l'objecte mes friki que tenim es....

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Re: l'objecte mes friki que tenim es....

Entrada Autor: vermer3 » Dimecres 27/03/2013 9:10

Jo tinc tot de bitllets que vaig acumul·lant des de febrer del 2012,en aquest ordre:
Bitllet d'anada i tornada a Puigcerdà
3 bitllets senzills de TMB
2 T-10 1 zona
un bitllet senzill FGC
una altra T-10 1 zona
un altre bitllet senzill FGC
2 T-10 1 zona
un bitllet senzill TMB
un bitllet senzill FGC
una TARIFA GENERAL de Renfe 1 zona
una 50-30 1 zona
2 T-10 1 zona
1 bonotren 4 zones
4 T-10 1 zona
una 50-30 1 zona
una T-10 1 zona
un bonotren 3 zones
un bonotren 5 zones
una T-10 1 zona
una T-10 3 zones
4 T-10 1 zona, una d'elles de bescanvi
un bonotren de 3 zones
una T-10 1 zona
una tarifa general de 2 zones
dues tarifa general 1 zona
un bonotren 3zones
dues tarifa general 4 znes
una T-10 de 6 zones
6 T-10 1 zona
un bonotren 4 zones

Ah i m'agradaria tenir una senyal de limitació a 140,d'aquelles rodones
Jo no vull insinuar res pero a la sortida de Granollers Centre cap a les Franqueses n'hi han dues seguides, i a la via en sentit Barcelona... :D


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 27/03/2013 9:53

vermer3 ha escrit:Jo no vull insinuar res pero a la sortida de Granollers Centre cap a les Franqueses n'hi han dues seguides, i a la via en sentit Barcelona... :D
Sí que vols insinuar quelcom: cometre possiblement un delicte o, si més no, incitar-hi.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 27/03/2013 16:05

Doncs ...
- Milers de targetes de FEVE (si no són 500 bitllets variats)
- Targetes ATM. sense clasificar
- Targetes de TMB d'aquelles allargades (antigues)
- 3 Targetes de TMB per a ''estadistica'' de viatgers a bus
- Bitllets extrangers
- d'FGC
- de Renfe, Rodalies de Catalunya, etc ...
- Cargols de l'antic traçat del Cremallera de Núria, un 15 kg potser? ;)
- El trens H0 i d'altres ...
- Tenia un xiulet de Factor, no original, el vaig perdre fa poc. Per cert, sabeu on trobar un a bon preu?
- El meu arxiu de Fotos de Trens, busos i demes


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 29/03/2013 18:33

Todavía conservo varios tickets de Madrid: Bonotrén de 3 zonas, billetes sencillos B1-B2, varios abonos mensuales normales b2 y bastantes de B1. Horarios, conservo varios, entre ellos el histórico Alcobendas San Sebastián de los Reyes-Alcalá de Henares, tengo tres o cuatro copias. Algunos C7 Alcalá-Príncipe Pío, dos C10 Villalba-Tres Cantos, y dos C10 Villalba-colmenar, cuando la C7 llego allí y apareció esta estación e los horarios de la C10. Me quedan algún C3 y C4 cuando finalizaban en Atocha, y recién abierto el TrII, conservo los primeros horarios de butxaca que editaron de la C2, C3, c4, C8 y C10, ya que hasta hace poco, no han vuelto a editarlos nunca más. Poseo uno de la nueva C1 Príncipe Pío-aeropuerto t4, gracias a mis compañeros de El Intercambiador, así como uno de la C3 valenciana. Regionales, tengo dos Chamartín-Toledo, cuando la línea ya finalizaba en Algodor y había que continuar viaje a Toledo en bus, asíi como dos billetes, dos horarios Madrid-Jaén y Madrid-Albacete de Regionales, por Alcázar, un billete de regional a villasequilla y varios planos de Metro de Madrid y el libro de las ampliaciones de 2007, así como el específico de MetroEste, del cual tengo hasta 4 copias.
Aparte de muchos otros documentos, y dos fotos históricas de un buque estacionado en vía 0 de la estación de Coslada, en 2007, antes de realizar servicio hasta alcobendas San Sebastián por la C1, tengo varios horarios de Barcelona, aunque no muy antiguos: las dos únicas joyas son un horario de la C2 en 2008, cuando aún existía la C10 y dos horarios de la c1 con trenes semidirectos sin parada en los Montgat ni en Cabrera de Mar. Así como los horarios de 2009 de las C1, C2, c3 y C4. Desde diciembre de 2010, los tengo todos de todas las líneas, incluidos regionales y líneas a Zaragoza y Valencia Nord. En cuanto a billetes, varios de FGC y Renfe de 1, 2, 3, 4, 5 y 6 zonas, varias T10 de 1 zona, una T70 y una Tmes de 1 zona y diversos planos de Metro y Bus, aparte del plano de Busnit.
Por otro lado, tengo multitud de planos de metro, cercanías de Madrid y Barcelona, tanto actuales como propuestas, y me guardo un as en la manga para cuando pueda colgar la foto: hice un súper plano de Metro de Madrid recortado sobre una plantilla de 70 folios 7 x 10, sobre la que puse recortadas a trozos, todas las líneas de Metro con sus enlaces, sujetos a la plantilla con grapas, y los nombres de las estaciones, escritos en recuadros que recortaba y pegaba a la plantilla en su sitio correspondiente. Esta plantilla la creé el día que murió Diana de Gales (creo que fue en 1996) y ha ido sufriendo las diferentes ampliaciones hasta la actual red, lo hice así justamente para modificarlo cuando hiciera falta, incluso la ampliación de folios al hacerse más grande la red (originalmente eran 8 x 5) no ha supuesto ningún problema. La altura de este plano debe ser de 2 metros de alto por 2.5 de ancho, más o menos. Y creo que así contado no me dejo nada... Bueno, sin contar los planos del consorcio de transportes de Madrid de más de 30 ciudades y pueblos de Madrid, que me consiguieron los compas del Intercambiador, que para eso sson muy eficaces.

