Un cop més, molt paper mullat i maquillatge publicitari a desgana.

Hora i data actual: 17 set. 2025, 19:40
Entrada Autor: Guigui » 22 març 2009, 12:25
Entrada Autor: Guigui » 22 març 2009, 19:24
Entrada Autor: metring » 23 març 2009, 08:16
Entrada Autor: Guigui » 23 març 2009, 12:35
Entrada Autor: canalcole » 23 març 2009, 22:50
Entrada Autor: Guigui » 23 març 2009, 23:10
Entrada Autor: mikado » 24 març 2009, 07:24
Entrada Autor: Guigui » 24 març 2009, 11:52
Entrada Autor: metring » 24 març 2009, 12:14
Cert, amb l'excepció de si s'espatlla un tren, es queden totes les línies tallades.Guigui ha escrit:Insisteixo: no tot passa per la quadruplicació. Millorant la senyalització i els protocols de circulació, especialment en allò referent als avançaments, ja es guanyaria un bon tros. No poden estar tan equivocats a tants indrets d'Europa.
Entrada Autor: Guigui » 24 març 2009, 12:37
Durant set anys vaig utilitzar, gairebé a diari, el tren entre Mödling i Viena. Es tracta d'un tram de 15 km de la línia principal a Graz (2a ciutat d'Àustria), Itàlia, Eslovènia i Croàcia, on coincidien IC i EC (1 per hora), regionals (2 per hora) i rodalies (S-Bahn, 4 per hora), tot en via doble. D'una banda, no recordo que hi hagués mai una avaria, sí algun retard, però amb la peculiaritat que si l'anunciaven de 10 minuts, el tren es presentava al cap de 5. Alguna vegada, també havia anat en contravia per obres. Doncs bé, s'ho feien, i se'n sortien prou bé, perquè mai recordo haver tingut retards de més de 5 minuts, i això que el tram en qüestió passava per tres passos a nivell (també, mai notícia d'un atropellament, però els P/N també estaven tancats i barrats quan la barrera estava abaixada). En aquests 15 km, hi havia dos punts on els trens més ràpids podien fer avançaments (a uns 100-120 km/h), i el tren que deixava passar l'altre no restava aturat gaire més de 3 minuts.metring ha escrit:Cert, amb l'excepció de si s'espatlla un tren, es queden totes les línies tallades.Guigui ha escrit:Insisteixo: no tot passa per la quadruplicació. Millorant la senyalització i els protocols de circulació, especialment en allò referent als avançaments, ja es guanyaria un bon tros. No poden estar tan equivocats a tants indrets d'Europa.
Entrada Autor: genissimon » 24 març 2009, 13:11
Entrada Autor: Guigui » 24 març 2009, 13:42
Precisament, això és el que ja fa temps que veig que no té ni Renfomentadif ni cap organisme dirigit des de Madrid envers Catalunya.genissimon ha escrit:És que només falta una mica de voluntat [...]
Entrada Autor: Guigui » 27 març 2009, 00:05
Entrada Autor: metring » 31 març 2009, 08:58
Entrada Autor: Guigui » 02 abr. 2009, 11:23
Entrada Autor: canalcole » 02 abr. 2009, 15:09
També hi ha a Galícia, Lleó, etc. Aqui, segons deien, arribaran al setembre d'aquest any.ACN ha escrit:El diputat nacionalista ha denunciat també, que 'el 52% dels trens que presten servei a Catalunya tenen més de 34 anys' i en canvi del nou model S449 adquirit l'any 2008 'no hi ha ni un de sol ni en aquesta línia, ni a Catalunya. Només n'hi ha a Madrid'.
Entrada Autor: Guigui » 02 abr. 2009, 15:13
CiU, en la seva línia sensacionalista dels darrers temps. En lloc del Mas, sembla que hi mani el redactor en cap del Què!canalcole ha escrit:També hi ha a Galícia, Lleó, etc. Aqui, segons deien, arribaran al setembre d'aquest any.ACN ha escrit:El diputat nacionalista ha denunciat també, que 'el 52% dels trens que presten servei a Catalunya tenen més de 34 anys' i en canvi del nou model S449 adquirit l'any 2008 'no hi ha ni un de sol ni en aquesta línia, ni a Catalunya. Només n'hi ha a Madrid'.
Entrada Autor: metring » 09 abr. 2009, 14:05
Entrada Autor: metring » 11 abr. 2009, 10:00
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025