Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Diria que la 71 quedarĂ tal qual, i la 36 quedarĂ truncada a Diagonal Mar. I si volen eliminar la 141, la 41 haurĂ de fer el recorregut de la 141, donat que la 41 ja no realitzarĂ el tram Cem.Poblenou-Digonal Mar.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Ya que el H16 pasará por detrás de la EdF, podrĂan habilitar un acceso desde Dr. Aiguader. Quien venga desde Diagonal Mar a la EdF tendrá que dar toda la vuelta hasta PlĂ del Palau y caminar desde ahĂ, cuando hay paradas de bus (sĂłlo nitbus por ahora) en ronda litoral que estan a escasos metros de los andenes de la EdF. ParecerĂa obvio que se de acceso tambiĂ©n desde este lado, más ahora que circulará una lĂnea de bus diurno por este tramo de la ronda litoral.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Con la implantaciĂł de la 2a fase de NovaXarxaBus, la H8 arribarĂ fins La Maquinista, des de Hosp.St.Pau passant per La Sagrera.
La meva proposta es que la H6 arribi fins La Maquinista, baixant per Onze de Setembre. La H8 la deixaria truncada a La Sagrera esperant la construcciĂł de la estaciĂł d'autobusos de La Sagrera, on la faria acabar.
A més, en qüestions operatives, la H6 (al tenir la mà xima demanda) la traspasaria a Triangle o Horta i asignar el Citaro (3020-3036) i els 39's (VanHool ExquiCity24). Amb els 39's absorbirien les puntes que té la H6. Per això només faria falta millorar 2 girs, el de c. Cartgena i c. Arnau d'homs. (És dubtós ja que al es diu que al ser la última roda direccional, gira com un articulat simple). La V21 la passaria a Zona, amb els cotxes actuals de la H6.
La meva proposta es que la H6 arribi fins La Maquinista, baixant per Onze de Setembre. La H8 la deixaria truncada a La Sagrera esperant la construcciĂł de la estaciĂł d'autobusos de La Sagrera, on la faria acabar.
A més, en qüestions operatives, la H6 (al tenir la mà xima demanda) la traspasaria a Triangle o Horta i asignar el Citaro (3020-3036) i els 39's (VanHool ExquiCity24). Amb els 39's absorbirien les puntes que té la H6. Per això només faria falta millorar 2 girs, el de c. Cartgena i c. Arnau d'homs. (És dubtós ja que al es diu que al ser la última roda direccional, gira com un articulat simple). La V21 la passaria a Zona, amb els cotxes actuals de la H6.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
La H6 amb la proxima fase deixarà cartagena per fer ronda guinardó sencera per agafar després Ramon Albó. I també s'ampliarà a Sant Andreu per Dublin, Pare Manyanet i el terminal estarà a Josep Soldevila amb Rambla Onze de Setembre, al costat de les vies. Tornarà per Rambla Onze de Setembre.sag470 ha escrit:Con la implantació de la 2a fase de NovaXarxaBus, la H8 arribarà fins La Maquinista, des de Hosp.St.Pau passant per La Sagrera.
La meva proposta es que la H6 arribi fins La Maquinista, baixant per Onze de Setembre. La H8 la deixaria truncada a La Sagrera esperant la construcciĂł de la estaciĂł d'autobusos de La Sagrera, on la faria acabar.
A més, en qüestions operatives, la H6 (al tenir la mà xima demanda) la traspasaria a Triangle o Horta i asignar el Citaro (3020-3036) i els 39's (VanHool ExquiCity24). Amb els 39's absorbirien les puntes que té la H6. Per això només faria falta millorar 2 girs, el de c. Cartgena i c. Arnau d'homs. (És dubtós ja que al es diu que al ser la última roda direccional, gira com un articulat simple). La V21 la passaria a Zona, amb els cotxes actuals de la H6.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquà hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquà hay solución para todo.
-
Ferry1ac1
- N8

- Entrades: 926
- Membre des de: 14 juny 2005, 10:06
- UbicaciĂł: Barcelona-Catalunya
- Contacta:
H6 per Ronda GuniardĂł
De veritat? Ho trobo genial? No sé ben bé què esperen per fer el canvi per ronda Guinardó. Hi ha alguna cosa que els impedeixi fer-ho ja?pau5321 ha escrit: La H6 amb la proxima fase deixarà cartagena per fer ronda guinardó sencera per agafar després Ramon Albó. I també s'ampliarà a Sant Andreu per Dublin, Pare Manyanet i el terminal estarà a Josep Soldevila amb Rambla Onze de Setembre, al costat de les vies. Tornarà per Rambla Onze de Setembre.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Negligència, suposo. És un gir lent, complicat i perillós.

