Tren Verd del Pirineu

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » 22 ago. 2006, 16:46

El Tren Groc de la Cerdanya no admet reserva de places, si bé es pot arribar a reservar un o més compartiments en cas de viatges en grup.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » 23 ago. 2006, 23:27

una antiga notícia, mireu quina locomotora!
http://www.avui.cat/avui/diari/05/mar/1 ... %20verd%22



Galderic
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: SABADELL

Entrada Autor: Galderic » 24 ago. 2006, 00:36

Trobo que al ser un projecte tan important, se'n parla molt poc. Si tanmateix a de començar a circular a l'octubre (cosa que no em sembla massa correcte pel fet de que al mes d'octubre per aquelles latituds ja hi comença a fer fred), em sembla a mi que ja se n'hauria d'estar parlant, estan com estem a finals d'agost.
Hi ha un company que pregunta si algú sap alguna cosa concreta sobra la posta en marxa d'aquest tren turístic. El mateix faig jo.
Si algú sap quelcom en concret que faci el favor d’explicar-nos-ho. Perquè em sembla que som molts els que estem esperant que al "TREN VERD" se li doni el cop de xiulet de la primera sortida.

GALDERIC

;)
Fitxers adjunts
No tot han d'ésser trens, punyeta!
<br />oi que és maco el veler que &quot;m'he comprat&quot;?
No tot han d'ésser trens, punyeta!
oi que és maco el veler que "m'he comprat"?
EL MEU VELER FAVORIT.jpg (15.63 KiB) Visualitzat 7193 cops


"El viatge més curt, pot esdevenir el més llarg de la teva vida".
"No esperis que t'estimin. Estima tu primer".

xevi
N8
N8
Entrades: 641

Entrada Autor: xevi » 29 juny 2008, 13:31

Algú saps com està el tema, s´està fent, es farà, quan???



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 30 juny 2008, 00:30

Aquest projecte no s'arribarà a fer mai.

Salut,



xevi
N8
N8
Entrades: 641

Entrada Autor: xevi » 30 juny 2008, 15:32

A veure, no es farà mai per que saps que està parat el projecte o és per que és la teva opinió?
Aclarim-ho, merci!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7319
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » 01 jul. 2008, 09:23

Personalment, i tant de bo m'equivoqui, l'empresa que vol desenvolupar aquest i molts altres trens turístics, cada vegada em fa més mala espina.
Companyia General de Ferrocarrils Turístics (CGFT) depenent de CEHFE, no para d'anunciar acords amb multitud de governs locals, regionals i entitats, però a part de la restauració d'alguna peça històrica de material, que jo sàpiga, encara no ha posta en marxa cap dels trens que té previstos.
A més, la única cosa concreta que he rebut d'aquesta gent, ha sigut una petició per si volia posar-hi diners a través d'una ampliació de capital.

Dificultats posades per part de les administracions? O és que només venen fum (mai millor dit)? No ho sé...



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 01 jul. 2008, 11:05

Es per això que dic que no es fara mai, tot i que va ser un dels projectes que es podria haber fet realitat ja que la locomotora ( una 1000 de ESTADO ) esta reastaurada i en estat de marxa als tallers de ARMF i el matarial remolcat i és, pero que hi farem :nose

I ojo amb aquestes organitzacions, doncs la majoria de projectes son cada cop mes ambiciosos i anticomercials, alguns, com l'ultim presentat, preten realitzar un tren turísitc per la linia tancada del córdoba - almorchón amb un material motor d'una potència mes que qüestionable pel perfil d'aquesta línia i unes espectatives turístiques massa optimistes. Tot plegat es una cortina de fum per aconseguir finançament "pels projectes" venent-los als ajuntaments.

Ara bé, cal dir que aquestes organitzacions han destinat aquest diners a la recuperació del material històric que hi ha esparcit per la xarxa com l'ultima peça adquirida, un cotxe laboratori dinamomètric que renfe pretenia desballestar.

