Incidències ferroviàries a Catalunya

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 29/01/2006 20:43

Inundacions entre Cervera de la Marenda i Perpinyà (SNCF). Possiblement hagi estat la línia tallada entre les quatre i les set de la tarda. Hi ha expedicions suspeses (bàsicament TER) i d'altres amb retards importants.

Entre altres, s'ha suprimit l'última entrada francesa a Portbou (20.11), la del TER d'Avinyó.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 29/01/2006 21:08

El tren groc està tallat.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 29/01/2006 21:09

Tallat per esllavissades, n'hi ha per estona sembla.
Aparcament tancat (no m'estranya)

wefer ha escrit:Avui, diumenge 29 de gener, el cremallera de Núria ha estat fora de servei tot el matí. En desconec la causa i l'hora de represa del servei.
Tots els viatgers que havien d'anar a Montserrat, eren dirigits cap a l'Aeri.
Inexplicablement, l'interventor avisava als viatgers quan el tren ja estava a punt d'arribar a Monistrol, per la qual cosa la gent havia de fer marxa enrera una estció, fins a Montserrat-Aeri. Tant costava dir-ho un parell de minuts abans i que tothom baixés a Aeri directament?
A més, no hi havia cap tipus d'informació, ni en pantalles ni per megafonia, d'aquest tall, tot i que a Pl. Espanya coneixien perfectament que no funcionava (he sentit com un treballador ho comentava a uns turistes despistats)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Diumenge 05/02/2006 11:46

Hola a tots!

Doncs sí que vaig arribar diumenge 29 de gener a la Tor de Querol (a les 12 en comptes de les 7.52, això sí). I darrere del nocturn de París, res més, la línia tancada. La línia del tren groc també estava tancada.

En canvi, per continuar cap al sud amb el Regional/Rodalia de les 13.15, cap problema.

Quan tinga una mica de temps, us ensenyaré les fotos que expliquen les quatre hores de retard ;) .



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 06/02/2006 13:28

Obres entre Granollers i Cardedeu ahir dia 5 i el proper dia 12 deixen només una via hàbil.

El penúltim regional que puja cap al nord del dissabte, que ja sortí cinc minuts tard de Sants, s'hagué d'esperar més de 10 minuts a Granollers.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 06/04/2006 22:56

Ahir dimercres 5 d´abril, vaig anar a l´estació de Tarragona per agafar el regional de les 18:37 cap a BCN (volia anar de compres), tots els trens venien amb retard.
El meu venia amb 20 minuts de retard, vam sortir de Tarragona a les 19:00...i vam arribar a Pg. de Gràcia a les 20:30 (just quan tancaven la tenda on volia anar).
A la tornada, idem: el tren va arribar a Pg.de Gràcia (d´estació de França!) amb 15 minuts de retard...i vam arribar a Tarragona amb 45 minuts de retard.

Algú sap què va passar (o què no va passar?)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 08/04/2006 0:07

Possiblement deuria fallar l'enclavament del Prat.

Per cert, tot i que ja ho he esmentat en un altre fil en deixo constància aquí: inexplicablement el Catalunya Exprés de les 18.54 va esperar a un rodalies amb destinació Sant Celoni que anava amb retard, circulant el semidirecte enganxat per darrere. No va passar per davant fins que apartaren el tren de rodalia a Granollers. Resultat: l'exprés passant per Granollers a les 19.43 quan per horari surt de Sant Celoni a les 19.40 :x :evil:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 10/04/2006 11:07

Segons el Diari de Girona:
Diari de Girona ha escrit:Una baralla en un tren obliga a aturar-lo mitja hora a Sils

RAQUEL SELIGRAT, GIRONA.

Una baralla entre un grup de passatgers va obligar dissabte a la nit a aturar mitja hora un tren a l´estació de Sils. Un dels implicats en la discussió va activar el fre d´emergència provocant que aquest quedés aturat a l´estació. Segons va explicar un dels revisors del comboi a uns viatgers, un grup de persones van iniciar un conflicte utilitzant en la batussa navalles.

A conseqüència de la discusió, els revisors es van veure obligats a trucar a l´estació, que va informar immediatament als Mossos d´Esquadra. Els efectius de seguretat van poder separar els implicats en la batussa i un cop solucionat el conflicte, el tren va poder continuar el seu trajecte fins a Girona. Els fets es van produir prop de dos quarts d´onze de la nit, en l´últim tren que es dirigia de Barcelona fins a Girona.