Y como colofón final, las casi 17.500 fotos de la Estaciò de França desde 2009 hasta ahora, unas 8000 de trenes y estaciones de Madrid, 400 de Metro de Madrid, unas 200 de metro de Barcelona, 8000 fotos del Directo a Burgos desde Chamartín hasta la Puerta de Somosierra, cerca de mil de trenes en Barcelona, fuera de la EdF y las casi cinco mil del minibuque al aeropuerto que he ido recopilando en los más de 80 viajes hechos ya en él.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 31/03/2013 20:36

Jo tinc una T2 de 1986/87 que em van regalar fa poc com a punt de llibre... però ara no tinc coneixença del lloc on ara està, potser l'objecte es troba amagat en un prestatge...

A l revers sortien els campions d'alguna disciplina de joc dels recordats Jocs Olímpics de Los Angeles 1984.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 01/04/2013 10:18

Que el teu objecte més friki sigui una T2 dels 80 m'acaba d'enviar automàticament a la Champions League dels frikis :) Tinc una col·lecció, de toda l'època de títols "tallables", que es pot xifrar en uns quants centenars... i com era de maco aconseguir tota la col·lecció sencera, per exemple, dels resultats de Los Angeles'84 que poses com a exemple! O de la sèrie "models d'autobusos"...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dilluns 01/04/2013 20:24

Hola,

Poso alguns dels papers que tinc.

Fulletó publicitari amb un perico de protagonista
Imatge
Imatge

Memòria del departament d'explotació de Renfe del 1949
Imatge
Exemple d'un dels gràfics que conté (només n'és un tros perquè són molt grossos)
Imatge

Horari de 1944
Imatge



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dilluns 01/04/2013 20:43

Aqui un parell d'objectes que tenia a ma per poder fotografiar

Telèfon d'una instal·lació ferroviària, no sé quina.
Imatge

Telèfon d'una instal·lació ferroviària, en aquest cas Lleó.
Imatge

Indicador de posició d'agulla, el qual "algun dia" restauraré.
Imatge



Avatar de l’usuari
Henry 030
N4
N4
Entrades: 68
Ubicació: Barcelona (Verdaguer L4-L5)

Entrada Autor: Henry 030 » Dimarts 01/10/2013 21:54

Fran-Ikarus ha escrit:Que el teu objecte més friki sigui una T2 dels 80 m'acaba d'enviar automàticament a la Champions League dels frikis :) Tinc una col·lecció, de toda l'època de títols "tallables", que es pot xifrar en uns quants centenars... i com era de maco aconseguir tota la col·lecció sencera, per exemple, dels resultats de Los Angeles'84 que poses com a exemple! O de la sèrie "models d'autobusos"...

Doncs jo sóc un altre que també col·lecciona bitllets tallables de TMB. En concret tinc gairebé totes les T1 que van existir inclosa la primera que ni es deia T1, varies T2, una T3 del 1981 i crec que alguna T4. La gran majoria tenen els viatges tallats però tinc dos T1 verges (del 1985-86 i el 1990-91). Estaria bé poder-ne aconseguir més de verges però el que em faria més il·lusió és aconseguir més T3 i T4 i, sobretot, alguna T5 o T6.


