contruir, pero ahora esta inclos a la segona fase del nus de Mollet. Als fons a la esquera la fàbrica de trenes Alstom de Santa Perpetua.
- Via desde el mismo punto pero en sentido El Papiol. Aqui va un PAET solo en ancho UIC y en sentido norte.
- El que me acompaño mientras hacia el reportage mientras esperabamos a ver si pasaba un tren en este verde parajes de Vallès :
Estuve 1 hora dando vueltas haciendo fotos, sin que pasara un tren, en el momento que me voy pasa un tren.
Foto satelite de la zona
- Primers moviments de terra a la zona limit del tram Nus de Mollet y el tram de 3 carrils, el pont sobre el Passeig de la Florida de Santa Perpetua. La foto esta feta esde el punt on s'acaba la via doble, es pot veruere a la dreta una terraple que era l'inici del ramal a la estació de mercaderies de La Llagosta, motiu pel que la via doble acabava aquí. Lamentablemente no es va contruir, pero ahora esta inclos a la segona fase del nus de Mollet. Als fons a la esquera la fàbrica de trenes Alstom de Santa Perpetua.
- Via desde el mismo punto pero en sentido El Papiol. Aqui va un PAET solo en ancho UIC y en sentido norte.
- El que me acompaño mientras hacia el reportage mientras esperabamos a ver si pasaba un tren en este verde parajes de Vallès :
Estuve 1 hora dando vueltas haciendo fotos, sin que pasara un tren, en el momento que me voy pasa un tren.
A Rubí han construït unes vies que tenen pinta de ser vies apartador per guardar-hi trens... n'hi ha 3 crec (ho veig des del tren al passar). Seran per quan augmenti el trànsit de la línia guarda trens allà ja que martorell ja està saturada?
Mes fotos de la zona de Santa Perpetua
La setmana que ve tanquen el passeig de la Florida (pont que es veu a les fotos) a la circulació rodada, es mante pel peatons, per les obres del nus de Mollet.
La setmana que ve tanquen el passeig de la Florida (pont que es veu a les fotos) a la circulació rodada, es mante pel peatons, per les obres del nus de Mollet.
Renfe Última Hora ha escrit:Modificació de serveis al tram Martorell – Cerdanyola Universitat de la línia 7 de Rodalies
A partir del proper 12 de juliol, Renfe modifica el servei de la línia 7 de Rodalies al tram Castellbisbal – Cerdanyola, a causa de les obres que el Ministerio de Fomento està realitzant d’adequació per a trànsits d’ample internacional i ample ibèric al tram Castellbisbal/Papiol – Mollet Sant Fost.
El servei es prestarà de la següent manera:
• Al tram Martorell - Castellbisbal – Rubí – Sant Cugat – Cerdanyola Universitat, la freqüència de pas dels trens passarà a ser d’un tren per hora i sentit, tant els dies laborables com festius. Aquests trens faran el recorregut íntegre de la línia.
• Al tram L’Hospitalet – Cerdanyola Universitat es mantindrà el servei habitual ferroviari amb dos trens per hora i sentit.
Per a informar d’aquestes modificacions, es reforçaran els serveis d’atenció i informació al client a les estacions de Martorell, Castellbisbal, Rubí, Sant Cugat i Cerdanyola Universitat . A més, es comunicarà l’afectació al servei mitjançant cartelleria i megafonia en trens i estacions, pantalles informatives a màquines d’autovenda, així com a través de Transmet, i al telèfon 902 24 02 02.
Un tren a l'hora, en cada sentit??? Mare meva! I quan durarà aproximadament això?
Què vols que et digui... a mig matí a Girona tenim el mateix servei i hi ha molta més demanda que a la C7 entre Cerdanyola Universitat i Martorell... per no parlar també de la C3.metring ha escrit:Un tren a l'hora, en cada sentit??? Mare meva! I quan durarà aproximadament això?
Anant cap a Martorell, passat el papiol fa dies que hi ha limitació a 30, i si mires el costat nord, ja es veu alguna agulla de 3 carrils, si bé no estan muntats la resta de 3r carril. La catenària a algun lloc es barreja de pals AVE i suport estàndart de RENFE (gris metàlic)
Salutacions,
Oriol
Oriol
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
Avui he passat per Rubí i el pàrquing de l'estació ha 'desaparegut' per posar-hi una base de muntatge, on hi han estacionats trens d'obres i hi ha provisions de travesses.
¿Veremos de nuevo CERDANY.UAB en los teleindicadores?
Efectivament avui a Sants he vist Tren amb destinació Cerdanyola-UAB.trainman ha escrit:¿Veremos de nuevo CERDANY.UAB en los teleindicadores?
Al nus de Castellbisbal/Papiol també està tot ben potes enlaire. Dissabte i diumenge si més no, circulaven per via única entre Molins i Castellbisbal. A partir d'ara, el canvi més visible és que per sobre la riera de Rubí ara hi ha tres ponts en lloc dels dos anteriors: un per la LAV, un que albergarà la via direcció Molins/Barcelona i la via de 3 carrils del ramal de mercaderies de Can Tunis i un altre pont que tindrà la via direcció Martorell/Vilafranca i la de 3 carrils cap a Rubí/Sant Cugat.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3716
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
No hauria estat malament posar un bus substitutori entre Martorell i UAB pels trens que quedin tallats.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org