Per la seva banda, fonts dels Mossos d´Esquadra van confirmar que s´havia produït una discussió entre diverses persones al comboi Barcelona-Girona. Tot i això, i contradint el que explicava el revisor, els Mossos van informar que la disputa no va arribar a ser violenta i que per això els efectius de seguretat no van detenir cap dels implicats.
Mai m'havia fet gràcia aquest últim tren, doncs tot i no arribar mai a aques extrem sí que he sigut testimoni de múltiples aldarulls entre Sant Celoni i Sils :evil:



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 10/04/2006 21:39

Segons el que acabo de sentir al Telenotícies hi ha un incendi a Vandellós que obliga a tallar la xarxa ferroviaria.

No puc donar mes informació perque ja dic es una notícia que he sentit de passada ara a la tele



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 10/04/2006 21:41

entfe001 ha escrit:Segons el Diari de Girona:
Diari de Girona ha escrit:Una baralla en un tren obliga a aturar-lo mitja hora a Sils

RAQUEL SELIGRAT, GIRONA.

Una baralla entre un grup de passatgers va obligar dissabte a la nit a aturar mitja hora un tren a l´estació de Sils. Un dels implicats en la discussió va activar el fre d´emergència provocant que aquest quedés aturat a l´estació. Segons va explicar un dels revisors del comboi a uns viatgers, un grup de persones van iniciar un conflicte utilitzant en la batussa navalles.

A conseqüència de la discusió, els revisors es van veure obligats a trucar a l´estació, que va informar immediatament als Mossos d´Esquadra. Els efectius de seguretat van poder separar els implicats en la batussa i un cop solucionat el conflicte, el tren va poder continuar el seu trajecte fins a Girona. Els fets es van produir prop de dos quarts d´onze de la nit, en l´últim tren que es dirigia de Barcelona fins a Girona.

Per la seva banda, fonts dels Mossos d´Esquadra van confirmar que s´havia produït una discussió entre diverses persones al comboi Barcelona-Girona. Tot i això, i contradint el que explicava el revisor, els Mossos van informar que la disputa no va arribar a ser violenta i que per això els efectius de seguretat no van detenir cap dels implicats.
Mai m'havia fet gràcia aquest últim tren, doncs tot i no arribar mai a aques extrem sí que he sigut testimoni de múltiples aldarulls entre Sant Celoni i Sils :evil:
L'he agafat en un parell d'ocasions i mai hi ha hagut problemes...ara m'entero d'aquests...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 10/04/2006 23:00

Pere ha escrit:Segons el que acabo de sentir al Telenotícies hi ha un incendi a Vandellós que obliga a tallar la xarxa ferroviaria.

No puc donar mes informació perque ja dic es una notícia que he sentit de passada ara a la tele
Catalunya Informació ha escrit:Un incendi forestal crema 600 hectàrees des d'aquest dilluns a la tarda en una zona de difícil accés a Vandellòs. El fum manté tallada l'autopista AP-7, la 340 i la xarxa ferroviària. Entrada la nit els equips d'extinció han aconseguit controlar les flames, que s'havien estès ràpidament com a conseqüència del fort vent que bufa a la zon. Diverses dotacions de bombers protegeixen la central nuclear.
L'incendi forestal que crema des d'aquest dilluns a la tarda entre Vandellòs i a l'Ametlla de Mar. S'han cremat 600 hectàrees de pins i matolls, però segons s'acaba de saber l'incendi ja està controlat.

Les flames que s'han iniciat al barranc de l'Almadrava han obligat a tallar l'AP-7 i la N-340 entre Vandellós i l'Ametlla de Mar i els Mossos d'Esquadra han hagut de desviar els vehicles per la C-44 i la C-12.

A més ha calgut desallotjar una àrea de servei de l'autopista AP-7, i s'han suspès els serveis de tren entre l'Aldea i l'Hospitalet de l'Infant.

Els bombers han desplaçat al lloc del sinistre 36 dotacions terrestres que continuen treballant tota la nit per apagar les flames. Com a mesura de precaució, els bombers també han protegit la central nuclear de Vandellòs, situada aprop de la zona incendiada.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 11/04/2006 0:28

No estic segur que estigui controlat...



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 11/04/2006 0:36

437.001 ha escrit:No estic segur que estigui controlat...
Vinc justament d'allí. Sembla ser realment greu. Ens han tingut de les 8 fins a les 10:30pm parats a l'autopista. Després ens han desviat, pero el fum sembla considerable.

Canviant de tema, algú sap que passava aquesta nit a la línia de Lleida a Tarragona?

M'ha sorprès que a les 5:30 ha passat un tren de Habiss i el pas a nivell de Les Borges Blanques era amb guardabarreres i accionament totalment manual. Alguna informació?

