Tampoc tant, potser cada 30 minuts és massa, jo ho deixaria en una freqüència cada hora (els 30 min potser en moments del matí), per això es necessita que Vilanova de la Barca o Térmens disposin de dues vies per fer encreuament.Renfe451 ha escrit:Per arribar a tenir aquestes freqüències, FGC hauria de comprar més Stadler per a la línia. No sé si amb 10 unitats (sumant-li les dues previstes) n'hi hauria prou.Ecomobisostrans ha escrit:Lleida-La Pobla cada 2 hores serà una gran millora !!! Si amb el temps la cosa va bé igual fan una de les tant de moda "2ª fase" i posen cada hora, amb lo que ja quedaria una freqüència molt llògica per aquesta línia. Per anar bé de Lleida a Balaguer tindria que ser cada 1/2 hora, però si es cada hora, o inclus cada 2 hores, per ser al pais que som, ja podem estar força satisfets!
Per a fer això calen 2 trens. A banda hi ha els serveis fins a La Pobla, cada 2 hores és inviable, més quan Balaguer amunt no hi ha transport públic que aporti al tren. És millor que els horaris a dalt siguin adaptats a les necessitats que no pas per freqüència. Jo crec que restabliria els 3 serveis al dia que hi havia anteriorment, això si, adaptant-los a uns horaris més pràctics, si en sumem un, faria un esquema de matí, migdia, tarda i nit. No cal una freqüència, el que cal es que si vols agafar el tren, no tinguis la sensació de quedar-te tirat al no tenir temps suficient (com és el 99% dels casos amb els horaris actuals). De cara a l'estiu seria el més pràctic, especialment pel turisme. Amb això serien 2 trens més.
Així que amb 5 o 6 trens (per tenir reserva i ja si, no dependre de Renfe) seria el més pràctic, però tornant a la realitat actual, com que no faran gaire cosa, seguirà corrent un tren sol segurament.
Teniem un parell o tres de 596 i d'avegades anaven en doble (capacitat ideal). La cosa es que Renfe se les va endur, i han deixat un parell de 592, que són massa grans pel volum de passatge que es mou a dia d'avui (fa uns anyets en segons quin servei, encara eren justificables, i les 596 en simple anaven a petar de gent).alf_ ha escrit:Hombre, se ha visto que es un percal conseguir unidades para la línea de La Pobla. Han de ser de baja capacidad, a diésel y en ancho ibérico. Aunque tampoco sería de prever que una electrificación parcial nos fuera a quitar de encima este problema, si hasta La Pobla igualmente se necesitarían unidades así.
¿Hay alguna razón de que no se podrían usar locomotoras diésel convencionales con solo uno o dos coches para esta línea? Esto para los trayectos a la Pobla, electrificar hasta Balaguer, y ya no haría falta material específico...