Salutacions.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » 01 jul. 2008, 22:46

El que estem veient per tant és que aquesta organització han fet molt bones coses, jo seria prudent a l'hora de qüestionar els seus projectes, cal tenir en compte que la decisió final correspon a l'administració pública corresponent.

Jo em conformaria amb què algun d'aquests projectes tirés endavant, encara que només en fos un.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 02 jul. 2008, 08:39

Jo també sóc força escèptic en veure funcionar algun dels trens turístics projectats... Tan de bo m'equivoqui però la CGFT aquesta i el CEHFE que hi ha darrere sempre m'han semblat organitzacions un tant esotèriques, que dóna sensació més d'associació aristocràtica que una altra cosa. De tota manera, cal reconèixer que tenen mà en molts àmbits i que han sigut capaços de fer circular trens històrics per llocs on renfe/adif hauria dit no a associacions d'amics del ferrocarril "estàndard".



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 02 jul. 2008, 11:16

Precisament s'han mostrat clarament en contra de la Fundición de los Ferrocarriles Españoles i del Museo de Vilanova, els dos únics organismes capaços de fer circular trens històrics i que no hi ha cap altre forma de fer circular aquest trens que no sigui contant amb ells.

Salut,



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 02 jul. 2008, 14:17

Doncs més motiu per desconfiar-hi...



orig440

Entrada Autor: orig440 » 03 jul. 2008, 17:18

personalment, jo tampoc confiaria en el mnf de madrid i vilanova, però és cert que fins ara, poca cosa ha fet, la cehfe. Però, encara així, el fet que confii en la A.R.M.F em fa confiança. Ojalà no m'equivoqui.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 03 jul. 2008, 20:19

S'ha de rectificar alguna cosa del que he dit perque la principal culpa de que el tren dels pirineus no s'arribi a fer es deguda a l'ajuntament de ripoll i d'altres organismes polítics que van acceptar un projecte que els hi va "vendre" el museo del ferrocarril i que consistia en fer circular una suiza o una 440 remodelada convenientment per ser una unitat panoràmica :vomit i sembla que els hi va agradar més aquesta idea que no el projecte de la cehfe, ja sigui perque són una banda d'incults o perque el projecte aquest era més barat que el del cehfe.

Salut,



orig440

Entrada Autor: orig440 » 04 jul. 2008, 12:12

I del ajuntament de Ripoll anem al govern, i del govern als bancs. Si els bancs no els interessa un projecte, no el financien i sense diners, no es pot dur a terme. Què hi farem...



xevi
N8
N8
Entrades: 641

Entrada Autor: xevi » 10 nov. 2008, 10:17

Com ho tenim això?
Alguna noticia?
Gràcies.



tren250

Entrada Autor: tren250 » 11 nov. 2008, 17:19

Doncs, almenys han desbrossat l'herba dels voltants de la nova i abandonada estació de Ripoll amb una mica de moviment, la 1000 i els vagons remolcats... Però segueix igual de políticament parat. Però els papers estan aquí :| .



tren250

Entrada Autor: tren250 » 13 març 2009, 17:01

Bueno, nou impuls al projecte: Una personalitat coneguda s'ha ficat mans i a la obra (que jo conec) i, de moment, tot és un projecte. Però si va bé, no us extranyi que veiem l'any que ve una 1000 fent un viatge especial. De moment, poca informació més puc donar, però es tractaria de commemorar les 1000 i reindivicar el projecte de tren verd. Qui vulgui més informació m'ho pregunti per missatge privat ;) .
Edito: Envia'm un missatge privat, Jordi, i t'ho explico millor ;) .
tren250 l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 abr. 2009, 19:15, en total s’ha editat 1 vegada.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » 17 abr. 2009, 15:44

Una 1000???? :o :o :o :o :o UUUUUooooooooooooooooo!!!!!!!!!!



xevi
N8
N8
Entrades: 641

Entrada Autor: xevi » 18 abr. 2009, 11:36

Perdoneu la meva ignorància, quina és la 1.000? és una d'aquelles verdes anomenades també Ripoll?



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”