Línia ferroviària no identificada a Madrid

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Línia ferroviària no identificada a Madrid

Entrada Autor: Busman » Dissabte 31/12/2011 13:00

Hola foraires:

He aprofitat aquests dies de vacances per fer un viatget a Madrid i en una estona que vaig tenir lliure vaig agafar el billete combinado per anar a fer voltes amb el metro i rodalies de la capital. Entre d'altres coses, vaig estar al TFM, la línia d'Arganda als confins de la línia 9; i en entrar a l'estació de La Poveda el metro travessa un pont sota del qual hi ha unes instal.lacions ferroviàries que no vaig saber identificar. Primer vaig pensar que es tractaria d'un tren de mines, però vaig observar un baixador que tenia l'aspecte d'estar destinat al trànsit de viatgers. Tanmateix, l'ample de via no semblava ibèric, així que no es devia tracta de la RENFE.

Algú m'explica què vaig veure?

Gràcies.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 31/12/2011 16:33



a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Diumenge 01/01/2012 10:18

No conec la zona pero a La Poveda hi ha el tren d'Arganda que la L9 del Metro de Madrid aprofita parcialment la plataforma i que esta a 350m.

Mes Informació: http://www.vapormadrid.com



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Diumenge 01/01/2012 11:37

Gràcies Davida, crec que es tracta d'això.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 01/01/2012 15:07

És el que diu Davida, però a mi em queda el dubte de l´ample de la via d´aquesta línia.
Si no és mètrica (o de 1.067mm) i en canvi és de 600mm, llavors és un tram del ferrocarril del Tajuña canviat d´ample i fusionat amb algunes vies de l´antic ferrocarril de la Azucarera (Mejorada del Campo-La Poveda-San Martín de la Vega-Ciempozuelos).



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Diumenge 01/01/2012 19:52

A mi em van semblar massa amples per ser de 600 mm.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dilluns 02/01/2012 10:55

Sens dubte que es el tren de vapor d'Arganda de l'associació de http://www.vapormadrid.com, on tenen un més que excel·lent projecte des de fa molts anys, amb un servei regular durant més de la meitat dels diumenges de l'any.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

França451
N9
N9
Entrades: 2236
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dissabte 24/03/2018 23:41

Si mal no recuerdo, ya que uno de los días que este tren no circulaba, hicimos una ruta a pie mi amigo Bryan y yo, juraría que el ancho de vía de este tren era métrico, o en su defecto de 900mm, pero más me suena ancho métrico. En la web debe aparecer el ancho de vía de este tren, que por cierto pasaba un puente muy chulo sobre un río, que atravesé amb les cuyons de corbata (tengo fotos en mi DVD histórico de las rutas de Madrid, donde además, hicimos el Directo a Burgos hasta la Puerta de Segovia desde Colmenar)


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”