MĂ©s endavant la noticia diu que al 2010 tota la flota d'autobusos de Lleida serĂ adaptada, tot i que això de propera renovaciĂł dona a entendre que es faci en un curt perĂode de temps.sergilleida ha escrit:Dubtes que es plantegen. Si el alcalde va dir l'estiu que ve com es que ara diuen la propera renovaciĂł, peruqe propera es ja i no l'estiu que veSky ha escrit:Els usuaris atorguen un notable al servei urbĂ d'autobusos de Lleida
• Autobusos de Lleida SA-Moventis guanya un 6'5 per cent de desplaçaments en un any
Autobusos de Lleida SA-Moventis ha obtingut un 73'6 sobre 100 en la valoraciĂł global del servei dins de l'enquesta de qualitat que ha realitzat entre els usuaris. L'Ăndex de satisfacciĂł assolit ha estat d'un 72'74. Els conceptes millor puntuats sĂłn la seguretat en la conducciĂł del trajecte (76'3), l'adequaciĂł dels recorreguts (75) i el tracte personal (74'8).
La regidora Sara Mestres, que avui ha presidit la reunió de la Comissió de seguiment del servei de transport urbà , ha acollit amb satisfacció els resultats d'aquest estudi que, a més, coincideix amb la propera renovació de la flota, que disposarà de 8 noves unitats (6 busos està ndards, 1 articulat i 1 midbus). La inversió serà de 1.800.000 euros. D'aquesta manera, al 2010, el 100 % dels vehicles d'Autobusos de Lleida estaran adaptats. En l'actualitat, aquest percentatge és del 86%.
Pel que fa al nombre d'usuaris, l'increment anual de desplaçaments assolit a data de 31 de desembre de 2008 és d'un 6'5 per cent respecte a l'any anterior. Aixà mateix, de l'1 de gener al 31 de juliol del 2009, l'augment registrat se situa en un 3'11 per cent.
L'enquesta de qualitat es va realitzar del 16 al 26 de maig (feiners), amb 1.649 entrevistes (error de la mostra: ±1,96% nivell de confiança 95,5%).
http://www.paeria.es/cat/ajuntament/not ... p&Pagina=1![]()
I segon dubte que es un midbus? es un minibus?
Un fet més que demostra la mentira que va difamar l'alcalde durant la presentació dels Citaro fa un any i escatx, on ja afirmava que, tot i tenir alguns busos sense adaptar, la flota seria del 100% adaptada perquè aquests només circularien per fer serveis especials i substitucions (JA i JA).




