No es 100% a escala però si fa no fa, pot servir, la configuració de les agulles de la zona de cotxera (vies 1 a 6) l'he tret de la wiki.

Hora i data actual: 18 set. 2025, 13:38
Entrada Autor: Miquel » 27 juny 2010, 11:22
Entrada Autor: BCN2008 » 27 juny 2010, 11:39
Jo no tocaría massa el tema de Banc, i deixaria sense nom l'estació.122-042-132 ha escrit: - Banc té andana al costat Llobregat; també, oficialment quan és va construir, el nom de l'estació era "Beates", per un convent que hi havia a prop; crec que potser seria interessant fer-ne esment. El nom de Banc és un invent posterior.
Entrada Autor: pcongre » 30 juny 2010, 12:03
Entrada Autor: BCN2008 » 30 juny 2010, 13:21
Entrada Autor: carto.metro » 01 jul. 2010, 00:02
I gràcies a pcongres que van fer totes les traduccions (i molt) per a mi ^^pcongre ha escrit:Gràcies a tots per les vostres aportacions! =)
I un agraïment especial per en 122-042-132, que ens ha aclarit més d'un i més de dos dubtes amb la seva col·laboració via mail.
Fruit de tot açò i del gran treball de l'autor, en Franklin Jarrier, vet aquí la cinquena versió!
http://carto.metro.free.fr/temp/carto.m ... na.pr5.pdf
Entrada Autor: Trenscat » 01 jul. 2010, 08:33
Entrada Autor: BCN2008 » 01 jul. 2010, 12:00
Et falta una estació entre Cal Saio (CSA) i El Prat|Intermodal (PLL).Trenscat ha escrit:De la L9/L10 et pot servir l'esquema de vies que tinc a la web, que està confirmat pel tram La Sagrera-Can Zam/Gorg. La resta és segons el plànol de vies d'ifercat, que no se sap si es modificarà o no.
Entrada Autor: BCN2008 » 05 jul. 2010, 22:21
A la pàgina web del Gran Metro hi ha una secció dedicada a les cotxeres de Lesseps (a instalaciones singulares). Allà hi podràs trobar l'esquema de viespcongre ha escrit:Esquema de vies de les antigues cotxeres de Lesseps? Número de vies que tenia, ni que sigui?![]()
Entrada Autor: El LLOP » 06 jul. 2010, 00:13
BCN2008 ha escrit:A la pàgina web del Gran Metro hi ha una secció dedicada a les cotxeres de Lesseps (a instalaciones singulares). Allà hi podràs trobar l'esquema de viespcongre ha escrit:Esquema de vies de les antigues cotxeres de Lesseps? Número de vies que tenia, ni que sigui?![]()
.
Entrada Autor: BCN2008 » 06 jul. 2010, 00:27
A mi també em passaba. Per solucionar-ho has d'estar a la pàgina web on hi han tots els enllacos i prémer actualitzarEl LLOP ha escrit:BCN2008 ha escrit:A la pàgina web del Gran Metro hi ha una secció dedicada a les cotxeres de Lesseps (a instalaciones singulares). Allà hi podràs trobar l'esquema de viespcongre ha escrit:Esquema de vies de les antigues cotxeres de Lesseps? Número de vies que tenia, ni que sigui?![]()
.
intento entrar on has dit però em surt "en construcció".
Entrada Autor: El LLOP » 06 jul. 2010, 00:29
pcongre ha escrit:
PD: Aclarir que sabem que Santa Eulàlia va substituir Bordeta-Cocheras, però creiem que en emplaçaments lleugerament diferents, m'explico:
Configuració Bordeta-Cocheras anys 30-50
Configuració Bordeta-Cocheras anys 30-50 (2)
Configuració Bordeta-Cocheras anys 50-80
Configuració Bordeta-Cocheras anys 50-80 (2)
Foto aèria actual de Santa Eulàlia
A la configuració original, hi havia una sola via/andana, que amb els anys sembla que es van duplicar. Per això hem dibuixat d'aquesta forma l'estació fantasma... corregiu-nos si ens hem equivocat, però. En quant a l'emplaçament, a les primeres fotos s'hi veu com Bordeta-Cocheras estava situada més enllà dels tallers encara avui existents. En canvi, a la foto aèria s'hi veu que Santa Eulàlia està a la mateixa alçada que els tallers. Per tant, Santa Eulàlia va substituir tant Bordeta-Cocheras com Bordeta, a mig camí si fa no fa... o així ho hem interpretat, però potser ens equivoquem?
Això és tot per avui, salut!
Entrada Autor: Santfeliuenc » 06 jul. 2010, 07:47
Entrada Autor: Trenscat » 06 jul. 2010, 08:34
Tens raó, em vaig deixar l'estació d'Eixample-Nord o Centre Direccional! Gràcies per l'avís, ho modificaré perquè tot quadriBCN2008 ha escrit:Et falta una estació entre Cal Saio (CSA) i El Prat|Intermodal (PLL).Trenscat ha escrit:De la L9/L10 et pot servir l'esquema de vies que tinc a la web, que està confirmat pel tram La Sagrera-Can Zam/Gorg. La resta és segons el plànol de vies d'ifercat, que no se sap si es modificarà o no.
En quant als esquemes de la L9, només tinc aquests del tram Aeroport T1-Eixample Nord-Europa|Fira (crec que tot i l'error corresponen amb els de Trenscat):
Aeroport T1-Eixample Nord
Eixample Nord-Europa|Fira
Entrada Autor: pcongre » 07 jul. 2010, 22:16
Entrada Autor: BCN2008 » 07 jul. 2010, 22:43
Entrada Autor: Guigui » 07 jul. 2010, 22:57
Ara per ara, la denominació que es veu més sovint a la documentació oficial és "Muntanya", tot i que no posaria la mà al foc de que sigui la definitiva.BCN2008 ha escrit:L'estació de la L9/L10 de "Park Güell" , jo li cambiaria el nom per un que estigués en Català.
Entrada Autor: BCN2008 » 07 jul. 2010, 22:59
Muntanya|Par(c|k) Güell?Guigui ha escrit:Ara per ara, la denominació que es veu més sovint a la documentació oficial és "Muntanya", tot i que no posaria la mà al foc de que sigui la definitiva.BCN2008 ha escrit:L'estació de la L9/L10 de "Park Güell" , jo li cambiaria el nom per un que estigués en Català.
Entrada Autor: Lluita1714 » 07 jul. 2010, 23:07
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025