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no? Crec que seria el moment de comunicar les 2 parts del barri. El bus 91 es l'ideal, també pot ser el 115 però li quedaria un recorregut molt excèntric. Si encara no estigués obert, mentrestant es pot anar per Riera Blanca. No se si amb standards es pot, diria que no, però amb midis crec que si:


La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Diria que només per a vianants.Ecomobisostrans ha escrit:Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no?
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Parades del 92 a GrĂ cia
En arribar al cap de lĂnia de GrĂ cia, el 92 va directe de la Pl. Molina a l'actual parada final (provisional) de Via Augusta-PrĂncep d'AstĂşries, saltant-se les de Balmes-Laforja i Travessera de GrĂ cia-Balmes. Com a mĂnim, podria parar a la darrera d'aquestes dues, ja que el trĂ nsit no li ho impedeix en absolut: pot situar-s'hi perfectament venint de Balmes, i el 27 i el 32 no tenen cap problema per a enfilar la Via Augusta des d'allĂ. La de Balmes-Laforja, entenc que se la salta per poder-se situar a l'esquerra per girar per Travessera de GrĂ cia, però recordo que fa molts anys, quan hi va haver unes altres obres a Gal·la PlacĂdia que obligaven l'aleshores 25 a baixar per Balmes en lloc de Via Augusta, no tenia cap problema per a fer-ho.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Que la parada de Gal·la PlacĂdia estigui traslladada deu ser per les obres de FGC, no?
I el desviament per PrĂncep d'Asturies? Jo personalment el deixaria permanent com abans quan era el 25, trobo una pèrdua de temps anar per Rbla.Prat i Gran de GrĂ cia que es va molt mĂ©s lent.
I el desviament per PrĂncep d'Asturies? Jo personalment el deixaria permanent com abans quan era el 25, trobo una pèrdua de temps anar per Rbla.Prat i Gran de GrĂ cia que es va molt mĂ©s lent.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
92 a GrĂ cia
SĂ.Ecomobisostrans ha escrit:Que la parada de Gal·la PlacĂdia estigui traslladada deu ser per les obres de FGC, no?
El desviament s'ha convertit en permanent, i molt millor aixĂ.Ecomobisostrans ha escrit:I el desviament per PrĂncep d'Asturies? Jo personalment el deixaria permanent com abans quan era el 25, trobo una pèrdua de temps anar per Rbla.Prat i Gran de GrĂ cia que es va molt mĂ©s lent.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
El 70 també pot ser una bona opció, anant per Pavia/Canalejas, Riera Blanca, Constitució i acabant a Moianès-Cuià s.Ecomobisostrans ha escrit:Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no? Crec que seria el moment de comunicar les 2 parts del barri. El bus 91 es l'ideal, també pot ser el 115 però li quedaria un recorregut molt excèntric. Si encara no estigués obert, mentrestant es pot anar per Riera Blanca. No se si amb standards es pot, diria que no, però amb midis crec que si:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
He fet una nova proposta, pujant per Margarit i baixant per Tapioles, encara mĂ©s directe:Ecomobisostrans ha escrit:El bus 13 tindria que tancar el cercle, i que siguin 2 lĂnies en sentits oposats. Això milloraria molt les comunicaciones amb la part alta del Poble Sec, i nomĂ©s caldria 1 torn mĂ©s per mantenir la frequencia actual (2 per lĂnia enlloc dels 3 actuals). En sentit antihorari pot seguir sent 13, i en sentit horari per exemple 133. Amb els midis que sol portar aniria molt be, però tambĂ© es pot fer amb standards.