Volem un museu del transport a Barcelona!!!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 02/10/2013 0:31

A part de bitllets, alguns horaris antics. gorres, clauers etc, com a coses una mica estranyes:
  • Llibres amb tots els moviments de l'estació de Peralada des del 24 de gener de 1982 fins el 25 d'abril del mateix any, on s'especifiquen tots els trens que van passar per aquesta estació. Quatre totxos de llibres que, incomprensiblement, van quedar abandonats allà a la seva sort i exposats als elements i va vaig poder rescatar pràcticament intactes fa uns 2 o 3 anys.
    "Boletín de órdenes e informaciones temporales de circulación" de la mateixa estació, però amb els butlletins entre 1976 i 1978.
  • Un termòmetre de la L4
  • Un panell sencer dels que es van posar al carrer quan es va fer fer el servei substitutori de la L5 per la construcció de l'actual Sagrera. Pregunteu-li a la Metring com el va aconseguir :)
  • Un tros de carril. De fet és una peça de només 1 cm de gruix, no sé ben bé la seva utilitat ja que més d'un cop n'he vist de tirades. La que tinc a casa és recollida de La Plana-Picamoixons
  • Un tirafons. No recordo d'on és.
Vaja, poca cosa de fet. M'agradaria completar la col·lecció amb alguna cosa de senyalització com una senyal "S" de Renfe, per exemple. Si algú en vol, l'antic traçat Tortosa/Sta. Bárbara/Freginals conserva la senyalització abandonada en alguns trams i encara es troba en relatiu bon estat. Exemple: https://maps.google.es/?ll=40.775439,0. ... 14,,1,1.14
No crec que sigui cap mala acció rescatar-les per evitar que s'acabin de degradar. Total, si tira endavant el projecte de la via verda se les carregaran totes.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 02/10/2013 17:56

wefer ha escrit:Un termòmetre de la L4
:o :o :o On ho has aconseguit? I quina mida té?



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 02/10/2013 19:35

Jo l'objecte mes friki que he aconseguit va ser comprar en ple segle XXI un bitllet de tren amb destinació Morella i regalar-lo a algun d'aquest forum.
Pero no un bitllet antic, sino un bitllet valid comprat en una taquilla d'una estació.



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dissabte 05/10/2013 13:05

Hola!
l'objecte més friki que tinc podríem dir que són dos :D , el primer és un termòmetre de dins dels trens de la L5 i segón un tros de finestra d'un 1100.

Salutacions!



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 05/10/2013 14:58

Ahir, vaig aconseguir als nous vells encants, un pin d'una màquina d'autovenda de RENFE, un pin! No se qui el va fer però ... Un objecte estrany


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 06/10/2013 0:41

tintin ha escrit:un tros de finestra d'un 1100.
Vidre o marc?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Diumenge 06/10/2013 11:15

És un tros del marc de la finestra, sense vidre ni res.
Per cert, també tinc xapes dels 1000 i 1100 de la Brown Boveri (crec que és aquesta empresa) i uns quants botons de obrir i tancar portes jeje.

Salutacions!



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 29/04/2017 17:24

Acabe de descobrir aquest fil i m'estic morint d'enveja. :)

A més de bitllets i horaris, tinc un cartell de l'estació de Borriana-les Alqueries que un obrer em va convidar a agafar. :x No és gran cosa, però...


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 29/04/2017 19:16

Uf, yo por aquí tengo una de cosas...

Tengo un "volante" regulador de velocidad de una 440 cuando todavía estaban apartadas en SVC. De otra 440 que había por ahí, ya sellada a muerte de por vida, guardo un libro de averías (de estos que va el original y el resguardo por cada página). Por lo que vi, a una media de 2, 3 días, dicha 440 tenía cualquier tipo de anomalía y casi todas eran pijadas. Tengo también, sacado el edificio antiguo de viajeros de La Pobla de Segur, un RGC de finales de los '70 y un archivador con el nº de cada una de las estaciones y con el material ferroviario que había de la época (en especial, de vagones de mercancías).

Un profe que tuve en el Grado Medio de IEA (Instalaciones Eléctricas y Automáticas) de L'Escola del Clot me dio un buen puñao de planos de los terrenos de la antigua Maquinista Terreste y Marítima de St. Andreu, además de otros planos técnicos de locomotoras y demás. Más que nada porque él trabajó allí buena parte de su vida. Eso fue todo un detalle! :plas

De uno de los TH que antiguamente bajaban a Andalucía, conservo toallas blancas para el baño que a día de hoy uso habitualmente. Del mismo tren nocturno, ya gastado y sin uso, tengo un archivador azul con los partes de reparación y observaciones de Talgo. Por casa hay, asimismo, un pequeño hito (torre roja que suele haber en algunas estaciones de Cercanías, que es básicamente un prisma triangular) que me dio una mujer en una de las oficinas de la 1ª planta de Sants, sector Cercanías (obviamente).

Y que yo recuerde, no tengo mucha cosica más...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 30/04/2017 0:25

Jo ara tinc una placa d'un cotxe de metro (concretament del 405), i segur que no sóc pas l'únic per aquí...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 28/11/2017 17:24

mikado ha escrit:Abans tenia el Manual de Conducció dels 1000 i 1100 en pdf, però crec que amb l'ultima espatllada de l'ordinador els he perdut.
M'he fet amb els manuals de conducció (originals, no pas PDF) dels 300 i 400.

Quan m'arribin, ja us diré què tal.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”