Com que tinc temps lliure, em dedico a voltar en metro i bus per la zona 1 per amortitzar la T-50/30, avui tocava L3+L11+L4+bus 50. Degut a que volia comprar una T-10 per si s'esgotava la 1:15 i anava massa just per agafar el 50 a l'inici, he decidit anar a Via Júlia L4 per comprar la targeta a la MAE (he observat que en aquesta estació la T-CUELAS té molt bona acollida

), després he anat a la parada Via Júlia-Batllori per agafar el 50 que estava a punt d'arribar, per sort m'ha admès la T-50/30 però he rebut empentes per part de 5 canis que han entrat sense pagar, com feres a buscar seient

.
A la parada del passeig Verdum al costat de la plaça Llucmajor ha pujat una dona d'uns 70 anys que ha validat una T-4 i s'ha assegut darrera meu. Un cop arribem a la última parada del carrer Dr. Pi i Molist just abans de Virrei Amat trobem un 47 aturat i el conductor obre portes perquè baixi gent, un dels canis que han estat fent l'imbècil tota l'estona, ha tret el cap i s'ha percatat que hi havien revisors, i tots han baixat fent burles i crits diabòlics.
Quan ha marxat el 47 he pogut veure com la parella de revisors discutien amb una noia que s'havia colat al 47 i es negava a pagar la multa

. Doncs bé, quan ha acabat tot el xou de la noia, han pujat els revisors i iniciem el viatge mentre ells fan la seva feina. Quan arriben a la dona gran, aquesta els hi mostra la T-4 i ells li demanen l'acreditació, els hi mostra el DNI i li responen que volen la Targeta Rosa o el passi pensionista de FGC, ella diu que no el té i li diuen que per viatjar amb la T-4 es necessita acreditació i que haurà de pagar la multa per viatjar amb títol inapropiat. La dona s'ha posat feta una fúria escridassant als revisors:
que si lleva 5 años usando la T-4 y nunca le han dicho nada, que si tiene pocos ingresos y tiene que mantener a sus nietos, que si los catalanes son muy mala gente y ella no piensa pagar la maldita multa...
Doncs aquí no acaba tot, ja que a la parada av.Borbo amb Maragall els revisors li entreguen la multa abans de baixar mentre ella els increpava i insultava davant la cara de sorpresa de la resta del passatge i explicant històries per no dormir... Quan ha baixat a la parada Dos de Maig-Rosselló ha estripat la multa i ha tirat el paper cap a davant dient:
os lo podeis meter por el c***