La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Paso a posar la meva particular 2a fase de la NXB, partint de la informaciĂł de la propera fase:
H6 Z.Universitaria - La Maquinista:
ProlongaciĂł desde Fabra i Puig fins la Maquinista per Onze de Setembre, Segre i Sant AdriĂ .
Nou recorregut de la 11 entre Velia i Pare Manyanet per Felip II, Garcilaso i Berenguer de Palou.
H8 Ernest Lluc - La Sagrera:
ProlongaciĂł fins el carrer Torre Melina i restricciĂł a Felip II.
H10 Collblanc - La Pau:
Terminal a Riera Blanca. Trasllat del terminal de la 75 a Av.Madrid-Arizala.
Escurçament de la 44 a La Pau - OlĂmpic Badalona (freqüència 10 min)
Nova à rea d'intercanvi Guipúscoa-Extremadura entre B25-B23-42-60(futura V33). Reforç de la B23 (freqüència cada 10-15 min)
H16: Paral·lel - Diagonal Mar:
Escurçament de la 36 i 41 a Cementiri Poblenou
Escurçament de la 14 a Pujades-Comerç (Jutjats)
Nova linia Pla Palau - Diagonal Mar, per Pg. Joan Borbó, Pg.Maritim i Av.Litoral (freqüència 20-30 min - 15-20 a l'estiu)
V3 Zona Franca - Pedralbes:
Nou recorregut a partir de Maria Cristina, per Av.Diagonal, Av.Pedralbes fins Av.Pearson-Abadessa Olzet.
Nou recorregut de la 37 entre Pg.Zona Franca i 1, per Foc i Av.Joan Carles I.
V17 Barceloneta - Alfons Comin:
Escurçament de la 40 fins Pl.Catalunya.
Escurçament de la 45 a Hosp.St.Pau.
Escurçament de la 22 a Lesseps.
ModificaciĂł de la 39 a Pg.Maritim per Almirall Cervera.
H6 Z.Universitaria - La Maquinista:
ProlongaciĂł desde Fabra i Puig fins la Maquinista per Onze de Setembre, Segre i Sant AdriĂ .
Nou recorregut de la 11 entre Velia i Pare Manyanet per Felip II, Garcilaso i Berenguer de Palou.
H8 Ernest Lluc - La Sagrera:
ProlongaciĂł fins el carrer Torre Melina i restricciĂł a Felip II.
H10 Collblanc - La Pau:
Terminal a Riera Blanca. Trasllat del terminal de la 75 a Av.Madrid-Arizala.
Escurçament de la 44 a La Pau - OlĂmpic Badalona (freqüència 10 min)
Nova à rea d'intercanvi Guipúscoa-Extremadura entre B25-B23-42-60(futura V33). Reforç de la B23 (freqüència cada 10-15 min)
H16: Paral·lel - Diagonal Mar:
Escurçament de la 36 i 41 a Cementiri Poblenou
Escurçament de la 14 a Pujades-Comerç (Jutjats)
Nova linia Pla Palau - Diagonal Mar, per Pg. Joan Borbó, Pg.Maritim i Av.Litoral (freqüència 20-30 min - 15-20 a l'estiu)
V3 Zona Franca - Pedralbes:
Nou recorregut a partir de Maria Cristina, per Av.Diagonal, Av.Pedralbes fins Av.Pearson-Abadessa Olzet.
Nou recorregut de la 37 entre Pg.Zona Franca i 1, per Foc i Av.Joan Carles I.
V17 Barceloneta - Alfons Comin:
Escurçament de la 40 fins Pl.Catalunya.
Escurçament de la 45 a Hosp.St.Pau.
Escurçament de la 22 a Lesseps.
ModificaciĂł de la 39 a Pg.Maritim per Almirall Cervera.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.
Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de BarĂł de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
SupressiĂł del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
FusiĂł de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per CantĂ bria i Santander. Possible modificaciĂł per Pont PotosĂ, a canvi del pont de Sta.Coloma.
Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de BarĂł de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
SupressiĂł del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
FusiĂł de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per CantĂ bria i Santander. Possible modificaciĂł per Pont PotosĂ, a canvi del pont de Sta.Coloma.
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Vaja... sà que tenen ressò els meus missatges...
Prefereixo deixar les coses com estan: la V33 com s'ha planejat, conservar la 11, la 40, la 42 i la 60. I de pas ja estarien posant la 35 JA!sag470 ha escrit:Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.
Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de BarĂł de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
SupressiĂł del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
FusiĂł de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per CantĂ bria i Santander. Possible modificaciĂł per Pont PotosĂ, a canvi del pont de Sta.Coloma.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
La previsió és no conservar cap d'elles. La 60 la reemplaça la H4 i V33, la 42 per la V33, la 11 per la H4, H8 i V33, la 40 per la V31, i la 26-36 per la V29. A Sant Andreu diria que només es mantindrà la 73 de les bà siques actuals .Renfe445 ha escrit:Prefereixo deixar les coses com estan: la V33 com s'ha planejat, conservar la 11, la 40, la 42 i la 60. I de pas ja estarien posant la 35 JA!sag470 ha escrit:Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.
Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de BarĂł de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
SupressiĂł del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
FusiĂł de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per CantĂ bria i Santander. Possible modificaciĂł per Pont PotosĂ, a canvi del pont de Sta.Coloma.
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Lo que seria interessant es que hi hagi alguna lĂnia que passi pel pont de Can Peixauet, resulta que de nit n'hi ha i de dia no, i per anar d'un constat a l'altre cal fer la gran volta per Pg.Sta.Coloma. Por exemple, es pot allargar el B2 o el B5 per Av.Generalitat i C/PotosĂ, i acabar al metro de Torras i Bages.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Adolescent barcelonĂ
- N9

- Entrades: 2397
- Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Allargar la B2 no Ă©s mala idea... Hi hauria connexiĂł directa amb el centre de Badalona a mĂ©s d'una connexiĂł mĂ©s directa amb La Maquinista i tota aquella zona.Ecomobisostrans ha escrit:Lo que seria interessant es que hi hagi alguna lĂnia que passi pel pont de Can Peixauet, resulta que de nit n'hi ha i de dia no, i per anar d'un constat a l'altre cal fer la gran volta per Pg.Sta.Coloma. Por exemple, es pot allargar el B2 o el B5 per Av.Generalitat i C/PotosĂ, i acabar al metro de Torras i Bages.
La B5 no perquè bastanta volta fa ja... a més de ser microbús (la B2 de moment és standard).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClà ssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Adolescent barcelonĂ
- N9

- Entrades: 2397
- Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Aquà teniu una proposta meva com a nova xarxa. El plà nol està en desenvolupament; de moment he posat moltes de les H (encara me'n falten), algunes V, i tres D. A més, l'he extesa pel Barcelonès Nord i Sud.
https://www.google.cat/maps/ms?msid=215 ... ae0d&msa=0
https://www.google.cat/maps/ms?msid=215 ... ae0d&msa=0
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClà ssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

