Per cert, m'han comentat que l'horari de funcionament de les estacions es de 15:00h a 22:00 (avui) i de 10:00 a 22:00 dissabte i diumenge. No ho puc confirmar però es veu que pel barri hi han prospectes que així ho diuen.

Moltes gràcies!!!!BCN2008 ha escrit:Si serveixen billets gastats, jo mateix us el puc guardar

Que us sembla? Fem trobada?Demà (Dissabte) a les 15h el metro arribarà al Carmel i a El Coll i La Teixonera! La L5 s'allarga tres parades per connectar amb la L3 a la Vall d'Hebron, passant per aquests barris de la ciutat. Als accessos de les estacions es repartiran bitllets inaugurals especials per l'ocasió de dos viatges. Us hi esperem!
És a dir, que durant una temporada combinaran marxa en blanc amb servei comercial?El LLOP ha escrit:Per cert, m'han comentat que l'horari de funcionament de les estacions es de 15:00h a 22:00 (avui) i de 10:00 a 22:00 dissabte i diumenge. No ho puc confirmar però es veu que pel barri hi han prospectes que així ho diuen.
Doncs mira, ara acabo de veure aquesta informació a http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN , l'únic que no diuen és lo dels bitllets:Platanito ha escrit:I les portes obertes (s'entèn que amb billet conmemoratiu), són nomès avui o tot el cap de setmana?
Entenc que les portes obertes nomès es poden fer amb un document que garanteixi l'assegurança obligatòria per si es pateix algun accident a dins de l'estació o a bord d'un tren. Per tant, dedueixo que també hi haurà alguna mena de títol-obsequi dissabte i diumenge, i dubto que en facin dos o tres de diferents.metring ha escrit:Doncs mira, ara acabo de veure aquesta informació a http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN , l'únic que no diuen és lo dels bitllets:Platanito ha escrit:I les portes obertes (s'entèn que amb billet conmemoratiu), són nomès avui o tot el cap de setmana?
Fantàstica crisi política, que va deixar tothom ben assegudet a la seva poltrona, amb només dos caps de turc que venien de la segona fila.Pel túnel que va ocasionar el desallotjament sobtat de 84 edificis i que va motivar una profunda crisi política [...]
Una altra prova de que la crisi mai no afecta els poderosos.Guigui ha escrit:Fantàstica crisi política, que va deixar tothom ben assegudet a la seva poltrona, amb només dos caps de turc que venien de la segona fila.
Cert, però no sé si és cosa de l'estiu, o què, per la trobada de Badalona, no vam aconseguir quedar gaires, així que per a que passi igual...Platanito ha escrit:Per cert, no em puc creure que, una hora abans de l'inici del servei, encara ningú no hagi proposat una trobada.
Ja ens explicaràs com ho has fet (És bromafemeh ha escrit:he pogut assitir al viatge inaugural i les estacions molt maques
Això és el que haurien d'haver fet per a Sagrera L9/10, que no hi ha qui baixi les 5 o 6 escales, depenent de la direcciófemeh ha escrit:la mes espectacular la del coll--la teixonera amb 3 ascensors (exclusius no hi han escales ni res per a sortir a la sortida de batet o beat almató )
amb capacitat per a 17 persones molt macus