Salutacions,
Joan


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 11/04/2006 17:23

megapauer ha escrit:M'ha sorprès que a les 5:30 ha passat un tren de Habiss i el pas a nivell de Les Borges Blanques era amb guardabarreres i accionament totalment manual. Alguna informació?
N'Adolf ja n'haurà fet alguna de les seves :riure

Per altra banda, ni avui ni demà circula el Catalan Talgo en cap dels dos sentits.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 16/04/2006 2:01

Avui hi ha hagut sarau a Montblanc. Trobant-nos la malba i jo a l'estació de Reus esperant una amiga que venia des de Vinaixa en el Regional que surt a les 13:10 de Lleida que abans d'arribar a l'estació de Montblanc ha sofert un accident d'un home que volia provar si el tren frenava... :roll: :roll: Total, que s'ha interrumput la circulació, no sé exactament quins trens s'han vist afectats però crec que per Reus han passat dos Altaria que no els tocava passar per allà ja que no s'han ni anunciat per megafonia (podria ser que els haguéssin desviat per Casp??). Total, que aquest tren que havia de ser a Reus a les 14:37 ha acabat arribant a les 16:23.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Diumenge 16/04/2006 10:07

Trenscat ha escrit:Avui hi ha hagut sarau a Montblanc. Trobant-nos la malba i jo a l'estació de Reus esperant una amiga que venia des de Vinaixa en el Regional que surt a les 13:10 de Lleida que abans d'arribar a l'estació de Montblanc ha sofert un accident d'un home que volia provar si el tren frenava... :roll: :roll: Total, que s'ha interrumput la circulació, no sé exactament quins trens s'han vist afectats però crec que per Reus han passat dos Altaria que no els tocava passar per allà ja que no s'han ni anunciat per megafonia (podria ser que els haguéssin desviat per Casp??). Total, que aquest tren que havia de ser a Reus a les 14:37 ha acabat arribant a les 16:23.
Ahir vaig veure coses rares. Vaig estar fotografiant prop de Borges Blanques i vaig veure coses bastant rares d'horaris:

- El Miguel de Unamuno va passar pel pas a nivell de Borges a les 16:20 quan ho acostuma a fer dues hores abans.
- Just després va circular un Altaria amb la rama 7B19.
- Just darrera un Catalunya Exprès en doble que suposo que devia ser el de les 11:48. Va passar sobre les 16:35.
- Aquest es devia creuar o a Juneda o a Puigvert amb el Triana, que va passar sobre les 16:45
- Cap a les 17:10 va tornar la doble de Catalunya Exprès cap a Barcelona fent el servei que suposo tenia que sortir de Lleida a les 15:45.
- Aquest es va creuar a Borges amb el regional que surt de Barcelona a les 13:48.
- I el Miguel de Unamuno sentit Barcelona va passar al darrera amb uns 10 minuts de retard.

Després vaig esperar uns 15 minuts, no va passar res i me'n vaig anar.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 16/04/2006 18:50

Aquest dia estava a Portugal mirant...passos a nivell guardats. xD

entfe001 ha escrit:
megapauer ha escrit:M'ha sorprès que a les 5:30 ha passat un tren de Habiss i el pas a nivell de Les Borges Blanques era amb guardabarreres i accionament totalment manual. Alguna informació?
N'Adolf ja n'haurà fet alguna de les seves :riure


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

MRS
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Girona

Entrada Autor: MRS » Dissabte 22/04/2006 18:41

Hola, avui el tren hotel "Salvador Dalí", Milan-Barcelona, ha arribat a Girona a les 9.52 h. quan té previst l'arribada a les 07.37 h., és a dir,
amb un retard de 2 hores i 15 minuts. Igualment, el "Estrella Costa-Brava" ha patit un retard ´de gairebé una hora ja que sortí de Girona a les 10.20 h, poc després del Catalan Talgo que sortí tres minuts abans que l'Estrella esmentat.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 28/04/2006 1:05

Avui no sé exactament a quina alçada però s'ha espatllat una unitat que feia un servei de la Ca1 de Tortosa a Barcelona per la zona de Cambrils. Jo estava a Salou i el tren que havia de passar a les 11:42 ha passat amb 1 hora i escaig de retard després de baixar una altra unitat per tal de traspassar els viatgers. El CEX següent, que passa per Salou a les 14:13 direcció Barcelona ha circulat amb 30 minuts de retard.

D'altra banda, el CEX que passa per Torredembarra a les 17:11 cap a Barcelona ha passat uns 25 minuts més tard i ha acabat arribant a Sants amb uns 40 minuts de retard, ja que entre Castelldefels i Barcelona s'ha tirat més de 30 minuts per fer el recorregut :!: :!:



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 28/04/2006 9:49

Trenscat, la data está bé?

Compta que avui és dia 28 d'abril i son quan escric aquest missatge les 9,49 am. :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”